Telekomunikacja Polska

(2.14)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (306 z 331)

W Goduszynie od...
W Goduszynie od lat mają stary pocięty kabel i nie chce im się go wymienić na światłowód. W związku z tym już nikt nowy nie może się przyłączyć do wspaniałego orange

zarejestrowany-uzytkownik

14.01.2019

Placówka

Jelenia Góra, ul. Goduszyńska

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Trochę czekałem w kolejce, ale później już było wszystko ok. Załatwiłem wszystko sprawnie.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2018

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (0)
Nie lubie ich.
Nie lubie ich.

Agnieszka_4058

31.01.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przeciętna obsługa...
Bardzo przeciętna obsługa klienta. Mimo, iż wielokrotnie tłumaczyłam wykonane kroki to dyktowano mi 10 razy wykonanie tego samego. Często nieprzyjemni, do tego fakt, iż dodzwonić się na infolinię próbowałam przez 3,5 godziny. Bardzo częste problemy z Internetem, z zasięgiem i wadliwy modem. Długie oczekiwanie na monterów (czasami nawet do dwóch tygodni) Mimo wszystko niewygórowana cena i wiedza personelu jest zadowalająca. Nowe oferty również korzystne. Można usprawnić te parę minusów i będzie bardzo dobrze.

ELISE_1

21.09.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość obsługi...
Fatalna jakość obsługi konsultantów na infolinii. Nie poinformowano mnie o wszystkich aspektach przy aneksowaniu umowy. Cztery razy odwiedzałam salony aby wyjaśnić całą sytację ale bez rezultatów. Przy próbie złożenia reklamacji telefonicznie zaczęto mnie instruować jak korzystać z Liveboxa. Jutro składam wypowiedzenie umowy. Mam nadzieje że konkurencja sposta moim "wygórowanym" oczekiwaniom.

ktos_1234

18.05.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Cóż, nie można...
Cóż, nie można się spodziewać cudów po starej Tepsie. Może i trochę się to wszystko poprawiło, ale nadal jest to tragiczna obsługa klienta. Wszędzie takie same opinie można spotkać niestety www gowork pl/opinie_czytaj,2117 a tu to już w ogóle sodoma i gomora :)

Miki_13

08.04.2014

Placówka

Puławy, Piłsudskiego 60

Nie zgadzam się (0)
szybkość nieraz jak...
szybkość nieraz jak na modemie za czasów Pentium I i Windowsa 95,

Jakub_570

17.02.2014

Placówka

Lublin, chodyiki 10a

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. straszne kolejki.......
Fatalnie. straszne kolejki.... Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Kamil_778

22.11.2013

Placówka

Suwałki, Noniewicza 93a

Nie zgadzam się (0)
doradcy są nie...
doradcy są nie mili brakuje im kompetencji oraz szkoleń, brak chęci załatwienia sprawy wszystko tłumaczą brakami systamowymi i odsyłają na inną Infolinię brak kompetencji

Magdalena_3015

30.08.2013

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

Kamil_778

14.08.2013

Placówka

Suwałki, Noniewicza 93a

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

Kamil_778

11.07.2013

Placówka

Suwałki, Noniewicza 93a

Nie zgadzam się (0)
Gdyby nie dość...
Gdyby nie dość długi czas oczekiwania na tzw moją kolej to oceniłabym punkt na 5*. Otrzymałam wyczerpujące informacje o możliwośći uruchomienia tzw Ekstra Numeru, kosztach związanych z tą usługą i sposobie rezygnacji. Oprócz informacji słownej, obsługująca mnie konsultantka wydrukowała wszystkie niezbędne dane, a instrukcję postepowania w punktach mało czytelnych okrasiła własnym komentarzem ! Punkt godnu polecenia

Miroslawa

08.07.2013

Placówka

Zabrze, Ryszarda Szkubacza 1

Nie zgadzam się (0)
Posiadam abonament w...
Posiadam abonament w plusie i robiąc zakupy w C.H Pestka zauważyłam salon tej sieci. Jets to małe ale przytulne pomieszczenie, był ruch i była kolejka ale cierpliwie czekałam ponieważ chciałam wyjaśnić kwotę na fakturze mojego abonamentu, Pani która mnie obsługiwała twierdziła że nie może wejść na moje konto i mam sama sobie sprawdzić online. skierowała mnie do salonu w którym podpisywałam umowę, uważam że to nie miłe traktowanie klienta, pomimo iż czekałam ok 15 min nic nie udało mi sie załatwić, uważam że to było typowe zagranie zbywania klienta bo przecież sprzedawca powinien udzielić takiej informacji, tym bardziej że w innym salonie i też W APS udzielono mi tej informacji, wystarczy tylko chcieć....

Katarzyna_3924

15.03.2013

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do salonu...
Wchodząc do salonu T.P Orange widzimy panie oraz panów którzy nie mają zamiaru wstać na powitanie,obsługa przeciętna ,ubrania z logiem firmy.Plakietki z imionami brak , przedstawiono mi ofertę ,która była dopasowana do moich indywidualnych potrzeb, dano mi czas do namysłu oraz numer kontaktowy . Salon był uporządkowany.

zarejestrowany-uzytkownik

17.02.2013

Placówka

Nysa, Rynek 30

Nie zgadzam się (0)
Niemożność rezygnacji z...
Niemożność rezygnacji z usługi która jest często nieaktywna,zdarzają się awarie.Pomimo częstych reklamacji i wystosowanego pisma,nikt nie przyjechał naprawić ewentualnej usterki,ja muszę nadal korzystać z bubla-umowa przymusowa na 2 lata,miała być testowa-kiedy zawierałam umowę .Po kolejnych połączeniach i weryfikacji miła obsługa.

danutanna

28.12.2012

Placówka

Wiśniowa, Wiśniowa -wieś-brak ulic 311

Nie zgadzam się (0)
Witam! Dalszy ciąg...
Witam! Dalszy ciąg moich perypetii z TP SA. Dnia 19 listopada uzyskałem nowy stacjonarny telefon od operatora VECTRA. Otrzymałem nowynumer tymczasowego telefonu, na czas oficjalnego przeniesienia dotychczasowej linii od TP SA. Oczywiście powiadomiłem Telekomunikację Polską SA o swojej nieodwołalnej decyzji. Zaczęło się wtedy mnożenie trudności z rozliczeniem dotychczasowego abonamentu i nowe oferty usług telekomunikacyjnych. Moja korespondencja urosła do wielokartkowej księgi, uzyskiwałem coraz to nowe odpowiedzi na uwagi o niewłaściwym rozliczeniu moich faktur. Zaangażowani doradcy wykazali dalekoidącą ignorancję w rozpatrywaniu reklamacji. Wobec lekceważącej postawy TP SA zwróciłem się ze skargą do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Sprawa jest obecnie rozpatrywana. Mój telefon, po dwóch miesiącach milczenia, uruchomiono 28 listopada zupełnie niezgodnie z moim życzeniem. Pisemnie informowałem, że usługi Telekomunikacji Polskiej już są mi zbędne! TP SA w dniu 4/12/2012 przysłała mi nowy rachunek z pełnym abonamentem do zapłacenia z góry za grudzień,termin płatności 18 grudnia. Według mnie jest to próba wyłudzenia za nie realizowaneusługi telekomunikacyjne. cdn. Grzegorz T. Warszawa

Greg101

11.12.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Otrzymałem dnia 15...
Otrzymałem dnia 15 listopada następną, negatywną odpowiedź od doradcy Orange /dawniej TP SA/ na temat mojej skargi. Cały czas jest to temat prawidłowej interpretacji rozliczenia płatności z dnia 07/11/2012. Treść podobno jest ostateczna w trybie rozpatrywania reklamacji. Tekst tej korespondencji,standardowy druk, przepisany z podręcznika pod tytułem "jak nie należy postępować z abonentem"Reklamacja nie została uznana i powstała już piąta wersja salda do uzupełnienia płatności. Należypogratulować obsłudze klienta w tej ogromnej firmie telekomunikacyjnej, złych nawyków i braku odpowiedzialności. Pani Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Bożena O. używa języka urzędniczego z końca XX wieku, brak jest zwrotów ogólnie zwanych grzecznościowymi. Dalsze moje kroki będą podjętew kierunku złożenia skargi z przekazaniem wszystkich załączników korespondencji, do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Moja skarga już wcześniej została do UKE skierowana w formie elektronicznej. Oczywiście umowa z Telekomunikacją SA zostanie przeze mnie rozwiązana i telefon stacjonarny, na znacznie lepszych warunkach, otrzymam u innego operatora telekomunikacyjnego.z pozdrowieniem Grzegorz T. Warszawa

Greg101

17.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie słaba oferta...
Ogólnie słaba oferta i słaba jakość świadczonych usług - kilka tygodni temu podpisaliśmy aneks z TP na DSL 10000. Przez 10 dni łącze było na poziomie 10-11 M. Po dwóch tygodniach spadło do 5-6 M. Tp nie przyjmuje reklamacji bo 5-6 to jest do 10 M i nie obchodzi ich, ze było ponad 10M !!!. Centrala jest od nas oddalona o zaledwie 700 metrów.

zarejestrowany-uzytkownik

13.11.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Witam! Wczoraj otrzymałem...
Witam! Wczoraj otrzymałem bezczelną odpowiedź na reklamację nieczynnej linii telefonu stacjonarnego, zawartą w piśmie o sygn. SPICIO/652/ZW/BP/81942886/12, podpisanym przez Głównego Specjalistę ds. Obsługi Klienta Panią Bożenę O. Nieporozumienie spowodowane złym uzgodnieniem salda moich płatnościabonamentowych za telefon stacjonarny. Pani Główny SPECJALISTA, nie potrafi liczyć i wykazuje wysoką ignorancję w interpretowaniu tekstu reklamacji. Moja reklamacja oczywiście nie została uznana, telefon stacjonarny milczy już drugi miesiąc. Informuję, prowadzę działalność gospodarczą na własne nazwisko i telefon tradycyjny jest mi niezbędny. Zgłosiłem swoje uwagi w formie skargi i uzyskałem informację o odpowiedzi w ciągu 60 dni. Ten termin rozpatrzenia reklamacji jest niedopuszczalny! Rozmowy z tzw. Infolinią Działu Windykacji 800 560 560 również nie dały żadnego rezultatu. Pomimo moich bieżących płatności, dotychczasowy operator mojego telefonu TP SA jest nieugięty. Stan salda, wymaganego do zapłaty, jest wzięty z sufitu, moje płatności, każdorazowopotwierdzane załącznikami, wydrukami z polecenia wykonanego przelewu są ignorowane w sposób zupełnie nie do przyjęcia. Rozmowy z przedstawicielką Działu Windykacji Panią Iwoną W. o godz. 18:46 7 listopada nie przyniosły żadnego efektu. Jestem bezczelnie lekceważony przy każdym kontakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Każdy z Doradców ma swoje inne żądania, nie pokrywające się z rzeczywistością i nie uznające moich racji. Sprawa tego nieporozumienia została przekazana pisemnie do Urzędu Komunikacji Elektronicznejcelem podjęcia czynności wyjaśniających. z poważaniem Grzegorz T. Warszawa

Greg101

11.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Infolinia z założenia...
Infolinia z założenia ma ułatwiać życie klientom, pozwalać na rozwiązywanie problemów wygodnie, bez wychodzenia z domu, niemal natychmiast i z kompetentną osobą. W teorii. Niestety automat czyta długo polecenia, żeby dodzwonić się do człowieka trzeba spędzić sporo czasu wisząc na infolinii i wciskając klawisze, słono przecież za to płacąc. Jestem niezadowolona.

Ewelina_973

04.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Telekomunikacja Polska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Telekomunikacja Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W Goduszynie od...
W Goduszynie od lat mają stary pocięty kabel i nie chce im się go wymienić na światłowód. W związku z tym już nikt nowy nie może się przyłączyć do wspaniałego orange