Credit Agricole

(4.29)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1172 z 1700)

profesjonalna obsługa
profesjonalna obsługa

monikagerman

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Generalnie Bank jak...
Generalnie Bank jak Bank, można by powiedzieć - niczym nie wyróżniający się spośród wielu innych na rynku, jednak to co zaobserwowałam w ostatnim roku wzbudziło moją niechęć i chyba zakończę relację finansowa z tą instytucją, chociaż moja historia "współpracy" jest już bardzo długa. Dwie sprawy stały się dla mnie niekomfortowe: zmiana warunków karty kredytowej i sposób naliczania należności. Kiedyś karta kredytowa była połączona z programem lojalnościowym Auchan - Skarbonka, w tym roku przypadła data wymiany karty i okazało się, że nie mam już na niej Skarbonki. Nikt mnie wcześniej nie poinformował o tej zmianie, zwyczajnie otrzymałam nową kartę. Na Skarbonce miałam zgromadzone środki, których już nie mogłam wykorzystać. Nie mam pretensji o zmianę, ale mam pretensje o brak informacji abym mogła wcześniej zagospodarować wcześniej środki ze Skarbonki. Drugą sprawą jest sposób niwelowania na karcie wypłaty gotówkowej, co zauważyłam w tym miesiącu - od 5 m-cy saldo gotówki nie zmienia się, choć są naliczane odsetki. kartę spłacam regularnie, nawet w kwotach wyższych niż wskazuje bank i wygląda na to, ze jedynie bieżące płatności zmniejszają saldo karty. Dodzwonić się na infolinię graniczy z "cudem". Wiele pozytywnych opinii o tym banku zamieściłam, tym razem czuję dyskomfort, jako ich klient

DORA_1

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompetentna obsługa klienta.
Kompetentna obsługa klienta.

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
klient czuje sie...
klient czuje sie doceniony przez szcere doradztwo madre odsetki i nachalnej rozmowy

ALDONA_37

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki jakość obsługi....
Wysoki jakość obsługi. Szybko i sprawnie.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedź.

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna obsługa w...
Rewelacyjna obsługa w Placówce w Pułtusku!

Aneta_863

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna i...
Bardzo sympatyczna i przede wszystkim kompetentna obsługa. Bardzo duża wiedza pracowników, ładne, zadbane placówki. Możliwość umówienia się na wizytę ze swoim opiekunem na konkretną godzinę poprzez aplikację.

Bystka01

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bulwersująco niskie kwalifikacje...
Bulwersująco niskie kwalifikacje pracowników

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze trafiam na...
Zawsze trafiam na bardzo miłą i profesjonalną obsługę.

Klient_vnFTl

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik, z którym...
Pracownik, z którym miałam okazję rozmawiać był bardzo uprzejmy i kompetentny. Starał się aktywnie rozwiązać mój problem.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi proces reklamacji...
Długi proces reklamacji i wsparcia, brak możliwości załatwienia wielu spraw zdalnie

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trudny kontakt z...
Trudny kontakt z konsultantem infolinii.

Klient_AldPx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom dbania...
Wysoki poziom dbania o relację z klientem przez pracownika placówki

Kayyu

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super lokaty.
Super lokaty.

Klient_GFVce

15.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi oraz...
Jakość obsługi oraz standard na najwyższym poziomie . Obsługa sprawna rzetelna z dbałością o każdy szczegół i zrozumienie potrzeb klienta. Placówka zadbana , przejrzyste jasne i formacje dostępne dla każdego klienta .

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 34

Nie zgadzam się (0)
Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej z panią z banku, pani pomogła rozwiązać mój problem.

Klient_vnFTl

04.12.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Porównując placówki tego...
Porównując placówki tego typu jestem pod dużym wrażeniem obsługi. Doradca doradził mi najlepszą opcję pożyczki oraz dodatkowe usługi. Placówka była czysta, ulotki uzupełnione.

Marta0104

14.11.2024

Placówka

Toruń, Czerwona Droga 1-6

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

SzymonL

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do placówki w celu cofnięcia zastrzeżenia dowodu osobistego, który samodzielnie zastrzegłam w systemie online. Sprawa była dla mnie pilna o tyle, że potrzebowałam mieć dowód w tym samym dniu w najbliższym czasie. Na miejscu nie było dużej kolejki. Jedynie jedna osoba oczekiwała. Jak przyszła moja kolej grzecznie podeszłam z pytaniem czy mogę podejść do okienka gdyż nie spotkałam się z tym ze strony pracownika, a sprawa była dla mnie pilna i ważna. Poczułam się jakbym zrobiła coś złego. Palcówka działa sprawnie nawet jak są tłumy. Dba się tam o to aby w momencie jak pojawiają się klienci była odpowiednia obsada stanowisk. Natomiast w tym przypadku zabrakło właściwej reakcji w stosunku do klienta. Wyglądało jakby to klient miał uzmysławiać pracownikowi jak ma się zachować. Stąd taka moja ocena. Zbyt duży dystans ze strony pracownika. Jakość obsługi dobra.

Klient_JCE6N

13.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?