Opinie użytkownika (15)

Przy wyborze towaru,...
Przy wyborze towaru, konkretnie sokowirówki, obsługująca pracownica była bardzo dobrze zorientowana w produktach. Posiadała dużą wiedzę, była pewna co mówi. W punkcie ratalnym udało się wszystko szybko i bezproblemowo załatwić. Dużo asortymentu dostępne "na miejscu"

Bartłomiej_407

18.10.2017

RTV EURO AGD

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 111

Nie zgadzam się (0)
W danej placówce...
W danej placówce obsługa klienta oraz zachowanie pracowników jest bez większych zastrzeżeń. Natomiast największym problemem jest od dłuższego czasu jest brak parkingu dla klientów. Kiedyś był, natomiast teraz jest coś budowane obok tej placówki i parking dla klientów został zlikwidowany. Zaparkowanie pojazdu na sporo odległym parkingu w dodatku płatnym w godzinach otwarcia placówki powoduje duże niezadowolenie klentów.

Bartłomiej_407

06.09.2017

ING Bank Śląski

Placówka

Toruń, Szosa Chełmińska 26

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Chcąc skorzystać...
Świetnie. Chcąc skorzystać z oferty konta oszczędnościowego, niektóre pytania, które zadałem pracownikowi sprawiły mu dość spory kłopot, który wydawał mi się łatwy do rozwiązania. Pomimo paru nerwowych chwil w placówce udało się wszystko załatwić.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
14.03.2021
Odpowiedź firmy
Bartłomiej, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Rewelacyjnie. Korzystając z...
Rewelacyjnie. Korzystając z usług kredytowych tego banku wszystko załatwione było pomyślnie. Nie było żadnych innych kosztów, oprócz tych o których poinformował pracownik. Jedynym minusem była spory czas oczekiwania w kolejceNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

30.08.2016

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W tym...
Rewelacyjnie. W tym banku wszystko załatwiłem w jak najlepszej jakości. Korzystałem z oferty kredytowej. Żadnych komplikacji, wszystko załatwione sprawnie i bez długich kolejek.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Korzystałem w...
Rewelacyjnie. Korzystałem w Warcie z ubezpieczenia OC. Oferta okazała się najbardziej atrakcyjna jak dla mnie. Pracownicy bardzo dobrze przygotowani do kontaktu z klientami.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

30.08.2016

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Castorama jest...
Rewelacyjnie. Castorama jest najbardziej profesjonalnym sklepem budowlanym wg. mojej oceny, ze względu na bardzo dobrą znajomość personelu w kwestiach budowlanych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Sklepy Ikea...
Świetnie. Sklepy Ikea mają nawet zbyt wielką powierzchnię z asortymentem. czasami nawet sami pracownicy nie mają pojęcia co gdzie leży i muszą korzystać z komputerów co znacznie przedłuża czas obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Niestety...
Bardzo dobrze. Niestety w OBI, nigdy nie natrafiłem, aby którykolwiek z pracowników posiadał sam wystarczającą wiedzę co do towaru. Zawsze sprzedawcy się szukają po sklepie, aby się skonsultować ze sobą. Kolejki przy kasach zdarzają się bardzo duże. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Ogólnie sklep...
Świetnie. Ogólnie sklep w porządku tylko zdarza się, że nikt z obsługi nie reaguje na to, że klient stoi i nad czymś się zastanawia. Zdarza się również, iż niektóre ceny są niedostępne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Osobiście nigdy...
Świetnie. Osobiście nigdy się nie spotkałem, aby ktoś z obsługi do mnie podszedł i zapytał w czym może pomóc. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Często są...
Dobrze. Często są brudne wagony, konduktorzy nie są doinformowani oraz nie stosują się do próśb pasażera. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Można...
Bardzo dobrze. Można by było zastosować więcej wagonów do jednego składu z powodu częstych tłoków. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Bartłomiej_407

27.07.2016

Koleje Dolnośląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w banku...
Wizyta w banku przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Obsługa znała się bezbłędnie na produktach swojego banku. Odpowiadała na pytanie pewnie i ze zrozumieniem. Akurat trafiłem, gdy nie było kolejki, ale obie Pani obsługiwały klientów z dużym profesjonalizmem. Oprócz założenia konta Direct, które chciałem, zaproponowano również OKO. Na zewnątrz jak i w środku oddziału bardzo czysto i estetycznie.

Bartłomiej_407

07.01.2016

ING Bank Śląski

Placówka

Toruń, Łyskowskiego 18

Nie zgadzam się (0)
W sklepie pomimo...
W sklepie pomimo padającego śniegu wewnątrz sklepu bardzo czysto, na bieżąco sprzątane wnoszone błoto pośniegowe. Obsługa bardzo miła, sumiennie wykonywała swoje obowiązki. Towar uzupełniony, przejścia między regałami wolne. Otwarte dwie kasy, brak kolejki, Pani przy kasie bardzo miła, sprawnie obsługiwała klientów. Nie zauważyłem, aby jakiś towar był ustawiony nie przy swojej cenie.

Bartłomiej_407

07.01.2016

Biedronka

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Dzieci Polskich 21

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi