PKS Bydgoszcz

(0.55)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (44 z 134)

Nigdy nie miałam...
Nigdy nie miałam problemu do tego transportu, akceptowałam różne spóźnienia ale to co dzisiaj zrobił pan z wąsem bardzo mnie zdenerwowało. Autobus który miał być 8:01 pojawił się o 8:23 i na dodatek się nie zatrzymał, ominął mnie i innych czekających pasażerów szerokim łukiem. Nie dość że autobus spóźnił się to jeszcze się nie zatrzymał. Brak szacunku!

niezalogowany-uzytkownik

02.09.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miejsce bardzo zaniedbane,...
Miejsce bardzo zaniedbane, wewnątrz budynku brak wygodnych miejsc aby można było odpocząć. Plastikowe niewygodne siedziska, dają się we znaki, w późnych godzinach wieczornych, dworzec, nieczynny, zamykany dla turystów, wymaga solidnych nakładów i remontu.

RiK

07.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Autobus przyjechał na...
Autobus przyjechał na czas i na czas dojechaliśmy w wyznaczone miejsce

Xmelx

31.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Tragedia , kierowcy...
Tragedia , kierowcy jeżdżą jak piraci , wyjechaliśmy z przystanku i kierowca podczas zmiany światła sygnalizacji tak mocno zachamował że starsza pani przejechała na plecach przez połowę autobusu , dotego cały czas się autobus spóźnia jak nie 10min to 40,nie polecam

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa dobra tylko...
Obsługa dobra tylko chyba mniej połączeń na przestrzeni lat.

Ella_1

05.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Porażka!!!! Poranny...
Porażka!!!! Poranny Kurs Bydgoszcz-Nakło nad Notecią co kilka dni nie jedzie. Ludzie kupują miesięczne bilety i muszą dopłacać u innego przewoźnika, bo kierowca PKS BYDGOSZCZ nie może jechać! Kpią sobie z ludzi. Odradzam! Lepiej kupić miesięczny na 407 lub 408, pewne, że zawsze pojedzie.

Klient_IqDek

10.06.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Odradzam PKS BYDGOSZCZ!!!!!
Odradzam PKS BYDGOSZCZ!!!!!

Klient_IqDek

10.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
PKS Bydgoszcz ta...
PKS Bydgoszcz ta pseudofirma bo inaczej nie można jej nazwać ma notoryczne opóźnienia autobusów. Dzisiaj 18.30 Bydgoszcz DA do Chełmna wogóle nie podjechał. Brak kontaktu z informacją i dyspozytorem. Tam czas zatrzymał się w PRL.

niezalogowany-uzytkownik

19.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Autobusy opóźnione, często...
Autobusy opóźnione, często bez komunikatu o opóźnieniu. Niedorzeczne czekać ponad 50 min, dostając odpowiedź pracowników owej placówki „Autobus odjechał planowo” skoro tak nawet nie jest.

Niezweryfikowany Klient_qSvg

28.09.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 58

Nie zgadzam się (0)
Dziś zawiozłem mamę...
Dziś zawiozłem mamę wyjeżdżającą do sanatorium, na dworzec główny PKS w Bydgoszczy, przy ulicy Jagiellońskiej 58. Niestety wjazd na dworzec, moim zdaniem jest źle oznakowany, nie ma żadnych tablic kierujących klientów na parking. Niestety jadąc "0 km/h" (tocząc się), przejechałem skręt na parking, (szlaban który tam widziałem wprowadził mnie w błąd, pomyślałem, że tam wjechać nie mogę), dosłownie 5 m za tym skrętem, zatrzymał mnie pracownik dworca, informując, że "wpakowałem się w kłopoty", bo właśnie tam miałem skręcić, a ponieważ tego nie zrobiłem, to muszę zapłacić mandat w wysokości 70,00zł (prosto mogą jechać tylko pracownicy dworca i kierowcy PKS). Na nic były prośby i tłumaczenia, wystarczyłoby pouczenie, cofnąłbym 5 m i skręcił prawidłowo. "Musi Pan zapłacić i już, jeśli nie to wezwiemy policję i zapłaci pan 500zł"... i wypisuje kwit.. "Płaci Pan kartą, czy gotówką?". Mówię mu, że nie wziąłem portfela i żeby wypisał mandat kredytowy (w tym momencie moja mama wyjęła z portfela 100zł, mówiąc, że ona ma pieniądze, ale jej odmówiłem - nie zabiorę jej kasy na wyjazd, mój mandat moja sprawa). Na to Pan pracownik mówi mi, że nie wystawi mi kredytowego bo nie może, bo "mam pieniądze i mogę zapłacić". Odpowiadam, że to mama ma pieniądze, a nie ja, a to ja jestem kierowcą i ten mandat jest dla mnie a nie dla niej. On na to, że go to nie obchodzi i że widzi, że mogę zapłacić dlatego nie wystawi mi mandatu kredytowego... wkurzyłem się, powiedziałem, że w takim razie niech wzywa policję, niech oni mi wystawią mandat i już. Obrażony wystawił mi mandat kredytowy (jednak można było). Następnie skierował mnie na parking, za który musiałem zapłacić (pierwsze 10 min jest bezpłatne, kolejne 10 min to już 4,00zł, a ponieważ autobus spóźnił się prawie godzinę....). Podsumowując.. całą tą sytuację, uważam za jeden wielki skandal... to kpina jak PKS dba o swoich klientów..... a raczej ma ich gdzieś. Zamiast wychodzić do ludzi, i w takiej sytuacji pomóc (wystarczyło zwrócić uwagę - pouczyć).. to nie, lepiej klienta naciągnąć na dodatkowe koszty (pomijając jakość obsługi, to kto daje pracownikom prywatnej firmy uprawnienia do "wlepiania" mandatów). Klienci PKS w Bydgoszczy UWAŻAJCIE, bo może Was spotkać podobna sytuacja!

Niezweryfikowany Klient_QM9t

16.07.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 58

Nie zgadzam się (0)
Dla kogo jest...
Dla kogo jest regulamin przewozu osób i bagażu zawarty na stronie firmy PKS? Od miesiąca mam psa adoptowanego ze schroniska, który ma 5 miesięcy. Jestem wolontariuszem w schronisku, zatem z własnym psem ćwiczę codziennie, by rozumiał podstawowe komendy. Zaznaczam, że pies nie zalicza się do rasy agresywnej (cokolwiek to znaczy?). Pysk miał otwarty i jęzor wywalony, ponieważ 12 maja br. o godzinie 13:20 był duży upał, a psy się nie pocą!!! Jeżdżąc z nim komunikacją miejską znam jego reakcje, boi się gdy podłoże na którym leży, trzęsie się, więc leży spokojnie i nawet nie szczeknie. Niestety kierowca, który prowadził autobus relacji Bydgoszcz - Nakło przez Tur nie pozwolił nam wsiąść do pojazdu, argumentując, że pies musi mieć kaganiec. Przed podróżą czytałam regulamin ze zrozumieniem i jest tam napisane, że kaganiec muszą mieć duże psy, a pozostałe zaświadczenie o szczepieniu p. wściekliźnie, które oczywiście miałam przy sobie. Niestety p. kierowca odprawił mnie z kwitkiem powołując się na regulamin, którego chyba nie zna. Poza tym zwracając się do mnie "proszę panią, nie można bez kagańca, ja miałem taki przypadek", (nie śmiałam zapytać jaki) podkreślił swoje nieuctwo. Mówimy "proszę pani", to celownik, a przypadki znają dzieci w klasie piątej, nie mówiąc o czytaniu ze zrozumieniem, które kształci się jeszcze wcześniej. Proszę o odpowiedź, ponieważ chciałabym złożyć oficjalną skargę, gdyż ignorancję i brak szacunku do ludzi i zwierząt należy zwalczać. Zawiedziona pasażerka

Niezweryfikowany Klient_Kxg4

12.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Tak mnie nachodzi...
Tak mnie nachodzi myśl, że gdyby dało się ocenić na zero to ciekawe ilu by taką ocenę dało?

niezalogowany-uzytkownik

07.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nigdy więcej pks...
Nigdy więcej pks Bydgoszcz. Nie przyjeżdża na czas, nie zatrzymuje się na wyznaczonych przystankach, kpina z pasażerów. Rozkładem jazdy można co najwyżej się podetrzeć. Jechałem pks 2 razy i za każdym razem porażka, nigdy więcej z tym przewodnikiem.

Niezweryfikowany Klient_hCjG

04.11.2020

Placówka

Bydgoszcz, Bydgoska

Nie zgadzam się (0)
Dramat dramatów. Do...
Dramat dramatów. Do lokwidacji.

Niezweryfikowany Klient_laJv

20.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Autobus ze Żnina...
Autobus ze Żnina to jakaś porażka!!!! Notorycznie się spóżnia ,zdarza się,że nawet do godziny,to jeszcze kultura osobista PANI kierowcy woła o pomstę do nieba. Byłam świadkiem,jak 3 lipca na dworcu w Żninie do autobusu,który zamiast o 15.35, przyjechał jak zwykle opóżniony ,tym razem o 20 min wsiadł pan,który najpierw usiadł ,bo miał bagaże i zaraz potem szukał pieniędzy na bilet podbiegła jak z procy PANI kierowca i na cały głos wydzierała się na tego Pana,że chce jechać bez biletu. Zarówno ten pasażer,jak i reszta ludzi w autobusie oniemieli na zachowanie tej kobiety!!! W bezczelny,wulgarny i arogancki sposób zwyzywała niewinnego człowieka,oskarżając go o nieuczciwość,że chce jechać bez biletu. Wiele kobiet teraz prowadzi autobusy,ale tak bezczelnej i niekulturalnej jeszcze nie widziałam.Ta kobieta pomyliła zawody,kompletnie nie nadaje się do kontaktu z ludżmi. Kogo Wy zatrudniacie,robicie jakieś testy ludziom na wściekliznę????? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_cegT

03.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Według wyszukiwarki połączeń...
Według wyszukiwarki połączeń autobus miał odjechać z Torunia o godzinie 8.20. O godzinie 8:40, zadzwoniłem na infolinie i okazało się, że PKS nie kursuje w weekendy. Dowiedziałem się również, że wyszukiwarka jest bezużyteczna, oraz na stronie powinny się znaleźć odpowiednie informacje o aktualnościach- niestety, przeglądając stronę nie trafiłem na ani jedną tego typu informacje. Dzięki temu zrujnowałem sobie cały dzień- mało tego- za rozmowę z konsultantem, która trwała ~5 minut zapłaciłem około 13 zł, czyli więcej niż za planowaną podróż PKS. A ciągle jestem w Toruniu. Całkowite rozczarowanie, usługa na poziomie PRL z cenami z lat 20 XXI wieku.

Niezweryfikowany Klient_BeBC

21.06.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzwonie na info...
Dzwonie na info linie pks 703 zapytaniem o 2.05 czy sa kursy w strone nakla .podana strona e podroznik podal,ze tak.na infolini potwierdzono ,ze jedzie 1805.zjadlo mi 10,50zl za 3 min .juz wiecej do nich nie zadzwonie bo i tak musialem skorzystac z pkp. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_7K0T

02.05.2020

Infolinia

Bydgoszcz, Bydgoska

Nie zgadzam się (0)
Do PKS ...
Do PKS BYDGOSZCZ Sprawę zaskarzenia PKS BYDGOSZCZ należy do POWIATOWEGO BIURA KONSUMENTÓW

Niezweryfikowany Klient_Bd4a

23.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Do kogo zaskarżyć...
Do kogo zaskarżyć PKS o zwrot pieniędzy za bilet miesięczny , który nie był wykorzystany nie z mojej winy

Niezweryfikowany Klient_Bd4a

22.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
w dniu 17,03,2020...
w dniu 17,03,2020 r zakupiłam w PKS bydgoszcz / i nie tylko ja/ bilet miesięczny /automatycznie zawarłam umowę z PKS na dowóz mnie do danej miejscowości i z powrotem/. W dniu 19.03.2020 r / nie informując pasażerów/ PKS zawiesił kurs na naszej trasie do odwołania, Bilety są drogie Czy będzie zwrot kosztów biletu miesięcznego za nie wykonaną pracę przez PKS, który tłumaczy się względami ekonomicznymi

Niezweryfikowany Klient_Bd4a

21.03.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

PKS Bydgoszcz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Bydgoszcz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.