Credit Agricole

(4.24)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1172 z 1681)

Ok
Ok

SzymonL

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do placówki w celu cofnięcia zastrzeżenia dowodu osobistego, który samodzielnie zastrzegłam w systemie online. Sprawa była dla mnie pilna o tyle, że potrzebowałam mieć dowód w tym samym dniu w najbliższym czasie. Na miejscu nie było dużej kolejki. Jedynie jedna osoba oczekiwała. Jak przyszła moja kolej grzecznie podeszłam z pytaniem czy mogę podejść do okienka gdyż nie spotkałam się z tym ze strony pracownika, a sprawa była dla mnie pilna i ważna. Poczułam się jakbym zrobiła coś złego. Palcówka działa sprawnie nawet jak są tłumy. Dba się tam o to aby w momencie jak pojawiają się klienci była odpowiednia obsada stanowisk. Natomiast w tym przypadku zabrakło właściwej reakcji w stosunku do klienta. Wyglądało jakby to klient miał uzmysławiać pracownikowi jak ma się zachować. Stąd taka moja ocena. Zbyt duży dystans ze strony pracownika. Jakość obsługi dobra.

Klient_JCE6N

13.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo uprzejma i...
Bardzo uprzejma i szybka obsługa czystość placówki bardzo dobra pracownik indywidualnie podchodzi do klienta

Placówka

Biała Podlaska, Marszałka Józefa Piłsudskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Przyjazna i bardzo...
Przyjazna i bardzo intuicyjna aplikacja. Dostęp do swoich środków jak i bankomatów i wpłatomatów. Bezpieczne logowanie i obsługa. Promocje przy założeniu konta, wielu partnerów z rabatami na zakupy. Możliwy także kontakt z doradcą po zamówieniu rozmowy. Mam konto od kilku miesięcy i jestem zadowolona.

bozenas7

19.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa
Profesjonalna obsługa

Klient_GFVce

01.05.2024

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze z taką...
Jeszcze z taką obsługa w Banku nigdzie się nie spotkałam. Rzetnele podejście do klienta. Personel uśmiechnięty, przekazywał jasno i konkretnie informacje nt konta

Marta0104

13.04.2024

Placówka

Toruń, Jamontta 2 2

Nie zgadzam się (0)
Intuicyjna aplikacja, podany...
Intuicyjna aplikacja, podany numer do indywidualnego konsultanta klienta. Aplikacja czytelna, łatwo dostępne promocje i produkty dodatkowe np rabaty do innych sklepów, usług

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Placówka czysta, personel...
Placówka czysta, personel schludnie ubrany. Przyjemna kolorystyka wnętrza. Na miejscu w czasie oczekiwania możliwość podladowania baterii telefonu (micro USB, USB C, lightning). Dostępna strefa dla dzieci. Założenie konta w banku było szybkie i sprawne, pracownik wytłumaczył wszystkie oferty, programy i zasady opłat. Wszystko wyjaśnione w prostym przyjaznym dla klienta języku

Placówka

Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 24

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce pozostawiła mieszane uczucia. Niestety, długi czas oczekiwania na obsługę, spowodowany zatłoczeniem i zbyt małą liczbą pracowników, znacznie obniżał poziom zadowolenia. Dodatkowo, przyszedłem z problemem związanym z moim kredytem gotówkowym, który posiadam w innym banku i chciałem sprawdzić oferty konsolidacyjne. Od strony doradcy poczułem zbyt duży nacisk na tu i teraz mimo, że oferta nie była dla mnie atrakcyjna. Sama placówka imponowała nowoczesnym i estetycznym wyglądem, co z pewnością poprawiało komfort oczekiwania. Dodatkowo zaproponowano mi coś do picia. Sam personel, uprzejmy i przyjazny klientowi. Te pozytywne aspekty łagodziły ogólne rozczarowanie ofertą i sprawiały, że doświadczenie nie było całkowicie negatywne. Podsumowując, placówka Credit Agricole w Starogardzie Gdańskim posiada potencjał do poprawy, szczególnie w obszarach obsługi. Z uwagi na uprzejmość pracowników i estetykę placówki daje 3.5 gwiazdki na zachętę.

Barimi

09.03.2024

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 11

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten bank...
Polecam ten bank z całego serca, jestem mu wierny od dobrych kilku lat i zawsze jestem zadowolony z obsługi w placówce jak i jakości prezentowanych ofert. Placówka sama w sobie jest ładna i czysta oraz położona w dobrym miejscu. Serdecznie polecam.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kaliska 10

Nie zgadzam się (0)
W placówce banku...
W placówce banku w Jarocinie przy ul. Paderewskiego stoją 2 bankomato/wpłatomaty. Przy próbie wypłaty pieniędzy z jednego z nich okazało się, że ma awarię. Po poproszeniu pani z obsługi o pomoc, pani podeszła do urządzenia i stwierdziła, że faktycznie jest w dniu dzisiejszym awaria - nie było żadnej informacji o tym fakcie.

Klient_JIdRG

01.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa ...
Super obsługa Bardzo do ra oferta produktowa.Polecam

Klient_GFVce

24.02.2024

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja dobrze prosperująca....
Aplikacja dobrze prosperująca. Bardzo podoba mi się system odliczania groszy podczas zakupów. Grosz do grosza i można coś fajnego uzbierać. Co do obsługi klienta - całkiem dobra. Weryfikacja, choć przez telefon z banku poszła dość szybko.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego banku od kilku lat, wcześniej byłem klientem innego banku, zdecydowałem się na zmianę ponieważ nie byłem w pełni zadowolony. Credit Agricole spełnił moje oczekiwania, najbardziej w kwestii bankowości elektronicznej i samej aplikacji mobilnej. Do wyboru tego banku zachęcił mnie także fakt dużej dostępności placówek stacjonarnych, w moje okolicy znajduje się kilka takich punktów, co wiąże się także z dostępem do bezprowizyjnych bankomatów i wpłatomatów. Jest kilka drobnych rzeczy w funkcjonowaniu tego operatora bankowego, które wymagały by zmiany, stąd nie najwyższa możliwa ocena. Moim zdanie cennik banku za niektóre operacje jest za wysoki a także kontakt z infolinią mógł by być dostępny także w weekendy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry bank,...
Bardzo dobry bank, zaangażowana obsługa oraz korzystna oferta

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało pracowników do...
Mało pracowników do obslugi

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacją oraz stronka...
Aplikacją oraz stronka bankowości mało czytelna i bardzo nieintuicyjna. Obsługa na średnim poziomie, czystość w placówce pozostawia sporo do życzenia.

Anna_4080

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, szeroki zakres informacji

Irena_87

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
30 minut by...
30 minut by zalatwic wniosek do CIOR to za duzo

Grzegorz_1226

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!