Wracając ze znajomymi z zawodów sportowych zatrzymaliśmy się w Delikatesach Francuskich w celu zrobienia drobnych zakupów, Trudno ocenić jednak jakość obsługi z powodu braku innych klientów. Personel w swoim zachowaniu ani nie zachęcał, ani nie zniechęcał do dalszych zakupów. Ceny nieco wygórowane. Sklep czysty, produkty ułożone przejrzyście. Stąd ogólna ocena jak powyżej.
Telefoniczny oddział pizzerii Al Capone w Inowrocławiu. Pierwsza próba dodzwonienia się pod wskazany numer zakończona sukcesem. Obsługa miła i kompetentna. W rozmowie otrzymałem informacje o cenie zamówionej pizzy oraz czasie oczekiwania. W rzeczywistości czas był krótszy niż ten przewidywany. Samo jedzenie oceniłbym na mocną tróję. Jednak to co zwróciło uwagę, to fakt iż kierowca, który przywiózł pizzę zwracał się do mnie bezpośrednio na "ty". Fakt nieumiejętności profesjonalnej obsługi klienta działa negatywnie i znacząco obniża całą ocenę. W dzisiejszych czasach musimy przede wszystkim zwracać uwagę na całą jakość obsługi, a ni jednostkowe osoby.
W ubiegłym roku przyszło mi przedłużyć umowę na internet mobilny z firmą Polkomtel - PLUS GSM. W ramach powyższej umowy otrzymałem pakiet Kaspersky na okres dwóch lat. Jednakże niedawno dotarł do mnie fakt, iż w wyniku jakiejś nieprawidłowości, mimo mojej aktywacji, okres pakietu nie został mi przedłużony. Pozostało mi zadzwonić na infolinię, aby tą sprawę wyjaśnić. Sam okres oczekiwania na połączenie z konsultantem nie był najkrótszy. Jednak już sama rozmowa zajęła czas bardzo krótki. Pan z obsługi okazał się kompetentny, znał zagadnienia i szybko poradził sobie z problemem. W niedługim czasie po rozmowie otrzymałem kod przedłużający na kolejne 2 lata. Gdyby nie czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jakość obsługi oceniłbym na bardzo dobry, Moje zalecenia, to zmniejszyć czas oczekiwania, być może przez zwiększenie liczby konsultantów.
Tankowanie na stacji Orlen nie należy do zajęć wykonywanych przeze mnie często. Jednakże w drodze na mecz, byłem zmuszony do zatankowania auta. W wsi Rybitwy zajechałem na stację Orlen. Niestety sam musiałem zatankować swoje auto, gdyż pracownik rozmawiał z dwoma osobami przy drzwiach wejściowych. Po zatankowaniu udałem się do środka, w celu uregulowania należności. Zostałem szybko i sprawnie obsłużony prze obsługę, zaproponowano mi produkt z promocji. Ogólne wrażenia pozytywne, jednakże ważnym punktem współpracy FIRMA - KLIENT jest to, aby to właśnie obsługa wyszła z inicjatywą do klienta, a nie na odwrót. W czasach kiedy "wymogi" rosną, walka o klienta jest wśród konkurentów co raz to większa, należy zatem pokazywać jak ważny jest dla Państwa klient.
W sobotnie popołudnie z przyczyn losowych musiałem wybrać się PKS Inowrocław do Bydgoszczy, z Inowrocławia oczywiście. Autobus na stanowisko podjechał z wyraźnym spóźnieniem. Jak się później okazało był to ten sam autobus, który od jakiegoś czasu stał z boku budynku dyspozytorni. Jak widać tej firmie nie zależy na odpowiednim traktowaniu klienta. Sam autobus starego typu, zdecydowanie odbiegający od norm europejskich. Czas jazdy jak na 45 km też duży. Wygląd wewnątrz pojazdu nie budził pozytywnych emocji. Personel na zadane pytanie o czas odjazdu odpowiedział kompetentnie, jednak niczym nie uzasadnił powodu spóźnienia. Cena przejazdu, podobna do cen konkurencyjnych firm np. PKS Bydgoszcz, z tym, że stan autobusów tegoż PKS jest nieco wyższy.
W poniedziałek dzwoniłem do hurtowni Abis w celu zamówienia artykułów biurowych. Okazało się, że nie ma najmniejszego problemu abym zamówienie złożył telefonicznie. W dnu dzisiejszym udałem się po odbiór zamówionego towaru. Obsługa była sprawna i szybka. Sklep był czysty, a personel miły i uprzejmy. Samo pomieszczenie nie było zbyt duże, stąd nie było dużego wyboru wśród wystawionych artykułów, jednak sklep godny polecenia.
Prawie każdego dnia jeżdżę do pracy autobusem uruchomianym przez MZK w Grudziądzu. Dzisiaj zaobserwowałem, jak kierowca ubliża jadącemu przed nim samochodowi, co niestety usłyszałem, ponieważ zajmowałem miejsce na pierwszych siedzeniach. W/w pan spożywał jakieś napoje w trakcie prowadzenia autobusu. W autobusie było czysto, a kontrola była miłą. Przedstawiła się pokazując identyfikator oraz spokojnie poczekała aż wyciągnę i pokażę jej bilet. Natomiast zmartwieniem tutaj jest postępowanie kierowcy.
Jak co rano, tak i dzisiaj przed pracą udałem się po świeże pieczywo do małego sklepiku spożywczego na ul. Mickiewicza. Asortyment w sklepie niestety nie jest mały, jednak każdy znajdzie coś dla siebie. Niestety wnętrze sklepu nie przyciąga, a raczej odpycha. Interesujące mnie pieczywo zawsze jest świeże, a ceny są przystępne. Obsługa jest miła i przyjazna. Niestety sklep jest bardzo mały i gdyby weszło do niego 10 osób, to kolejka sięgała by chodnika na zewnątrz. Ogólnie ujmując na większe zakupy do tego sklepu lepiej się nie wybierać, jednak wszystkim, którzy przechodzą koło niego idąc do pracy, szkoły czy na spacer sklep polecam. Stąd też moja ocena.
W większości kin w Polsce trwają obecnie premierowe pokazy filmu Zmierzch. Dzisiaj wybrałem się na ten film do kina Helios w Grudziądzu. Kino znajduje się w centrum handlowym, co jest bardzo atrakcyjnym położeniem, gdyż oprócz wybrania się na ulubiony film, mogę coś zjeść i zrobić zakupy. Po przybyciu do kina, udałem się do kasy w celu nabycia biletów na seans. Pierwsze wrażenie jakiego doświadczyłem - kasjerka mnie nie lubi. Niezachęcająco. Mimo, że w kinie panował tłok, szybko i sprawnie zostałem obsłużony. Następnie udałem się do baru po coś do jedzenia i picia, przy czym sprawdziłem wiedzę personelu. Kasjerka/kelnerka od razu wiedziała o jaki zestaw mi chodzi, mimo że sam nie podałem nazwy, a jedynie opisałem produkty. W kolejce do baru czekałem kilka minut. Następnym krokiem było udanie się do sali, gdzie przed wejściem też ustawiona była kolejka. Kierownictwo kina zapewniło jednak dwóch bileterów, co usprawniło zmniejszanie się kolejki i przyśpieszyło czas oczekiwania. Bileter upuścił mój bilet jednak natychmiast za to przeprosił. Życzył mi miłego seansu i znalazłem się w sali. Kino było czyste, gdzieniegdzie leżały resztki popcornu, jednak przy takim natężeniu oglądających jest to nieuniknione. Drugim minusem, do którego muszę się przyczepić jest fakt, że sam seans rozpoczął się z kilkuminutowym opóźnieniem. Podsumowując wizytę w Heliosie doradzam zwrócić większą uwagę na sposób podejścia sprzedawców do klientów oraz bycie punktualnym. Reasumując uważam, że ocena +3 jest wskazana i konieczna.
Jednym z najnowocześniejszych portali na świecie jest Facebook.com. Społeczność może tutaj poznawać nowych znajomych i utrzymywać kontakt ze starymi. Jednak dla mnie są pewne utrudnienia i niedogodności, które sam bym zlikwidował, gdym mógł. Wchodzę na swoje konto i dostrzegam spis postów dodanych przez moich znajomych. Wyświetlają się treści posta, komentarze itp. tutaj też pojawia się problem, który mnie dotyczy. Klikam na miniaturkę filmiku, który został dodany przez jednego z moich znajomych i ... I zostaję oddelegowany do strony, z której film pochodzi. Tam muszę się zalogować. Mogę to zrobić za pomocą Facebook.com Jednak po obejrzeniu filmu i wchodząc na moje konto dostrzegam iż dodałem ten fil na swojej osi czasu, dlaczego tak się dzieje? Czy oglądanie czegokolwiek musi kończyć się podpisem mojej osoby pod tym? Podsumowując pomysł dobry, ale wymaga usprawnień. W związku z powyższym wystawiona ocena nie mogła być inna.
Dnia 20 listopada 2012 r. wybrałem się na małe zakupy do hipermarketu Carrefour w Grudziądzu. Potrzebowałem słuchawek do telefonu i kilku artykułów spożywczych. W sklepie znalazłem to czego szukałem, w różnych cenach, tak że mogłem wybrać coś dla siebie. W sklepie było czysto, niestety w tak dużym sklepie mogłaby znajdować się informację odnośnie regałów z produktami ( informacja ). Ponadto na sklepie ciężko jest dostrzec pracownika, który udzieliłby pomocy w znalezieniu produktu. Duży wybór asortymentu i atrakcyjne ceny to podstawa do pochwalenia sklepu. Kasjerka miła i uprzejma. W związku z powyższym wystawiam ocenę +2.
W dniu dzisiejszym odbyłem zakupy w sklepie mięsnym Viola. Obsługująca mnie pani była miła i uprzejma. Przywitała mnie i pożegnała. Towar w klepie ułożony był w sposób poprawny, dobrze widoczne były ceny danego produktu. Ceny produktów były dość atrakcyjne. W sklepie panował ład i porządek. Całe pomieszczenie było czyste. Zakupy uważam za udane. Z powodu małego asortymentu ( mały wybór produktów) przydzielam ocenę +2. Czas trwania wizyty około 5 minut.
Po odwiedzeniu strony internetowej platformy telekomunikacyjnej Play jestem mile zaskoczony. Na stronie znajdują się aktualne promocje, można sprawdzić cenę oraz ofertę dla wybranego modelu telefonu. Istnieje także możliwość zamówienia danego telefonu / modemu przez internet, co jest dużą wygodą dl a ludzi z ograniczoną ilością czasu. Portal przejrzysty i przyjazny klientowi. Polecam.
PKS Bydgoszcz na swojej stronie internetowej zamieszcza informację, że informacji dla pasażerów udziela informacja pod numerem infolinii. Dzwoniąc pod podany na stronie numer telefonu, po dość długim oczekiwaniu, odbiera konsultant. Pani, sądząc po głosie w średnim wieku. Zaczyna się rozmowa i moje pytanie. Czy bilet miesięczny na trasie Bydgoszcz - Grudziądz obowiązuje tylko w PKS-ach firmy Bydgoszcz czy także w PKS-ach firmy Grudziądz. Odpowiedź ze strony konsultantki: Nie udzielę Panu takich informacji ponieważ ich nie mamy.
Po co w takim razie prowadzić infolinię dla pasażerów, skoro infolinia nie posiada informacji? Na przyszłość nie polecam.
W dniu dzisiejszym udałem się po nowe buty do sklepu Deichmann w Galerii Grudziądzkiej w Grudziądzu. Po wejściu do sklepu udałem się na oględziny miejsca. Wędrują między regałami oglądałem buty, obserwowałem Panią, która obsługuje klientów, a także oceniałem stan czystości sklepu. Sklep był czysty. wybierając dwie pary celowo mniejszych butów udałem się do sprzedawcy w celu zapytania o mój rozmiar. Pani z chęcią mi pomogła i już klika minut później miałem buty mi odpowiadające. Sklep z miłą obsługą i cenami godnymi uwagi. Wizyta na plus.
W piątkowy wieczór wybrałem się ze znajomym do kina Cinema City w Toruniu. Nasz seans rozpoczynał się o 22:30. Samochód zaparkowaliśmy na parkingu należącym do kina. Parking był czysty, a pięknie oświetlone drzewo przed tylnym wejściem było trafną decyzją - co do dekoracji. Po przyjeździe do kina odwiedziłem toaletę, gdzie w części z umywalkami było pełno porozlewanej wody, łatwo można było się ubrudzić. W części drugiej panował o wiele większy porządek. W toalecie grała przyjemna muzyka. Na holu znajdowały się plakaty filmów, stały gabloty z repertuarem, skąd można było wziąć ulotkę interesującego nas filmu. Udaliśmy się do kasy, gdzie zrealizowałem wcześniejszą rezerwację bez większych problemów i otrzymałem bilety. Kasjerka była miła i uprzejma, życzyła udanego seansu. Kolejnym krokiem był zakup nachos w kinowym barze. Sprzedawczyni życzyła nam smacznego. Był to już czas udać się do sali. W wejściu przywitała na młoda kobieta. Po podaniu jej biletu powiedziała tylko proszę. Wyczuwało się w jej głosie niechęć do pracy. Co nie było miłym doświadczeniem. Cała obsługa ubrana zgodnie z wymaganiami. Ostatnim krokiem było zajęcie miejsca. Po drodze porozglądałem się trochę, aby ocenić czystość sali - była czysta. Po seansie wyszliśmy z kina innym wyjściem, gdzie stał kosz i można było wyrzucić śmieci. Ogólnie rzecz ujmując wizyta była udana, standard obsługi obniżył trochę wysokość noty za ten audyt. Zalecam podwyższanie standardu obsługi klienta, a także dbałość o czystość w toalecie przez cały dzień.
Kolejne zakupy w hipermarkecie Carrefour w Grudziądzu. Czas, aby opisać przebieg wizyty. Jak to bywa w duży sklepach - duży ruch. Jednak dostępność produktów i niskie ceny przyciągają. Dostępny szeroki zakres produktów - owoce, warzywa, ubrania. To wszystko działa na plus. Dodatkowo na sklepie obecny personel pomocniczy, personel z promocjami. Kasjerka miła i uprzejma, w trakcie kasowania poproszona o sprawdzenie ceny - wykonała w tym celu telefon. Do minusów zaliczam czystość - należy bardziej o nią zadbać, a kasjerów nauczyć słów - dzień dobry - do widzenia.
W dniu dzisiejszy wraz ze znajomą udałem się do Telekomunikacji Polskiej w Galerii Grudziądzkiej w celu otrzymania informacji na temat aparatów telefonicznych. Oczywiście Pan przywitała nas bardzo szybko i zaprosiła do biurka. Niestety nie prowadzili sprzedaży telefonów w promocji, natomiast poinformowała nas, że posiadamy 700 zł zadłużenia i mamy tylko 1200 minut w abonamencie. Jak się potem okazało były to dane z czerwca, a Pani tłumaczyła się słowami: jesteśmy tylko punktem sprzedaży. I o czym my mówimy? Niezwykle niskie kompetencje i obsługa. Lokal czysty i przejrzysty. Obsługa ubrana zgodnie ze standardami.
Dzisiaj rano wybrałem się z kolegą do sklepu kibica klubu "Olimpia" w Grudziądzu, po bilety na mecz piłkarski. Na miejsce przybyłem troszeczkę wcześniej, gdyż chciałem sprawdzić czy sklep zostanie otwarty o wskazanej godzinie. Tak też się stało. Punktualność na najwyższym poziomie. W sklepie obsługiwał nas młody mężczyzna. Zachowywał się bardzo miło i spełnił nasze oczekiwanie. Sklep choć był mały - to czysty, a produkty ułożone i uporządkowane n swoich miejscach. Obsługa była szybka i przyjemna. Wizyta w sklepie udana.
Zakupy w hipermarkecie Carrefour przy ulicy Konarskiego w Grudziądza wspominam mile. Ceny produktów są stosunkowo niskie, produkty ułożone na półkach w sposób czytelny. Półki z produktami opisane prawidłowo. Sklep duży, działy przejrzyste, dział z owocami i warzywami czysty, woreczki do warzyw i owoców dostępne. Działy mięso, wędliny i sery - były obsługiwane przez pracowników.
Sklep czysty, jednak pracownicy nie posiadali jednakowych ubrań. Mała ilość pracowników na sklepie do pomocy klientom.
I to należy zmienić. Pracowników ubrać jednakowo, pamiętać żeby otwierać więcej kas w celu rozładowania kolejek, a także wyznaczyć kilka osób do pomocy klientom. Klienci mogą mieć problem z odnalezieniem danego produktu w tak dużym sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.