Lokal biura podróży Alfa Star z zewnątrz nie robi najlepszego wrażenia. Jest jednak schludny, wokół panuje porządek. Nad wejściem widnieje duże logo umożliwiające jego dostrzeżenie. Wnętrze nie przyciągało wzroku, jednak było surowe, nie wyglądało zachęcająco. Po wejściu do biura zostaliśmy przywitani przez obie panie. Pierwsza z nich zaprosiła nas do swojego stanowiska, jednak po kilku minutach poprosiła o przejście do drugiej osoby. Nie była w stanie udzielić nam informacji ze względu na brak czasu. Po podejściu do drugiego stanowiska od razu zadawaliśmy pytania na temat konkretnych hoteli, które znaleźliśmy w internecie. Jak się okazało, żadna z pań nie była w stanie udzielić informacji w zakresie szerszym niż w internecie. W związku z tym byliśmy zmuszeni do podjęcia decyzji w oparciu o nasze poszukiwania. Biuro podróży oferuje szeroką ofertę w pełnym przedziale cenowym. W przypadku naszego wyjazdu (Grecja, Korfu) cena była adekwatna do oferowanych usług. Kiedy zdecydowaliśmy się na konkretną ofertę, było już zdecydowanie lepiej. Wszystko przebiegło niezwykle sprawnie, szybko. Pani obsługiwała nas w sposób kulturalny, była sympatyczna, inicjowała rozmowę, utrzymywała kontakt wzrokowy. Dokładnie wyjaśniła nam procedury związane z wyjazdem. Sam wyjazd spełnił nasze oczekiwania. Rezydentka była do naszej dyspozycji, udzielała potrzebnych porad.
Szeroki asortyment odzieży Mohito rozczarowuje jakością. Ceny standardowe dla tego typu sieci, w tym przypadku są kompletnie nieproporcjonalne do trwałości materiałów. Są to jednak ubrania wpisujące się w panujące trendy, kobiece, klasyczne. Myślę, że każdy może znaleźć tu coś dla siebie. Do sklepu przyciągnął mnie konkretny produkt, który zobaczyłam przez szybę. W związku z tym zaraz po wejściu starałam się znaleźć pracującą tam osobę. Było to naprawdę trudne. Jednak problem zaczął się dopiero, gdy ją zaczepiłam. Pomimo tego, że zbliżałam się do owej pani, nie zostałam powitana. Kiedy już ja zadałam pytanie, odpowiedziała, że produkt został wyprzedany. Na informację o tym, że znajduje się na wystawie, odpowiedziała, że jej zakup nie jest możliwy. Niezłomnie, postanowiłam schwytać kolejną osobę. W sposób mało sympatyczny, a wręcz niekulturalny odpowiedziała, że są w "tamtym kącie", wskazując na półkę. Sytuację uratował dopiero pan przy kasie, który był niezwykle sympatyczny, kulturalny, a swoje obowiązki wykonywał sprawnie i z zaangażowaniem. Jeśli chodzi o wystrój wnętrza, jest w porządku. Klasyczne, ciemne wnętrze typowe dla tego typu sklepów odzieżowych. W sklepie panował porządek.
Bułkę przez Bibułkę to jeden z ciekawych punktów na gastronomicznej mapie Mokotowa. Samo wnętrze robi niesamowite wrażenie, doskonale współgra z sąsiedzką, ciepłą atmosferą. Biel, drewno, wystrój dopracowany w każdym calu, a pośród mniejszych - ogromny stół umożliwiający integrację klientów. Bułkę przez bibułkę proponuje przede wszystkim grillowane kanapki i sałaty, proste przepisy, a zarazem naprawdę świetne połączenia smaków, przede wszystkim - produkty dobrej jakości. Ceny są standardowe, jak najbardziej proporcjonalne do jakości. Obsługa jest sympatyczna, świetnie przygotowana do pracy. Pracownicy wyglądają schludnie, są kulturalni, chętnie udzielają porad. Widać wśród nich pełne zaangażowanie. Brakuje mi jednak ich inicjatywy, nawet w najprostszych elementach - powitaniu czy pożegnaniu. Kiedy panuje duży ruch, widać też niewielki brak organizacji. Ale przy atmosferze, jaką tworzą ogólnie, te problemy są kompletnie niewidoczne, wręcz podkreślają domowy charakter tego miejsca.
Przy wyborze szkoły jazdy kierowałam się przede wszystkim opiniami znajomych. Wielu z nich polecało mi szkołę Imola. Dzięki dobrze przygotowanej stronie internetowej wybrałam odpowiedni dla siebie kurs teoretyczny, sprawdziłam koszty. Szkoła daje dużą elastyczność wyboru trybu nauki teorii. Ja wybrałam wersję intensywną - jeden weekend. Kiedy dotarłam do oddziału na Kabatach, wszystko odbyło się niezwykle sprawnie. Pan przyjął kwotę (porównywalną do innych cen rynkowych), informując mnie o 2h jazd gratis, możliwości płatności ratalnej oraz terminie badań lekarskich. Imola ułatwia sprawę, zapraszając lekarza do swojego oddziału, w weekend, w którym odbywał się kurs z teorii. Nie musiałam więc tracić czasu na wycieczki do lekarza. W przeciwieństwie do innych szkół, o których słyszałam, Imola nie bagatelizuje kursu teoretycznego, przeprowadzając go dokładnie, skracając ewentualnie odrobinę wymiar godzinowy. Zapoznaliśmy się jednak z całym zakresem materiału. Kurs był prowadzony przez świetnego fachowca, dobrze przygotowanego merytorycznie, otwartego na nasze pytania, wyglądającego schludnie. Był przy tym niezwykle kulturalny i sympatyczny. Dzięki niemu nie miałam problemu ze zdaniem egzaminu wewnętrznego. Problemu nie przyniosła także część praktyczna. Dzięki elastyczności zajęć, zarówno teoretycznych, jak i praktycznych, mamy możliwość załatwienia spraw przy jak najmniejszym nakładzie czasowym. Szkoła oferuje szeroki asortyment produktów dodatkowych, np. pakietów jazd doszkalających w atrakcyjnych cenach. Spotkanie z instruktorem jazdy również wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Był bardzo sprawny, dostosowywał godziny spotkań do moich potrzeb, wyglądał schludnie, był kulturalny, zachowywał się w sposób profesjonalny (wiele moich koleżanek w innych szkołach spotkało się z wyśmiewaniem płci pięknej za kierownicą czy podrywaniem). Pan był bardzo sympatyczny, zabawny, ale nieugięty jeśli chodzi o zasady ruchu drogowego. Zwracał mi uwagę na każdy szczegół. Imola ma doskonałe zaplecze. Oddział jest nowoczesny, skomputeryzowany, wyposażony w maszynę egzaminacyjną (identyczną jak na egzaminie teoretycznym). Samochody również zawsze były przygotowane do jazdy, czyste, a przede wszystkim - sprawnie funkcjonowały.
Do Empik School trafiłam dzięki opiniom znajomych, zachwyconych postępami w nauce języka. Postanowiłam zapisać się na kurs języka angielskiego. Po podaniu moich danych na stronie internetowej, nie musiałam długo oczekiwać na telefon. Skontaktowano się ze mną jeszcze tego samego dnia, zapraszając na spotkanie mające na celu zbadanie moich potrzeb. Dzięki popularności szkoły, jej niewątpliwym atutem jest elastyczność poziomów nauczania, godzin. Zdecydowałam się na zajęcia intensywne, trwające miesiąc, każdego dnia, niemalże 2 h zegarowe. Grupa liczyła jedynie trzy osoby, dzięki temu zajęcia były niezwykle intensywne. Miałam okazję poznać świetnego lektora. Pani Izabela, prowadząca kurs była niezwykle kompetentnym pedagogiem, a przede wszystkim - znała język także od strony praktycznej. Byłam zachwycona formą prowadzenia zajęć (na bieżąco dostosowywaną do naszych potrzeb, konsultowaną z nami), a także panującą atmosferą. Prowadząca była profesjonalistką, wyglądała odpowiednio, była zawsze dobrze przygotowana merytorycznie. Mobilizowała nas do pracy poprzez testy, prace domowe. Empik School w porównaniu do innych szkół językowych działających na rynku ma stosunkowo wysokie ceny. Jednak uważam, iż są proporcjonalne do jakości proponowanej oferty. Istnieje możliwość płatności ratalnej, a także wiele rabatów. Wiele języków, w kilku placówkach w Warszawie, przemyślany program nauczania, a przede wszystkim - wieloletnie doświadczenie - to atuty szkoły. Nie bez znaczenia pozostaje dobra organizacja, dbałość o opinie słuchaczy. Kontakt jest możliwy niemalże o każdej porze, płatności, umowy są przekazywane w sposób jasny. Wszelkie formalności załatwiane są niezwykle sprawnie. Szkoły charakteryzują się dobrym wyposażeniem, nowoczesnym sprzętem elektronicznym, ułatwiającym naukę języków. Sale należą do przestronnych, czystych, są dostosowane do liczby studentów. Wystrój, klasycznie szkolny, mógłby zostać dopracowany (np. do potrzeb dzieci). Zdecydowanie polecam szkołę.
Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana przez pracownika, a nawet - nie spotkałam żadnego w przeciągu kilku minut. Jedyna osoba, na jaką trafiłam obsługiwała klientów przy kasie. Po dokonaniu wyboru udałam się do przymierzalni. Tam również nie zastałam pracownika, jednak to, na co zwróciłam uwagę, to porządek panujący w przymierzalniach, co jest rzadkością w tego typu sklepach. Cenię sieć za szeroki wybór odzieży, w atrakcyjnych cenach. W H&M każdy (kobieta/mężczyzna/dziecko) jest w stanie znaleźć coś dla siebie, zarówno amatorzy najnowszych trendów, jak osoby poszukujące klasycznego kroju. Jakość jest proporcjonalna do ceny. Mile zaskoczyłam się przy kasie (dział dziecięcy/kobiecy, II piętro). Kiedy zbliżyłam się do stanowiska, przysłuchiwałam się rozmowie poprzedniej klientki z pracownikiem. Pani pracująca w sklepie była niezwykle otwarta, sympatyczna. Zainicjowała spontaniczną rozmowę zarówno z moją poprzedniczką, jak i ze mną. Pracownik na 6! Robiła wszystko niezwykle sprawnie, szybko, a zarazem dokładnie. Miała zadziwiającą podzielność uwagi. Chwaliła mój wybór, prowadziła luźną rozmowę, uśmiechając się do krążącego wokół dziecka. Była przy tym kulturalna, dobrze przygotowana do pracy. Wyglądała schludnie, nosiła identyfikator, ale przy tym - była bardzo atrakcyjna. Energia, którą emanowała, zarażała wszystkich. Dzięki niej wyszłam ze sklepu w świetnym humorze. Sklep położony jest wewnątrz centrum handlowego. Pomimo ogromnej powierzchni oraz dużej ilości produktów, w sklepie panował porządek, produkty były dokładnie oznaczone, dobrze wyeksponowane. Wystrój jest klasyczny, nowoczesny, jednak nie wyróżnia się.
Jako laik, nie jestem w stanie ocenić asortymentu sklepu. Jednak dzisiejsza wizyta w utwierdziła mnie w przekonaniu, że znajdę tam wszystko. W Obi znalazłam nie tylko produkty z listy zakupów, ale także - wiele elementów wystroju domu, które po prostu wpadły mi w ręce. Znalazłam tam zarówno materiały budowlane, jak i prześliczne dekoracje, rośliny. Atutem Obi są bez wątpienia atrakcyjne ceny. Nie bez znaczenia pozostaje przemyślany rozstaw regałów, precyzyjne opisy poszczególnych kategorii czy pomocne "drogowskazy". Mimo iż bywam tam stosunkowo rzadko, byłam w stanie odnaleźć się tam bez problemu. Produkty miały przypisane ceny, były dobrze wyeksponowane, na regałach panował porządek. Istotna była też pomoc ze strony pracowników, którzy byli doskonale widoczni, dzięki jednolitym, rzucającym się w oczy uniformom. Kiedy zbliżyłam się do półek z farbami, od razu zbliżył się do mnie jeden z nich, proponując pomoc. Zasugerował mi odpowiedni odcień, wybrał odpowiednią pojemność opakowania, wskazał produkty, które mogą okazać się pomocne. Byłam pod wrażeniem jego przygotowania. Nie zawiodłam się także na kolejnym panu, także niezwykle sympatycznym, któremu tym razem to ja zadałam pytanie. Potrafił odpowiedzieć na nie bez zastanowienia. Obaj byli sympatyczni, okazywali zainteresowanie, przede wszystkim - byli profesjonalistami. Podobne odczucia pozostały po wizycie przy kasie. Pani, sympatyczna blondynka, nosiła strój służbowy, pomimo dużego ruchu w sklepie, obsłużyła nas błyskawicznie. Była przy tym zabawna, sama inicjowała rozmowy. Zaproponowała nam także produkt promocyjny - latarkę. Obsługa spisała się na szóstkę! Naprawdę dobrze jest poczuć się bezpiecznie w rękach fachowca, robiąc tego typu zakupy.
Zmęczona po ciężkim dniu, udałam się do kiosku, żeby zdobyć przekąskę, która poprawi mi humor. Okazało się, że świetnie trafiłam. Sklep jest dobrze zaopatrzony. Od razu rzuciły mi się w oczy produkty, które nie są powszechnie dostępne w Polsce. Ciasteczka, czekolady i inne słodkości są odrobinę droższe niż ich tradycyjne odpowiedniki, ale to zrozumiałe. Pani miała intensywny makijaż, rzucający się w oczy, jednak była bardzo sympatyczna, a przede wszystkim - niezwykle sprawnie wykonywała obowiązki. Co najważniejsze, wizyta trwała niezwykle krótko. Wnętrze było przestronne, jasne, produkty dobrze wyeksponowane. Ceny były precyzyjnie przypisane do produktów. W lokalu panowała czystość. Jedyny problem, to zbyt duża ilość produktów wyłożonych na ladzie.
Bardzo lubię tradycyjną polską kuchnię. Pamiętałam Zapiecek sprzed kilku lat, dlatego zdecydowałam się wstąpić na obiad. Wnętrze zrobiło na mnie dobre wrażenie - przytulne, tradycyjne, z elementami ludowości. Jednak problemy rozpoczęły się, kiedy musieliśmy czekać na kelnerkę, a następnie na stolik (mimo tego, iż część była wolna). Obsługę mogę określić mianem słabej. Dziewczyny ignorowały fakt, że chcieliśmy złożyć zamówienie (prowadziły rozmowy za barem), a kiedy po pewnym czasie jedna z nich zjawiła się przy stoliku, również nie okazywała nam takiego zainteresowania, jakiego oczekiwałam. Potrafiła odpowiedzieć na większość pytań merytorycznych (i za to plus). Jednak nie prowadziła rozmowy z własnej inicjatywy, a jedynie odpowiadała. Oczekiwanie na posiłek nie było długie. Kuchnia ewidentnie funkcjonuje zdecydowanie sprawniej niż obsługa kelnerska. Zamówione pierogi (dwa rodzaje) były bardzo dobre, ciasto o odpowiedniej konsystencji, poprawnie przyprawiony farsz. Poniżej naszych oczekiwań wypadł jednak placek po węgiersku, o nieodpowiedniej konsystencji sosu, nie do końca doprawiony. Jedzenie broniło się, jego jakość była proporcjonalna do cen, na każdą kieszeń. Jest to dobre miejsce na obiad, jednak myślę, że nie na tyle, aby zaskoczyć rewelacyjnymi smakami.
The Body Shop jest bez wątpienia moją ulubioną drogerią. Już przechodząc niedaleko sklepu poczułam unoszący się charakterystyczny aromat. Następnie rzuciło mi się w oczy rozpoznawalne logo firmy, oraz doskonały wystrój. Nowoczesne szkło jest przełamywane drewnianymi akcentami, tworzącymi przytulny klimat. Po wejściu zostałam przywitana przez sympatyczną panią, noszącą strój służbowy, wyglądającą schludnie. Zaproponowała pomoc, okazywała zainteresowanie, zainicjowała rozmowę, utrzymywała kontakt wzrokowy. Była bardzo sympatyczna. Dzięki jej rekomendacjom postanowiłam zmienić dotychczasowe przyzwyczajenia, i kupiłam peeling i balsam do ciała z serii "winna brzoskwinia". Produkty drogerii są świetne, nie tylko ze względu na właściwości, wysoką jakość, konsystencję czy zapach, ale przede wszystkim - politykę firmy, nawiązującą do dobra natury. Dobry standard wiąże się z wyższymi cenami, nie są one jednak zbyt wygórowane. Przy kasie pani wykonywała swoje obowiązki bardzo rzetelnie, sprawnie. Wizyta, która nota bene była przyjemnością, trwała niezwykle krótko.
Sieć Lidl istnieje w Polsce od kilku lat, jednak dotychczas nie zauważałam jej. Moją uwagę przyciągnęła tegoroczna kampania reklamowa. Postanowiłam wybrać się tam na zakupy. Wygląd sklepu nie budził zastrzeżeń, panowała w nim czystość, regały były ustawiane w sposób przemyślany, na półkach gościł ład. Co ważne, w sklepie dokładnie oznaczono każdy produkt, przypisując mu cenę, w sposób widoczny dla klienta. Wnętrze należało do typowych dla tak dużych sklepów, jednak było przestronne, jasne, a przede wszystkim - utrzymane w porządku. Lidl proponuje szeroką gamę produktów, zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Każdy znajdzie pożądaną rzecz. Ich atutem są jednak niskie ceny. To co wyróżnia sieć spośród innych najtańszych, to fakt, iż produkty cechuje zdecydowanie lepsza jakość. Podczas zakupów spotkałam wielu pracowników, ubranych w stroje służbowe, wykonujących przydzielone zadania. Jednak rozmawiałam dopiero z panią pracującą przy kasie, która nosiła strój służbowy, wyglądała schludnie, nie nosiła rzucającego się w oczy makijażu, a przede wszystkim - była niezwykle sympatyczna, kulturalna. Wszystko odbywało się niezwykle szybko, sprawnie, bez problemów.
Jest to jeden z ciekawych punktów na gastronomicznej mapie Warszawy. Już z zewnątrz moją uwagę przyciągnął wystrój. Przemyślane wnętrze, jasne, przejrzyste, a zarazem niezwykle przytulne, współgra z doskonałym aromatem, co sprawia, że obok Trattorii nie byłam w stanie przejść obojętnie. Przy wejściu przywitała nas sympatyczna kelnerka, zapraszając do stolika (znalezienie wolnego graniczyło niemal z cudem - a to za sprawą bardzo dużej liczby gości). Udało się. Kelnerka była doskonale przygotowana do pracy. Potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące składu potraw czy wina, zaproponowała podanie dodatkowych przypraw. Cały czas dawała nam odczuć swoje zainteresowanie. Utrzymywała kontakt wzrokowy, z własnej inicjatywy podejmowała rozmowę, żartowała. Wyglądała schludnie, nosiła strój służbowy. Swoje obowiązki wykonywała w sposób sumienny, a przede wszystkim - niezwykle sprawnie, szybko. Umilała nam czas oczekiwania, czyniąc go niezwykle krótkim. Bez wątpienia najważniejszym elementem był samo danie główne. Restauracja oferuje szeroką gamę dań kuchni włoskiej, wysokiej jakości w proporcjonalnej do niej cenie. Ciekawe zestawienia składników są godne uwagi. Moja skupiła się na makaronach. Polecam danie z szynką parmeńską lub łososiem. Mój towarzysz cenił sobie także pizzę, przede wszystkim - dopracowaną recepturę ciasta. Zdecydowanie polecam!
Marka River Island jest mi dobrze znana. Cenię sobie gamę produktów, podążających za najnowszymi trendami, skierowanych raczej do osób młodych, a także relatywnie niskie ceny. Do sklepu wybrałam się w bardzo konkretnej sprawie, a mianowicie - reklamacji zakupionego wcześniej towaru. Po wejściu miałam problem z dostrzeżeniem jakiegokolwiek pracownika. Zbliżyłam się do kasy. Zza ściany wyłoniła się Pani, ubrana w charakterystyczny strój służbowy, nosząca identyfikator. Nie przywitała mnie, właściwie nie zwracała na mnie uwagi, robiąc coś przy komputerze. Kiedy zwróciłam się do niej, odpowiedziała już sympatycznie, że zaraz podejdzie. Nie nastąpiło to jednak zbyt szybko. Musiałam czekać, mimo tego, że w kolejce do kasy nie było nikogo. W tzw. międzyczasie rozmawiała z pracownikami (co prawda w sprawach zawodowych). Kiedy już dotarła do mnie, okazało się, że jest naprawdę kompetentna. Formularz wypełniła niezwykle sprawnie, szybko, poinformowała mnie o warunkach ewentualnej rekompensaty, możliwości wyboru jej sposobu, a także o terminie rozpatrywania. Przez cały czas odczuwałam jednak jej lekceważącą postawę. Nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, rzucała uwagi do pracowników, nagle po raz kolejny odeszła w trakcie, nie tłumacząc się (nie usłyszałam nawet "przepraszam"). Pomimo tego, iż niezwykle sprawnie wykonywała formalności, moja wizyta w sklepie była naprawdę długa. Straciłam mnóstwo czasu niepotrzebnie. Przysłuchując się rozmowom innych pracowników, miałam wrażenie, że pracują w sposób rzetelny, kulturalny. Mimo wszystko niesmak pozostał. W sklepie panował porządek, rozstaw regałów był przemyślany, produkty dobrze wyeksponowane. Nowoczesny wystrój jest klasyczny, dobrze dopracowany.
Inglot jest jedną z nielicznych polskich marek, która rozwija się na całym świecie. Jej sklepy odwiedzam bardzo często, mając niezmiennie bardzo dobrą opinię. Nie zawiodłam się także tym razem. Od razu po wejściu zostałam przywitana przez jedną z pracujących tam pań. Wszystkie wyglądały doskonale, wyjątkowo schludnie, a zarazem wyraziście. Perfekcyjnie przygotowany makijaż oraz jednolite stroje służbowe tworzyły świetną kompozycję. Pani zaproponowała mi pomoc. Ponieważ byłam zdecydowana na konkretny produkt, poprosiłam o niego i od razu zostałam zaproszona do kasy. Nie spotkałam się z kolejką. Zostałam obsłużona w sposób błyskawiczny. Pani była doskonale przygotowana do pracy, wykonywała swoje obowiązki z zaangażowaniem. Była wyjątkowo sympatyczna. Atutem firmy jest bez wątpienia wysoka jakość produktów oraz atrakcyjne ceny. Nie bez znaczenia pozostaje także nowoczesne wnętrze sklepu. Jest niezwykle charakterystyczne, rozpoznawalne.
Budynek Multikina, zarówno jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, jak i wystrój wnętrza, jest bardzo charakterystyczny, rozpoznawalny. Jest nowoczesny, dopracowany w każdym calu. Pomimo dużej powierzchni, dzięki doskonałym opisom, odnajdziemy się w nim bez problemu. Po wejściu zwróciłam uwagę na duże kolejki. Ku mojemu zdziwieniu, czekałam niezwykle krótko. Otwarte były niemalże wszystkie kasy, natomiast pracownicy spisywali się perfekcyjnie. Przy kasie zostałam obsłużona przez sympatyczną, schludnie wyglądającą panią. Nosiła strój służbowy, identyfikator. Odpowiadała rzetelnie na każde z zadanych przeze mnie pytań. Wszystko trwało nie więcej niż 2 minuty, było wykonywane w sposób kulturalny, z zaangażowaniem. Multikino kusi nas licznymi promocjami. Jedną z nich, jest kampania "środy z Orange", przyciągająca wiele osób. Jednak ceny od kilku lat stopniowo rosną. Ceny biletów różnią się, w zależności od dnia tygodnia. Atutem jest niewątpliwie szeroki repertuar oraz doskonałe warunki techniczne kina. To zdecydowanie miejsce dla fanów nowych technologii, efektów specjalnych.
BUW odwiedzam bardzo często. Tym razem, po raz kolejny moja wizyta przebiegła bez zarzutu. Moim celem było wypożyczenie konkretnych pozycji, dlatego zarezerwowałam je przez internet. Po sprawdzeniu legitymacji przy wejściu, udałam się prosto do wypożyczalni. Pomimo dużej liczby studentów w związku z okresem sesji, nie spotkałam się z kolejką. Zostałam obsłużona w sposób błyskawiczny. Pani była sympatyczna, wyglądała schludnie. Udzieliła mi dokładnych informacji dotyczących zwrotu książek. Swoje obowiązki wykonywała rzetelnie, niezwykle sprawnie. Cenię sobie doskonałą organizację pracy biblioteki. W każdej sytuacji widać dobrą współpracę, zarówno pomiędzy poszczególnymi pracownikami, jak i pracownikami a systemem komputerowym. Dzięki katalogom on-line oraz możliwości korzystania z łącza internetowego na terenie BUW, wszystko przebiega niezwykle szybko. Cenię sobie dostępność różnorodnych pozycji. Przy ul. Dobrej, mamy możliwość znalezienia nawet najbardziej niedostępnych, unikatowych tytułów. Cechą biblioteki jest także doskonała architektura. Zarówno budynek, jak i wnętrze są dopracowane w każdym detalu. Przejrzyste, łączące nowoczesność z symboliką.
Muji jest japońską marką, silnie nawiązującą do kultury japońskiej. Proponuje różnorodny asortyment: począwszy od odzieży, poprzez meble, artykuły biurowe, kończąc na zabawkach oraz akcesoriach. Muji koncentruje się na jakości towaru, bazując na japońskiej skromności, unika eksponowania swego logo na poszczególnych produktach. Jedynym sklepem w Polsce jest na razie oddział w warszawskim CH Arkadia. Każdy ma jednak możliwość dokonania zakupów w sklepie internetowym. Moją wizytę w Arkadii oceniam pozytywnie. Po wejściu zostałam powitana przez sympatyczną panią, która z własnej inicjatywy zaproponowała mi pomoc. Poprosiłam o wskazanie koszy, po które przyjechałam. Zaprowadziła mnie do odpowiedniego regału, wskazała konkretne produkty. Cenię sobie prostą, a zarazem niezwykle ciekawą stylistykę. Ceny są relatywnie niskie do jakości proponowanych produktów. Na regałach panował perfekcyjny porządek, asortyment był dokładnie opisany, ceny odpowiednio wyeksponowane. Przy kasie byłam obsługiwana przez młodego mężczyznę. Był sympatyczny, z własnej inicjatywy prowadził rozmowę, zaproponował torbę. Nosił strój służbowy, stonowany, doskonale współgrający z wystrojem sklepu. Pracownicy wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem, rzetelnie. Widać było ich doskonałą współpracę, dzięki czemu obsługa trwała niezwykle krótko. Podoba mi się także wnętrze. Stonowane barwy, prostota, a przy tym - dopracowanie w każdym calu. Zdecydowanie polecam!
Sklep odwiedziłam w celu dokonania reklamacji zegarka. Jak zawsze spotkałam się z sympatyczną obsługą. Panie powitały mnie zaraz po wejściu, proponując pomoc. Przyjęły zegarek, zapisując dane. Prowadziły rozmowę z własnej inicjatywy, były zajęte moją osobą, utrzymywały kontakt wzrokowy. Udzieliły mi dokładnych informacji dotyczących terminu rozpatrzenia reklamacji, jej szczegółowych warunków. Wszystko trwało niezwykle krótko. Nie straciłam w sklepie ani minuty. Strefa czasu proponuje najnowsze modele renomowanych marek. Cenię sobie ich dużą dostępność. Produkty są dobrze wyeksponowane, ceny nie odbiegają od rynkowych. Klasyczne wnętrze jest dopracowane. Widoczna jest dbałość o czystość. Zdecydowanie polecam!
Szuz Szop odwiedziłam w bardzo konkretnym celu, po model butów Emu. Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana przez ekspedientkę, pomimo tego, że byłam jedynym klientem. Kiedy to ja uśmiechnięta wypowiedziałam magiczne "dzień dobry", jedynie odburknęła to samo. Nie starała się nawet udawać sympatycznej. Nie zaproponowała pomocy, nie podjęła rozmowy, nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, kiedy ja już to zrobiłam. Zapytałam o dostępność poszukiwanego modelu. W bardzo niesympatyczny sposób poinformowała mnie o jego braku. Zapytałam o kolejny, podobny, ale kiedy odpowiedziała mi w sposób oschły, postanowiłam opuścić sklep. Odpowiadała chaotycznie, niepewnie, nie starała się sprawdzić faktycznej dostępności. Wyglądała schludnie, bez zarzutu. Jednak denerwował mnie kompletny brak zaangażowania. Pani wykonywała swoje obowiązki powoli. Straciłam dużo czasu, nie uzyskując tego, po co przybyłam. Sieć Szuz Szop proponuje ciekawe modele obuwia znanych marek, po konkurencyjnych cenach, a także liczne promocje. Problemem sklepu w CH Land, jest jednak słabe zaopatrzenie, brak dostępności wielu modeli. Wnętrze należy do przeciętnych. Panuje w nim jednak porządek, dbałość o czystość. Ceny są wyeksponowane. Produkty na półkach są poukładane.
Moja przygoda z urzędem rozpoczęła się od rozmowy telefonicznej. Dzwoniłam z prośbą o poradę w kwestii wyrobienia dowodu osobistego. Pani udzieliła mi rzetelnych informacji, odsyłając do gotowego wniosku na stronie internetowej. Ta była niezwykle przejrzysta, zawierała wiele cennych informacji. Urząd odwiedziłam dzień później. Wbrew powszechnym opiniom, było to naprawdę miłe zaskoczenie. Dobre wrażenie zrobił przede wszystkim sam budynek. Doskonała lokalizacja, tuż przy stacji metra, duży parking dla zmotoryzowanych. Nowoczesny, świetnie prezentuje się zarówno od zewnątrz, jak i wewnątrz. Bardzo podoba mi się brak zbędnych ścian, zamkniętych pomieszczeń. Otwarta przestrzeń, mnóstwo powierzchni przeszklonych, to to, co czyni urząd bliższym obywatelowi. Pozytywnie oceniam także samą postawę urzędników. Wzięłam numerek, w kolejce czekałam naprawdę krótko. Przy samym stanowisku obsługi przywitała mnie schludnie, profesjonalnie wyglądająca pani. Była sympatyczna. Sprawdziła wypełniony przeze mnie wcześniej wniosek, dała do podpisu potwierdzenie jego przyjęcia. Poinformowała mnie następnie, że o możliwości odbioru dokumentu zostanę poinformowana smsem i złożyła życzenia świąteczne. Wszystko odbyło się niezwykle sprawnie, szybko. Pani wykonywała obowiązki z zaangażowaniem. Widać było jej dobre przygotowanie do pracy, dobrą współpracę z innymi pracownikami. Formularze, strona internetowa urzędu są dobrze przygotowane. Wraz z upływem czasu zauważam tendencje poprawy sytuacji w tego typu instytucjach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.