Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_2205

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Jestem klientem T-mobile od kilku lat. Cały czas lojalnie korzystam z ofert tego operatora. Jednak coraz częściej denerwuje mnie ukrywanie przed klientem kosztów dodatkowych i wliczanie ich do ogólnej kwoty abonamentu. Dotyczy to np. dodatkowej gwarancji za telefon (dodatkowe zabezpieczenie), oprogramowanie antywirusowego czy grania na czekanie. Niby koszty nie duże, ale grosz do grosza i się zbiera. Po drugie prosiłam wyraźnie, żeby w pakiecie były MMS - prowadzę firmę i są one mi niezbędne. Jakież było moje zdziwienie, kiedy została mi naliczona i to nie mała kwota za dodatkowe MMS. Ktoś powie trzeba było czytać regulamin lub odstąpić od umowy. No trzeba było. Tyle tylko, że ja przedłużałam umowę na infolinii. Paczkę przywiózł kurier - oczywiście się spieszył. A że mam umowę na firmę nie przysługuje mi odstąpienie. Czyli kliencie płacz i płać.