UPC

(4.05)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (761 z 1132)

Wszystkie zagadnienia zostały...
Wszystkie zagadnienia zostały wyjaśnione, bardzo fachowa obsługa, i doradzenie najlepszego wariantu.

Klient_feY6H

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fachowa i uprzejmą...
Fachowa i uprzejmą obsługa. Otwarta na potencjalnego klienta. Konkretny w przedstawianej ofercie. Bardzo wnikliwie wypytała mnie Pani o wszystko co według mnie istotne. Szczegółowo wszystko przedstawiła nie naciskając na finalizację pozostawiając wybór w mojej gestii.

Klient_X82U

13.05.2022

Placówka

Katowice, Młyńska 23

Nie zgadzam się (0)
Konsultant który mnie...
Konsultant który mnie obsługiwał było czuć kompetencje, czułem że rozmawiam z fachowcem i potrafi przedstawić ofertę mną odległość w bardzo jasny sposób. Sposób rozmowy był miły i kulturalny. Umiejętne badanie potrzeb. Mogę śmiało polecić infolinię UPC

Klient_bFV7

17.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałem problem...
Ostatnio miałem problem z internetem w domu a dokładniej z jego brakiem dlatego postanowiłem zadzwonić do UPC. Konsultantka była bardzo uprzejma i sprawnie załatwiła moją sprawę. Internet po kilku minutach był już dostępny w mieszkaniu. Konsultantka była bardzo pomocna, miała wiedzę na temat internetu.

Klient_5tyb

27.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_zhKn

03.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo uprzejma obsługa,...
Bardzo uprzejma obsługa, rzetelne doradztwo, profesjonalizm.

Klient_Gcye

15.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Szybki internet
Szybki internet

Wioleta_93

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
są dobrzy
są dobrzy

Bogusław_48

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety oferta ma...
Niestety oferta ma się nijak to jakości działania ofery.

Klient_cpSe

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jak na razie...
Jak na razie oferta ok chociaż należy podkreślić że lepsze są dla nowych klientów....starzy nie są brani pod uwagę, trzeba się namęczyć aby coś godnego wybrać. Podkreślić należy że trzeba monitorować jakość internetu, gdyż ta co około dwa miesiące spada i to o 90% z tego za co się płaci rachunki, po każdej interwencji internet powraca, jednak zjedzonych nerwów nikt nie zwraca, słowa przepraszam stały stary klient również nie uslyszy

Klient_j8sd

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi na najwyższym...
Usługi na najwyższym poziomie

Jarosław_344

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość obsługi

Teresa_152

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dużo awarii
Bardzo dużo awarii

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentni pracownicy,...
Bardzo kompetentni pracownicy, którzy są gotowi pomóc w każdym momencie. Jestem zadowolona z obsługi.

Kient_mmf5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze uzyskiwałem konkretne...
Zawsze uzyskiwałem konkretne wyjaśnienie i pomoc, kiedy jej potrzebowałem. Każde zlecenie było realizowane szybko (np. wizyta montera)

Patryk_179

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w miarę...
Obsługa w miarę dobra szeroki zakres oferty

takiJarek

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość usług oraz obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki nternet
Szybki nternet

Jacek_458

05.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie dawno, byłem...
Nie dawno, byłem w tym oddziale UPC, aby wybrać lepszy pakiet telewizji plus Internetu oraz karty SIM. Zaproponowano mi też nowy telefon, bo poprzedni był uszkodzony. Oceniam panią, która mnie obsługiwała za dobrą pracownicę jako doradca klienta. Dobrze mi wytłumaczyła poszczególne oferty i dobrała mi super telefon komórkowy. Obliczyła ile będę płacił miesięcznie za pakiet i jestem zadowolony z usługi. Nie było problemu z umówieniem się na wizytę tam, nie było też kolejki. Polecam placówkę.

Klient_QTJk

24.10.2021

Placówka

Bydgoszcz, ul. Łęczycka 41

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na konsultanta był okropnie długi. Po oczekiwaniu blisko 40 minut osoba mająca być niby konsultantem nie potrafi odpowiedzieć mi na żadne pytanie. Po krótkiej chwili rozłącza się i zmuszony byłem udać się do punktu stacjonarnego.

Klient_Nrcc

18.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

UPC

UPC to polska spóła funkcjonująca w naszym kraju od 2000 roku. Jest dostawcą usług telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Firma wielokrotnie zdobywała nagrody i wyróżnienia, między innymi za najlepszą jakość obsługi klienta. Mając na uwadze stały rozwój technologii, UPC Polska uruchomiła program THINK BIG wspierający przedsiębiorców rozwijających się w oparciu o nowe technologie oraz innowatorów społecznych, przyczyniających się do rozwoju ekosystemu innowacji w Polsce.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż UPC?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!