Sun&Fun

(3.59)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 22)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_2205

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. dbałość o...
Dobrze. dbałość o klienta, czystość Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_4322

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

romekj23

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Adam_1058

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RealnyKlient

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_1911

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

04.07.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Karol_539

27.07.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałabym podzielić się...
Chciałabym podzielić się moją opinią o biurze podróży sun&fun, z ktorego usług korzystałam w czasie tych wakacji. W tym roku wybrałam się we wrześniu na gorącą Riwierę Turecką do pięknie położonej miejscowości o nazwie Alanya. Cena za wczasy zaproponowana u pośrednika za usługi sun&un była bardzo korzystna 2520 zł za pobyt w 5 gwiazdkowym hotelu z opcją all inclusive. Pierwszym co nadszarpnęło moją cierpliwość i nerwy było przesunięcie lotu z godziny 5 rano na 10:30, to ponad 5 godzin, które straciłam z wczasów, za które zapłaciłam- jadąc o właściwej porze przysługiwał by mi obiad, jadąc lotem opóźnionym załapałam się na kolację, na którą musiałam jeszcze swoje odczekać, ponieważ w hotelu byłam po 17-stej, natomiast kolacja zaczynała się o 19. Kolejnym minusem był widok na pastwisko kóz i baranów oraz na suche pole kukurydzy i zamieszkały barak, chcąc zmienić pokój w recepcji usłyszałam, że owszem mamy opcję all inclusive ale pokój standardowy, a nie apartament, więc mam się cieszyć z tego, co mam. Jeśli chodzi o wyjazd, to oczywiście jak można się tego spodziewać z kolei lot przyspieszyli i zamiast lecieć o 17:25 lot mieliśmy o 7:25, to całe 10 godzin, a co za tym idzie- śniadanie, obiad i opcja all inclusive skurczyła się o całe 10 godzin. Co do rezydentów biura podróży sun&fun byli mało zorientowani w tym, czym się zajmują, a pytanie o zmianę pokoju zbyli jakby nigdy nic. Pani Sochacka porozwoziła nas wszystkich po okolicznych hotelach wyskakując tylko na 7-10 minut, aby dopełnić formalności. Co więcej na spotkaniu na drugi dzień nie poleciła żadnych wycieczek ani nie podpowiedziała, co i gdzie najlepiej kupić, aby było dobre jakościowo, a nie za drogie. Po powrocie z wczasów piszę reklamację na biuro podróży i żądam wypłaty różnicy godzin za pobyt, w którym nie korzystałam z przysługujących mi usług.

zarejestrowany-uzytkownik

17.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się z...
Wybrałam się z tym biurem do Agadiru. Wyjazd dobrze zorganizowany. Wszystko na czas. Dobry hotel, zgodny z opisem. Świetna opieka rezydentów. Bardzo udany wyjazd.

zarejestrowany-uzytkownik

16.09.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Beznadziejne biuro niedbające...
Beznadziejne biuro niedbające o swoich klientów. W Hurghadzie nie było miejsca w wybranym przez nas hotelu (dla nas i wszystkich innych klientów biura sun&fan, przybyłych także dzień wcześniej). Przez tydzień nie udało się załatwić przeniesienia do hotelu, w którym wykupiliśmy wczasy, zameldowano nas oczywiście w gorszym hotelu z kiepską lokalizacją. Wszystkie osoby korzystające z innych biur nie miały takiego problemu. Po długiej walce udało się uzyskać rekompensatę w wysokości 150 zł od osoby (mniej więcej tyle wynosiła różnica w ofercie, mimo że standard był dużo groszy. Pewnie specjalnie pokazują ładny hotel, a potem rezerwują gorszy). Jednak nie możemy odzyskać kwoty rekompensaty. Dzisiaj dowiedziałam się, że jest 'okres świąteczno - sylwestrowy', więc wyślą później. 30 dniowy termin upłynął kilka dni przed świętami, więc pewnie będzie się to ciągnąć w nieskończoność.. O takich 'drobiazgach' jak 3 godzinny transfer z lotniska do hotelu związany z problemami we wszystkich hotelach po drodze, ignorowaniem klientów na lotnisku, czy nieinformowaniu nas o kilkugodzinnym przesunięciu lotu nawet nie chcę już wspominać.

Em.

28.12.2011

Placówka

Warszawa, Pruszkowska 29

Nie zgadzam się (2)
W maju zakupiłam...
W maju zakupiłam w firmie Sun&Fun wczasy w Egipcie. Nie będę się odnośić tutaj do oferty i organizacji imprezy, poniważ nie mam do niej większych zastrzeżeń. Po powrocie wysłałam do organizatora wczasów maila z prośbą o wystawienie i przesłanie mi faktury za ww. wypoczynek. W mailu określiłam dokładnie jakie informacje są mi niezbędne do umieszczenia na rachunku. Za kilka dni otrzymałam rachunek listownie- niestety błędny, ponieważ uwzględniał z 3 uczestników, biorących udział w wypoczynku, tylko mnie. Zadzwoniłam więc na infolinię Biura, po kilku minutach oczekiwania, zostałam połączona z osobą, która wystawiała rachunki. Ponownie poprosiłam o wystawienie faktury, ponownie podając informacje, jakie na niej winny się znależć. Otrzymałam nowy dokument- tym razem, Pani wystawiająca go "przechrzciła" całą moją rodzinę- popełniła błąd w nazwisku. I znów dzwoniłam do Biura i znów prosiłam o kolejną fakturę- tym razem poprawną. I czekałam, czekałam, czekałam, aż w końcu dziś kolejny raz skontaktowałam się z Biurem, gdzie poinformowano mnie, że rachunek został wysłany.Dlaczego więc nie dotarł?Nie mając więc już ani czasu ani cierpilwości zasugerowałam, aby fakturę przesłano mi na adres mailowy. Wreszcie jestem szczęśliwym posiadaczem poprawnie wystawionego rachunku. Sskoda, że zajęło to prawie miesiąc i wymagało z mojej strony tyle zachodu.

zalogowany_użytkownik

30.06.2011

Placówka

Warszawa, Pruszkowska 29

Nie zgadzam się (1)
Niestety jednym z...
Niestety jednym z większych plusów tej firmy są atrakcyjne ceny wycieczek a nie jakość świadczonych usług. Wykupiliśmy wycieczkę do Tunezji, miała to być nasza podróż poślubna. Generalnie wyjazd w miarę udany, cena zapłacona za wyjazd niska, lecz nauczeni doświadczeniem z poprzedniego naszego wyjazdu myśleliśmy że ,,tanie wcale nie znaczy gorszej jakości''. Niestety jeśli chodzi o usługi SUN&FUN cena w zupełności oddaje standard. Nie było może tragicznie, bo hotel był przyzwoity, dostaliśmy jeden z lepszych pokoi, ale np. rezydentka tragiczna, niedoinformowana. Pytam ją o to co mogę wywieść z Tunezji a co nie a jej odpowiedź brzmi: ,,nie wiem''. Pytam na lotnisku gdzie mamy się teraz udać a ona na to: ,,nie wiem''. Masakra. Rezydentka nie wie a pasażer który przed momentem wylądował ma wiedzieć. Podróż powrotna też z emocjami. Najpierw dzień przed zmienili nam nagle godzinę wylotu z 18.50 na 8 rano, a jak dotarliśmy na lotnisko okazało się, że mamy jakieś 2 godzinne opóźnienie, bo przewoźnik postanowił dla oszczędności połączyć dwie grupy wyjeżdżających. Dość słaba organizacja, rezydentka chodząca porażka. Niestety myślę że nie skorzystamy ponownie z usług tego organizatora.

Magdalena_1876

01.02.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Po odwiedzeniu oddziału...
Po odwiedzeniu oddziału BP Sun&Fun mżna stwierdzić, że jedyną wadą jest trudne zauważenie biuro z uwagi na to że szyld jest nad bramą a gdy się już wejdzie do bramy to nie ma kierunku biura, po czym okazuje się że trzeba wejść do klatki na pierwsze piętro, biuro przestronne, obsługa bardzo skrupulatna i otwarta na udzielanie informacji, udostępnienie materiałów reklamowych i pomoc przy wyborze wakacje. Obsług na wysokim poziomie.

Agnieszka_1048

25.11.2009

Placówka

Katowice, Damrota 6

Nie zgadzam się (15)

Sun&Fun

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sun&Fun?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.