Santander Bank Polska

(3.73)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1685 z 3196)

Moje doświadczenie z...
Moje doświadczenie z obsługą telefoniczną Banku Santander było niestety niezadowalające. Czas oczekiwania na połączenie był bardzo długi, a gdy w końcu udało mi się połączyć z konsultantem, rozmowa przebiegała w atmosferze pośpiechu. Pracownik nie wykazał się wystarczającą cierpliwością, a jego odpowiedzi były niejasne i nieprecyzyjne, co sprawiło, że miałem trudności w rozwiązaniu mojego problemu. Dodatkowo, niektóre informacje, które otrzymałem, okazały się sprzeczne z tym, co wcześniej zostało mi przekazane, co tylko pogłębiło moje niezadowolenie. Całe doświadczenie było dalekie od profesjonalizmu, którego oczekiwałbym od banku o takiej renomie.

Crisss

18.02.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty po...
Podczas wizyty po wejściu do placówki nie zostałam zauważona przez doradce, pozostała część wizyty przebiegła dobrze. Doradca wyczerpująco odpowiadał na wszystkie moje pytania, starał się dopasować opcje kredytu do moich możliwości.

Marta0104

12.02.2025

Placówka

Toruń, Kraszewskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Panie obsługujące zawsze...
Panie obsługujące zawsze są pomocne i cierpliwe. Sprawnie wykonują swoją pracę. Placówka jest zadbana, czysta.

Klient_Nat

31.01.2025

Placówka

Barcin, Lotników 13

Nie zgadzam się (0)
Przyjazny klientowi bank....
Przyjazny klientowi bank. Propozycja dodatkowej usługi bankowej ale powiedziana w wyważony sposób nie nachalny. Brawo

Lunka

16.01.2025

Placówka

Ostrów Mazowiecka, Mieczkowskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Solidny bank, świetna...
Solidny bank, świetna obsługa klienta, czasem są problemy z aplikacją.

Poziomk@

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czasami w banku...
Czasami w banku jest dość długa kolejka i czas oczekiwania na przyjęcie do okienka jest bardzo długi czasami nawet do godziny.

Małgorzata_2570

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachowa, rzetelna obsługa....
Fachowa, rzetelna obsługa. Jestem bardzo zadowolona. Odpowiedzi błyskawiczne na zadane pytania. Polecam serdecznie.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedz

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
PRACOWNICY BANKU SĄ...
PRACOWNICY BANKU SĄ MILI I PROFESJONALNI

Amela

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Proponowane korzyści nie...
Proponowane korzyści nie zostały naliczone.

Adrian_529

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Możliwość skorzystania z...
Możliwość skorzystania z wielu usług, nie tylko bankowych, np. ubezpieczenia domu lub auta.

Klient_AldPx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank dla profesjonalistów....
Bank dla profesjonalistów. Obsługa bardzo kompetentna .

Karolina_1459

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko i przyjemnie....
Szybko i przyjemnie. Technologie i aplikacje znacznie ułatwiają prace na koncie.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre warunki zakupów...
Dobre warunki zakupów ratalnych , dobra aplikacja

Mirek1962

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bezproblemowo, szybko, bez...
Bezproblemowo, szybko, bez ponagleń, ogromne ukłony w stronę klienta! Bank rewelacja!

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Liczne błędy obsługi,...
Liczne błędy obsługi, brak kwalifikacji pracowników.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprawne załatwienie problemu...
Sprawne załatwienie problemu podczas rozmowy telefonicznej.

Klient357

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
System nowoczesny i...
System nowoczesny i szybki.Jednak bank drogi i kredyty też.

Klient_0d9UO

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Osobiście nigdy nie...
Osobiście nigdy nie miałam konta w Santander, jednak konto posiada tam bliska mi osoba i z tego co słyszę, to nieustannie ma problemy- ostatnim razem z podpisem zaufanym poprzez bank oraz z potwierdzeniem tożsamości przy pomocy aplikacji bankowej.

Klient_e0yw

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zawsze na...
Obsługa zawsze na najwyższym poziome spośród banków z których usług miałem okazję korzystać. Jednak przerwy techniczne w aplikacji to tragedia :)

AdrianAtos_fFlx

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Santander Bank Polska

Grupa Santander to wiodący, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Hiszpanii, założony w 1857 r. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Jego celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim co robi kieruje się swoimi podstawowymi wartościami: bezpieczeństwo, innowacyjność, zaangażowanie i satysfakcja klienta. W skład grupy Santander wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe, ubezpieczeniowe oraz faktoringowe.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Santander Bank Polska?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Moje doświadczenie z...
Moje doświadczenie z obsługą telefoniczną Banku Santander było niestety niezadowalające. Czas oczekiwania na połączenie był bardzo długi, a gdy w końcu udało mi się połączyć z konsultantem, rozmowa przebiegała w atmosferze pośpiechu. Pracownik nie wykazał się wystarczającą cierpliwością, a jego odpowiedzi były niejasne i nieprecyzyjne, co sprawiło, że miałem trudności w rozwiązaniu mojego problemu. Dodatkowo, niektóre informacje, które otrzymałem, okazały się sprzeczne z tym, co wcześniej zostało mi przekazane, co tylko pogłębiło moje niezadowolenie. Całe doświadczenie było dalekie od profesjonalizmu, którego oczekiwałbym od banku o takiej renomie.
Zgadzasz się?