Opinie użytkownika (36)

Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa bardzo miła, choć młoda i mogłoby się wydawać niedoświadczona. Po wprowadzeniu możliwości samodzielnego wyboru zamawianych produktów nie trzeba stać w kolejce, jednak czas oczekiwania jest znacznie dłuższy odkąd wprowadzono numerki zamówień. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ogólnie...
Bardzo dobrze. Ogólnie kontakt bardzo pozytywny. Obsługa miła i kompetentna. Ceny paliwa w górnych stanach cenowych w stosunku do innych stacji. Ceny innych produktów wysokie, ale taki to już urok zakupu na stacjach benzynowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa w miarę w porządku. Jednak oferta ubezpieczenia mało konkurencyjna w stosunku do innych firm na rynku. Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Joanna_2205

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

04.07.2017

Sun&Fun

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy biura...
Super. Pracownicy biura Itaka bardzo uprzejmi. Pomagają w doborze oferty dostosowaną do indywidualnych, wcześniej omówionych potrzeb klienta. Kompetentni, cierpliwie wszystko tłumaczom, a na końcu jeszcze raz podsumowują. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

04.07.2017

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem T-mobile...
Jestem klientem T-mobile od kilku lat. Cały czas lojalnie korzystam z ofert tego operatora. Jednak coraz częściej denerwuje mnie ukrywanie przed klientem kosztów dodatkowych i wliczanie ich do ogólnej kwoty abonamentu. Dotyczy to np. dodatkowej gwarancji za telefon (dodatkowe zabezpieczenie), oprogramowanie antywirusowego czy grania na czekanie. Niby koszty nie duże, ale grosz do grosza i się zbiera. Po drugie prosiłam wyraźnie, żeby w pakiecie były MMS - prowadzę firmę i są one mi niezbędne. Jakież było moje zdziwienie, kiedy została mi naliczona i to nie mała kwota za dodatkowe MMS. Ktoś powie trzeba było czytać regulamin lub odstąpić od umowy. No trzeba było. Tyle tylko, że ja przedłużałam umowę na infolinii. Paczkę przywiózł kurier - oczywiście się spieszył. A że mam umowę na firmę nie przysługuje mi odstąpienie. Czyli kliencie płacz i płać.

Joanna_2205

14.07.2014

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy obsługi na linii kas. W sklepie było bardzo dużo osób - kolejki sięgały 6 - 10 osób. 3/4 kas było otwartych, jednak obsługa szła bardzo wolno. W kasie, do której podeszłam byłam 6-sta. Kasjer bardzo wolno, żeby nie powiedzieć, że ślamazarnie obsługiwał klientów. Miał problemy ze znalezieniem kodów kreskowych, dodatkowo cały czas mówił coś do siebie, wyrażając niezadowolenie z dużej ilości osób. Po skasowniu wszystkich produktów kasjer podał kwotę do zapłaty. Podałam kartę, wbiłam PIN. Kasjer nie podał mi karty, tylko rzucił ja ze złością. Nie powiedział "Dziękuję", ani "Do widzenia"

Joanna_2205

12.08.2012

Auchan

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy obsługi przez konsultanta inforlinii odpowiedzialnego za ubezpieczenia. Oosba kompetentna, znająca procedury firmy, ale starająca się także w mało skomplikowany sposób przekazać klientowi wszelkie niezbęde mu informacje. Dodtakowo w sytuacji kiedy nie była w 100% pewna odpowiedzi, przeprosiła i skontaktowała się z bardziej doświadczoną osobą. Miła, spełniająca wszelkie kryteria dobrego konsultanta infolinii.

Joanna_2205

09.08.2012

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (2)
06.03.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję, że zechciała Pani podzielić się swoja opinią na temat kompetencji konsultanta mLinii. Każdego dnia dokładamy starań, by jakość obsługi oferowana w mBanku spełniała oczekiwania naszych Klientów. Tym bardziej cieszę się, że wiedza i kompetencje pracownika pozwoliły Pani uzyskać potrzebne informacje w uprzejmej i profesjonalnej rozmowie. Mam nadzieję, że kolejne kontakty z mLinią dostarczą Pani równie pozytywnych wrażeń. Przypominam, że pozostajemy do dyspozycji na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600, mChacie oraz w placówkach naziemnych, w godzinach ich otwarcia. Listę placówek wraz z adresami znajdzie Pani na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/. Pozdrawiam Anna Bolanowska, mBank
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy punktu obsługi klienta. Zgodnie z wytyczną infolinii miałam dostarczyć do punktu dokumenty. Na miejscu okazało się, że nie jest to placówka hipoteczna i nie mają uprawnień do potwierdzania pewnych dokumentów. Jednak pracownik banku starał się mi pomóc w miarę swoich kompetencji, dzwoniąc kilkakrotnie do Centrali. Mimo, że nie udało mi się w tej placówce załotwić sprawy, obsługa była na przyzwoitym poziomie

Joanna_2205

09.08.2012

Euro Bank S.A.

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy obsługi na hali. Na każdym stoisku znajdowała się osoba chętna do pomocy, zarówno przy wyszukiwaniu asortymentu, jak i przy komputerze na stanowisku na Dziale. Kompetentnie udzielała odpowiedzi na nurtując nas pytania, dotyczące doboru odpowiednich materiałów, a także na tematy związane z samą technologią montażu.

Joanna_2205

09.08.2012

Castorama

Placówka

Sosnowiec, ul. Długosza 82

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy tradycyjnie stoiska warzywa-owoce oraz linii kas. Na stoisku warzywa-owoce brakowało większości asortymentu, a ten który był nie nadawał się do zakupu mimo prób wybrania czegokolwiek. Warzywa i owoce były zepsute lub zwiędnięte. Brakowało prawidłowych cen nad towarem. Jedynie czego było pod dostatkiem to foliowe reklamówki, jakość których także pozostawia wiele do życzenia. W przypadku większej ilości towaru trzeba użyć 2 lub 3, w przeciwnym razie skazani jestesmy na zbieranie towaru z podłogi. Na linii kas tradycyjnie jak w każdą niedzielę otwartych była 1/3 kas, a kolejka sięgała 6 - 8 osób.

Joanna_2205

09.08.2012

Auchan

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy obsługi na stoisku mięsnym (sprzedaż tradycyjna). Klientów obsługiwała tylko 1 osoba, która mimo, że dwoiła się i troiła nie była w stanie rozładować powiększającej się kolejki. Dopiero po dłuższej chwili pojawiła się osoba odpowiedzialna za Dział i wprowadziła do obsługi dodatkowych osób. Przy czym osoby te były z innych działów, więc uczyły się wszystkiego od początku. Co wcale nie przyspieszało obsługi.

Joanna_2205

02.08.2012

Auchan

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa z konsultantem....
Rozmowa z konsultantem. Na połączenie czekałam ok. 5 minut (po wcześniejszym skomplikowanym przejściu przez automatyczną "pomoc"). Osoba miła, ale nie potrafiła od razu udzielić odpowiedzi na problem, z którym dzwoniłam. Musiałam czekać kolejne kilka minut (rozmowa na mój koszt), gdyż konsultant dzwonił do działu technicznego. Odpowiedź, którą otrzymałam nie satysfakcjonowała mnie w 100%.

Joanna_2205

02.08.2012

T-Mobile

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy stoiska warzywa i owoce oraz obsługi przy kasach. Na stoisku warzywno-owocowym brakowało bardzo wielu podstawowych towarów - pozostały po nich jedynie etykiety cenowe. Obsługa nie dokładała brakujących towarów. Generalnie wybór zarówno warzyw, jak i owoców był bardzo mały. Reklamówki były ogólnie dostępne, działały także wszystkie wagi. Obsługa przy kasie odbyła się sprawnie. Jednak kasjerka nie miała aktualnych kodów na warzywa w pęczkach, co spowodowało błędne naliczenie i konieczność wizyty w punkcie obsługi. Obsługa w Punkcie była sprawna i kompetentna.

Joanna_2205

31.07.2012

Auchan

Placówka

Sosnowiec, Zuzanny 20

Nie zgadzam się (0)
Piękna oberża utrzymana...
Piękna oberża utrzymana w stylu XIII w. z charakterystycznymi znakami zakonu Temlariuszy. Zarówno meble, posadzki i ściany zawierają elementy związane z zakonem. Przemiła obsługa. Bardzo smaczne jedzenie, duże porcje za przystępną cenę. Każdy znajdzie coś dla siebie. Karta zawiera przysmaki kuchi staropolskiej.

Joanna_2205

30.07.2012

Templum

Placówka

Chwarszczany, Chwarszczany 3B

Nie zgadzam się (1)
Chciałam przedstawić opinię...
Chciałam przedstawić opinię o ekspozycji i obsłudze Muzeum Wojskowego. Ogromny aosrtyment wszelkiego rodzaju sprzętu wojskowego z różnych lat. Dodatkowo bardzo piękna ekspozycja stała w budynku muzeum i halach. Wszystko poukładane tematycznie i przejrzyste. Bardzo kompetentna i zaangażowana w swoją pracę obsługa. Pasjonaci z ogromną wiedzą. Przystępne ceny biletów

Joanna_2205

30.07.2012

Lubuskie Muzeum Wojskowe

Placówka

Drzonów, Drzonów 54

Nie zgadzam się (0)
Obserwacja dotyczy ogólnie...
Obserwacja dotyczy ogólnie sklepu: obsługi, asortymentu i wyglądu. Sklep robi naprawdę dobre wrażenie. Asortyment poukładany i dobrze oznaczony cenami. Duży wybór warzyw, owoców, nabiału, wędlin, pieczywa i akloholi. Wózki i koszyki czyste i dostępne. W alejkach nie zalega nierozłożony towar. Obsługa dobra. Przy kasie sprawna i miła.

Joanna_2205

30.07.2012

NETTO

Placówka

Myślibórz, Lipowa 6a

Nie zgadzam się (0)
Chciałam się podzielić...
Chciałam się podzielić obserwacją dotyczącą czystości i ułożenia asortymentu w sklepie. Podłoga w całym sklepie była brudna, szczególnie na stoisku warzywa i owoce. Towary były nie były poukładane asortymentem, brakowało cen niemalże na wszystkich stoiskach. W alejkach stał nierozłożony towar, a na hali nie było pracowników. Była otwarta tylko jedna kasa. Przede mną było ok. 5 - 6 osób. Generalnie w sklepie panował chaos.

Joanna_2205

30.07.2012

NETTO

Placówka

Chocianów, Dominialna 18

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi