Credit Agricole

(4.30)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1173 z 1679)

Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej z panią z banku, pani pomogła rozwiązać mój problem.

Klient_vnFTl

04.12.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Porównując placówki tego...
Porównując placówki tego typu jestem pod dużym wrażeniem obsługi. Doradca doradził mi najlepszą opcję pożyczki oraz dodatkowe usługi. Placówka była czysta, ulotki uzupełnione.

Marta0104

14.11.2024

Placówka

Toruń, Czerwona Droga 1-6

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

SzymonL

27.08.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do placówki w celu cofnięcia zastrzeżenia dowodu osobistego, który samodzielnie zastrzegłam w systemie online. Sprawa była dla mnie pilna o tyle, że potrzebowałam mieć dowód w tym samym dniu w najbliższym czasie. Na miejscu nie było dużej kolejki. Jedynie jedna osoba oczekiwała. Jak przyszła moja kolej grzecznie podeszłam z pytaniem czy mogę podejść do okienka gdyż nie spotkałam się z tym ze strony pracownika, a sprawa była dla mnie pilna i ważna. Poczułam się jakbym zrobiła coś złego. Palcówka działa sprawnie nawet jak są tłumy. Dba się tam o to aby w momencie jak pojawiają się klienci była odpowiednia obsada stanowisk. Natomiast w tym przypadku zabrakło właściwej reakcji w stosunku do klienta. Wyglądało jakby to klient miał uzmysławiać pracownikowi jak ma się zachować. Stąd taka moja ocena. Zbyt duży dystans ze strony pracownika. Jakość obsługi dobra.

Klient_JCE6N

13.08.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo uprzejma i...
Bardzo uprzejma i szybka obsługa czystość placówki bardzo dobra pracownik indywidualnie podchodzi do klienta

Placówka

Biała Podlaska, Marszałka Józefa Piłsudskiego 13

Nie zgadzam się (0)
Przyjazna i bardzo...
Przyjazna i bardzo intuicyjna aplikacja. Dostęp do swoich środków jak i bankomatów i wpłatomatów. Bezpieczne logowanie i obsługa. Promocje przy założeniu konta, wielu partnerów z rabatami na zakupy. Możliwy także kontakt z doradcą po zamówieniu rozmowy. Mam konto od kilku miesięcy i jestem zadowolona.

bozenas7

19.06.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa
Profesjonalna obsługa

Klient_GFVce

01.05.2024

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze z taką...
Jeszcze z taką obsługa w Banku nigdzie się nie spotkałam. Rzetnele podejście do klienta. Personel uśmiechnięty, przekazywał jasno i konkretnie informacje nt konta

Marta0104

13.04.2024

Placówka

Toruń, Jamontta 2 2

Nie zgadzam się (0)
Intuicyjna aplikacja, podany...
Intuicyjna aplikacja, podany numer do indywidualnego konsultanta klienta. Aplikacja czytelna, łatwo dostępne promocje i produkty dodatkowe np rabaty do innych sklepów, usług

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Placówka czysta, personel...
Placówka czysta, personel schludnie ubrany. Przyjemna kolorystyka wnętrza. Na miejscu w czasie oczekiwania możliwość podladowania baterii telefonu (micro USB, USB C, lightning). Dostępna strefa dla dzieci. Założenie konta w banku było szybkie i sprawne, pracownik wytłumaczył wszystkie oferty, programy i zasady opłat. Wszystko wyjaśnione w prostym przyjaznym dla klienta języku

Placówka

Przemyśl, Kazimierza Wielkiego 24

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w placówce...
Wizyta w placówce pozostawiła mieszane uczucia. Niestety, długi czas oczekiwania na obsługę, spowodowany zatłoczeniem i zbyt małą liczbą pracowników, znacznie obniżał poziom zadowolenia. Dodatkowo, przyszedłem z problemem związanym z moim kredytem gotówkowym, który posiadam w innym banku i chciałem sprawdzić oferty konsolidacyjne. Od strony doradcy poczułem zbyt duży nacisk na tu i teraz mimo, że oferta nie była dla mnie atrakcyjna. Sama placówka imponowała nowoczesnym i estetycznym wyglądem, co z pewnością poprawiało komfort oczekiwania. Dodatkowo zaproponowano mi coś do picia. Sam personel, uprzejmy i przyjazny klientowi. Te pozytywne aspekty łagodziły ogólne rozczarowanie ofertą i sprawiały, że doświadczenie nie było całkowicie negatywne. Podsumowując, placówka Credit Agricole w Starogardzie Gdańskim posiada potencjał do poprawy, szczególnie w obszarach obsługi. Z uwagi na uprzejmość pracowników i estetykę placówki daje 3.5 gwiazdki na zachętę.

Barimi

09.03.2024

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 11

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten bank...
Polecam ten bank z całego serca, jestem mu wierny od dobrych kilku lat i zawsze jestem zadowolony z obsługi w placówce jak i jakości prezentowanych ofert. Placówka sama w sobie jest ładna i czysta oraz położona w dobrym miejscu. Serdecznie polecam.

Patryk348

04.03.2024

Placówka

Turek, Kaliska 10

Nie zgadzam się (0)
W placówce banku...
W placówce banku w Jarocinie przy ul. Paderewskiego stoją 2 bankomato/wpłatomaty. Przy próbie wypłaty pieniędzy z jednego z nich okazało się, że ma awarię. Po poproszeniu pani z obsługi o pomoc, pani podeszła do urządzenia i stwierdziła, że faktycznie jest w dniu dzisiejszym awaria - nie było żadnej informacji o tym fakcie.

Klient_JIdRG

01.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa ...
Super obsługa Bardzo do ra oferta produktowa.Polecam

Klient_GFVce

24.02.2024

Placówka

Konin, Chopina 17

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja dobrze prosperująca....
Aplikacja dobrze prosperująca. Bardzo podoba mi się system odliczania groszy podczas zakupów. Grosz do grosza i można coś fajnego uzbierać. Co do obsługi klienta - całkiem dobra. Weryfikacja, choć przez telefon z banku poszła dość szybko.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z usług...
Korzystam z usług tego banku od kilku lat, wcześniej byłem klientem innego banku, zdecydowałem się na zmianę ponieważ nie byłem w pełni zadowolony. Credit Agricole spełnił moje oczekiwania, najbardziej w kwestii bankowości elektronicznej i samej aplikacji mobilnej. Do wyboru tego banku zachęcił mnie także fakt dużej dostępności placówek stacjonarnych, w moje okolicy znajduje się kilka takich punktów, co wiąże się także z dostępem do bezprowizyjnych bankomatów i wpłatomatów. Jest kilka drobnych rzeczy w funkcjonowaniu tego operatora bankowego, które wymagały by zmiany, stąd nie najwyższa możliwa ocena. Moim zdanie cennik banku za niektóre operacje jest za wysoki a także kontakt z infolinią mógł by być dostępny także w weekendy.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Klient_vrSd

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry bank,...
Bardzo dobry bank, zaangażowana obsługa oraz korzystna oferta

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mało pracowników do...
Mało pracowników do obslugi

zarejestrowany-uzytkownik

13.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aplikacją oraz stronka...
Aplikacją oraz stronka bankowości mało czytelna i bardzo nieintuicyjna. Obsługa na średnim poziomie, czystość w placówce pozostawia sporo do życzenia.

Anna_4080

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas rozmowy telefonicznej...
Podczas rozmowy telefonicznej z panią z banku, pani pomogła rozwiązać mój problem.