Opinia użytkownika: Joanna_1925
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie zostałam przywitana przez pracownika, a nawet - nie spotkałam żadnego w przeciągu kilku minut. Jedyna osoba, na jaką trafiłam obsługiwała klientów przy kasie. Po dokonaniu wyboru udałam się do przymierzalni. Tam również nie zastałam pracownika, jednak to, na co zwróciłam uwagę, to porządek panujący w przymierzalniach, co jest rzadkością w tego typu sklepach. Cenię sieć za szeroki wybór odzieży, w atrakcyjnych cenach. W H&M każdy (kobieta/mężczyzna/dziecko) jest w stanie znaleźć coś dla siebie, zarówno amatorzy najnowszych trendów, jak osoby poszukujące klasycznego kroju. Jakość jest proporcjonalna do ceny. Mile zaskoczyłam się przy kasie (dział dziecięcy/kobiecy, II piętro). Kiedy zbliżyłam się do stanowiska, przysłuchiwałam się rozmowie poprzedniej klientki z pracownikiem. Pani pracująca w sklepie była niezwykle otwarta, sympatyczna. Zainicjowała spontaniczną rozmowę zarówno z moją poprzedniczką, jak i ze mną. Pracownik na 6! Robiła wszystko niezwykle sprawnie, szybko, a zarazem dokładnie. Miała zadziwiającą podzielność uwagi. Chwaliła mój wybór, prowadziła luźną rozmowę, uśmiechając się do krążącego wokół dziecka. Była przy tym kulturalna, dobrze przygotowana do pracy. Wyglądała schludnie, nosiła identyfikator, ale przy tym - była bardzo atrakcyjna. Energia, którą emanowała, zarażała wszystkich. Dzięki niej wyszłam ze sklepu w świetnym humorze. Sklep położony jest wewnątrz centrum handlowego. Pomimo ogromnej powierzchni oraz dużej ilości produktów, w sklepie panował porządek, produkty były dokładnie oznaczone, dobrze wyeksponowane. Wystrój jest klasyczny, nowoczesny, jednak nie wyróżnia się.