Opinia użytkownika: Joanna_1925
Dotycząca firmy: River Island
Treść opinii: Marka River Island jest mi dobrze znana. Cenię sobie gamę produktów, podążających za najnowszymi trendami, skierowanych raczej do osób młodych, a także relatywnie niskie ceny. Do sklepu wybrałam się w bardzo konkretnej sprawie, a mianowicie - reklamacji zakupionego wcześniej towaru. Po wejściu miałam problem z dostrzeżeniem jakiegokolwiek pracownika. Zbliżyłam się do kasy. Zza ściany wyłoniła się Pani, ubrana w charakterystyczny strój służbowy, nosząca identyfikator. Nie przywitała mnie, właściwie nie zwracała na mnie uwagi, robiąc coś przy komputerze. Kiedy zwróciłam się do niej, odpowiedziała już sympatycznie, że zaraz podejdzie. Nie nastąpiło to jednak zbyt szybko. Musiałam czekać, mimo tego, że w kolejce do kasy nie było nikogo. W tzw. międzyczasie rozmawiała z pracownikami (co prawda w sprawach zawodowych). Kiedy już dotarła do mnie, okazało się, że jest naprawdę kompetentna. Formularz wypełniła niezwykle sprawnie, szybko, poinformowała mnie o warunkach ewentualnej rekompensaty, możliwości wyboru jej sposobu, a także o terminie rozpatrywania. Przez cały czas odczuwałam jednak jej lekceważącą postawę. Nie utrzymywała kontaktu wzrokowego, rzucała uwagi do pracowników, nagle po raz kolejny odeszła w trakcie, nie tłumacząc się (nie usłyszałam nawet "przepraszam"). Pomimo tego, iż niezwykle sprawnie wykonywała formalności, moja wizyta w sklepie była naprawdę długa. Straciłam mnóstwo czasu niepotrzebnie. Przysłuchując się rozmowom innych pracowników, miałam wrażenie, że pracują w sposób rzetelny, kulturalny. Mimo wszystko niesmak pozostał. W sklepie panował porządek, rozstaw regałów był przemyślany, produkty dobrze wyeksponowane. Nowoczesny wystrój jest klasyczny, dobrze dopracowany.