Przy wyborze towaru, konkretnie sokowirówki, obsługująca pracownica była bardzo dobrze zorientowana w produktach. Posiadała dużą wiedzę, była pewna co mówi. W punkcie ratalnym udało się wszystko szybko i bezproblemowo załatwić. Dużo asortymentu dostępne "na miejscu"
W danej placówce obsługa klienta oraz zachowanie pracowników jest bez większych zastrzeżeń. Natomiast największym problemem jest od dłuższego czasu jest brak parkingu dla klientów. Kiedyś był, natomiast teraz jest coś budowane obok tej placówki i parking dla klientów został zlikwidowany. Zaparkowanie pojazdu na sporo odległym parkingu w dodatku płatnym w godzinach otwarcia placówki powoduje duże niezadowolenie klentów.
Świetnie. Chcąc skorzystać z oferty konta oszczędnościowego, niektóre pytania, które zadałem pracownikowi sprawiły mu dość spory kłopot, który wydawał mi się łatwy do rozwiązania. Pomimo paru nerwowych chwil w placówce udało się wszystko załatwić.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bartłomiej, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Rewelacyjnie. Korzystając z...
Rewelacyjnie. Korzystając z usług kredytowych tego banku wszystko załatwione było pomyślnie. Nie było żadnych innych kosztów, oprócz tych o których poinformował pracownik. Jedynym minusem była spory czas oczekiwania w kolejceNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. W tym banku wszystko załatwiłem w jak najlepszej jakości. Korzystałem z oferty kredytowej. Żadnych komplikacji, wszystko załatwione sprawnie i bez długich kolejek.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Korzystałem w Warcie z ubezpieczenia OC. Oferta okazała się najbardziej atrakcyjna jak dla mnie. Pracownicy bardzo dobrze przygotowani do kontaktu z klientami.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Castorama jest najbardziej profesjonalnym sklepem budowlanym wg. mojej oceny, ze względu na bardzo dobrą znajomość personelu w kwestiach budowlanych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Sklepy Ikea mają nawet zbyt wielką powierzchnię z asortymentem. czasami nawet sami pracownicy nie mają pojęcia co gdzie leży i muszą korzystać z komputerów co znacznie przedłuża czas obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Niestety w OBI, nigdy nie natrafiłem, aby którykolwiek z pracowników posiadał sam wystarczającą wiedzę co do towaru. Zawsze sprzedawcy się szukają po sklepie, aby się skonsultować ze sobą. Kolejki przy kasach zdarzają się bardzo duże. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Ogólnie sklep w porządku tylko zdarza się, że nikt z obsługi nie reaguje na to, że klient stoi i nad czymś się zastanawia. Zdarza się również, iż niektóre ceny są niedostępne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Osobiście nigdy się nie spotkałem, aby ktoś z obsługi do mnie podszedł i zapytał w czym może pomóc. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Często są brudne wagony, konduktorzy nie są doinformowani oraz nie stosują się do próśb pasażera. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Można by było zastosować więcej wagonów do jednego składu z powodu częstych tłoków. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Wizyta w banku przebiegła sprawnie i bezproblemowo. Obsługa znała się bezbłędnie na produktach swojego banku. Odpowiadała na pytanie pewnie i ze zrozumieniem. Akurat trafiłem, gdy nie było kolejki, ale obie Pani obsługiwały klientów z dużym profesjonalizmem. Oprócz założenia konta Direct, które chciałem, zaproponowano również OKO. Na zewnątrz jak i w środku oddziału bardzo czysto i estetycznie.
W sklepie pomimo padającego śniegu wewnątrz sklepu bardzo czysto, na bieżąco sprzątane wnoszone błoto pośniegowe. Obsługa bardzo miła, sumiennie wykonywała swoje obowiązki. Towar uzupełniony, przejścia między regałami wolne. Otwarte dwie kasy, brak kolejki, Pani przy kasie bardzo miła, sprawnie obsługiwała klientów. Nie zauważyłem, aby jakiś towar był ustawiony nie przy swojej cenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.