Blue Media

(4.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 8)

Dobry operator płatności...
Dobry operator płatności internetowych. Polecam.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wszystko bardzo dobrze.
Wszystko bardzo dobrze.

Klient_49

21.06.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Ta opinia dotyczy...
Ta opinia dotyczy dnia 31 maja 2013 ...i tylko tego dnia. Korzystam z usług pośrednictwa tej firmy w doładowaniu licznika energii elektrycznej online. Do tej pory było wszystko OK. Feralnego dnia dokonałem przelewu ok godziny 18.00 a kod doładowujący dotarł następnego dnia rano ok 9.00. Monitowałem e-mailami, 2 rozmowy z konsultantami. Ani przepraszam, ani pocałuj mnie w nos. Głowa schowana w piasek. Standardowe wyjaśnienie - AWARIA. I tyle. Groziły mi ciemności i brak prądu, chyba że dokupię drugi raz gdzieś w sklepie. Ciekawe czy zaproponują jakiś bonus w ramach przeprosin przy następnym zakupie

zarejestrowany-uzytkownik

01.06.2013

Placówka

Sopot, Haffnera 6

Nie zgadzam się (0)
W dzisiejszych czasach...
W dzisiejszych czasach telefon jest narzędziem służącym do szybkiego i sprawnego załatwiania spraw. Niestety nie wszystkie firmy dysponują odpowiednio przygotowaną kadrą, która jest w stanie zadowolić klientów. Miałam przyjemność mieć styczność z telemarketerami firmy Blue Media, którzy w porównaniu do innych są profesjonalistami. Przesądziła o tym pewność posiadanej wiedzy wyczuwalna w głosie i braku konieczności powtarzania zdań, wiarygodność oraz cierpliwość (tak potrzebna w tym zawodzie) oraz konkretne i rzeczowe udzielanie odpowiedzi.

Anna_2775

22.10.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Dzwoniłam dziś na...
Dzwoniłam dziś na infolinię firmy BLUE MEDIA.Problem jaki miałam: nieotrzymanie faktury za doładowanie telefonu poprzez system transakcyjny mBank.Zarejestrowanie własnej firmy w systemie faktury.pl, obsługiwanym przez BlueMedia pozwala taką fakturę otrzymać. Ponieważ jednak faktura nie przyszła, a ponowna rejestracja nie była możliwa postanowiłam zadzwonić.Pierwszy plus dla tej infolinii: pracują do 22.00.Drugi plus: konsultant (p. Maciej G.) szybko podniósł słuchawkę. Wysłuchał problemu, zweryfikował moje dane i potwierdził, że faktura została wygenerowana i wysłana. Ponieważ jej nie otrzymałam postanowił wysłać ją jeszcze raz, będąc ze mną na linii.Ponieważ nadal nic nie przychodziło na pocztę, zapronował podanie innego adresu e-mail, i jednocześnie zanotował w systemie (do wyjaśnienia), że faktura wysyłana na dany adres nie dochodzi.Co więcej przerobił faktury na pliki PDF i przesłał je ręcznie na podany przeze mnie alternatywny adres e-mail.Dodał także ten adres do danych kontaktowych, aby taki problem nie pojawiał się w przyszłości.Zostałam obsłużona szybko, konkretnie. A mój problem został rozwiązany.Całość trwała nie więcej niż 7 minut.

zarejestrowany-uzytkownik

20.02.2009

Placówka

Nie zgadzam się (29)

Blue Media

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Blue Media?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobry operator płatności...
Dobry operator płatności internetowych. Polecam.