Miałam przyjemność kilka dni pod rząd robić zakupy w tym sklepie. Pracownice mimo naprawę natłoku pracy są bardzo pozytywnie nastawione, uśmiechnięte, miłe, uprzejme. Pani na stanowisku mięsnym ciągle coś wycierała, czyściła, z czym idzie higiena tego miejsca. Będę tam robiła zakupy tak często jak będę w tej okolicy. Podłoga czysta, w sklepie ciepło, asortyment nieco ubogi, ale podstawowe zakupy da się tu zrobić. Ceny do najniższych nie należą, ale promocje mają ciekawe, więc wszystko na plus. Wrócę do Was na pewno!
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Dziś wieczorem robiłam zakupy w Tesco. Zostałam obsłużona przez bardzo miłego pana. Przywitał mnie i męża oraz pożegnał. Zapytał o kartę klubową O której zawsze zapominam że mam. Mimo tego że pan był lupo troszkę starszy bardzo szybko i sprawnie kasował. Sklep oceniam na bardzo zatowarowany. Czysto, ciepło. Kupowałam też wędliny. Tam tez pani starsza w okularach była bardzo miła. Od razu gdy nas zobaczyła podeszła. Jestem mile zaskoczona obsługa w tym sklepie. Mogłoby być więcej promocji, bo niektóre towary są po prostu drogie w porównaniu do innych sklepów.
Dnia 13.01 robiłam zakupy w Biedronce. Na kasie obsługiwana byłam przez panią Matylde. Była czarnym miła, uśmiechnięta. Klienta przede mną kupowała zestaw knoppersów, na których nie było kodu, pani przeprosiła i poszła po takie z kodem co mnie zaskoczyło gdyż zazwyczaj trzeba iść samemu lub zostawić towar. Zostałam przywitana i pożegnana z uśmiechem. Wygląd sklepu ocenie na 5+ ponieważ brakowało kilku cen. Podłoga była czysta. W tej biedronce a w mieście są 3 jest największy wybór asortymentu.
Tankując na stacji paliw, co jest wyjątkiem wobec innych stacji paliw, nikt do mnie nie podszedł, żeby pomóc zatankować, a zależało mi na byciu czystym. Po tankowaniu poszłam zapłacić, pan na kasie ani mnie nie przywitał, ani nic, podałam stanowisko na którym zatankowałam, pan podał kwotę do zapłaty, nic nie zaproponował, po czym zobaczyłam, że są nowe kanapki, których wcześniej nie widziałam, zapytałam więc (jestem uczulona na paprykę) z czym są te kanapki, na co usłyszałam, że dobre. Ciężko mi nawet określić asortyment, bo nikt mi nie udzielił informacji. Pracownik bardzo powoli obsługiwał, jakby z nerwami, że musi to zrobić, nie zna absolutnie swojego asortymentu, miałam wrażenie, że nawet nie chce żebym kupiła tą kanapkę, po czym podziękowałam, zapłaciłam i nie usłyszałam słów "do widzenia". Nigdy więcej nie przyjadę na tą stację.
Miałam okazję 2 września 2017r współpracować z kwiaciarnią Esy Floresy Barbara Żyłka. Dziewczyny po prostu są znakomite w tym co robią. Nie byłam zdecydowana jak chce aby wyglądał mój bukiet, wystrój kościoła czy samochodu, wszystko powierzyłam dziewczynom.... To co zrobiły przeszło moje oczekiwania. W dniu ślubu zaniemówiłam. Po wszystkim odbyło się rozliczanie... oczywiście nie obyło się bez szkód, ponieważ zbiły się wazony szklane które dziewczyny pożyczyły do kościoła, co mnie bardzo zszokowało, dziewczyny nie doliczyły żadnych kosztów, wręcz kwota do zapłaty okazała się dla mnie na to co zrobiły mała. Były ciągle do mojej dyspozycji, kwiaty ze ślubu miałam jeszcze tydzień w domu, a w kościele stały 2 tygodnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
Dnia 11.01 robiłam zakupy w Netto, obsługa przy kasie bardzo w porządku, zostałam przywitana i pożegnana. Sklep czysty, podłoga nie była brudna. Wydaje mi się, że Netto ma za dużo asortymetu, a za mało miejsca w koszach, ponieważ ceny są nieczytelne i trzeba chodzić do czytnika, co oczywiście nie jest problemem. Problemem jest zbyt mała liczba pracowników na sali sprzedaży, nie było nikogo, kogo mogłabym zapytać o towar, którego nie mogłam znaleźć.
Zostałam obsłużona w bardzo miłej atmosferze, wejście do sklepu było czyste, asortyment na bardzo wysokim stanie. Zakupiłam paliwo, zaproponowano mi produkty dodatkowe, które kupiłabym, ale miałam wyliczone pieniądze. Pani na kasie miła, uśmiechnięta. Przywitała, pożegnała. Wszystko ok.
Rewelacyjnie. Pracownicy stacji paliw Orlen obsługują na wysokim poziomie, z uśmiechem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.