Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym sklepie. Szczerze polecam innym, ponieważ zostałem szybko i miło obsłużony. Na przykład jeśli chodzi o kasy, to sklep bardzo dba o klientów co jakiś czas otwierając nowe kasy aby rozładować kolejki. Dodatkowo po ciężkim dniu gdy widzę uśmiechniętego kasjera od razu czuje się zachęcony do następnych zakupów. To dobrze, że w sklepie panuje tak miła atmosfera. Klienci czują się dobrze. Poza tym zawsze w tym sklepie znajduję pracownika na sali sprzedaży, który pokaże mi produkt. Lidl rządzi. Blisko, tanio i świeżo.
Czasem gdy przyjdzie nagła potrzeba skorzystania z toalety, dobrze jest mieć na trasie stacje benzynową. Na stacji, z której musiałem skorzystać panował ład i porządek. Mimo iż nie miałem kontaktu z obsługą, to cały teren stacji oraz toalety były naprawdę czyste i zadbane, naprawdę miło było odwiedzić to miejsce, mimo i ż korzystałem tylko z Wc.
Bardzo mi się podoba to, iż w sklepie Biedronka można znaleźć szeroki asortyment jogurtów. Jestem zwolennikiem tego typu produktów. Każdy może tu znaleźć coś dla siebie. Ja osobiście bardzo lubię jogurty z dodatkiem owoców i ziaren, których można znaleźć w tym sklepie naprawdę dużo. Pani, którą zapytałem o konkretny produkt, była bardzo miła i zaprowadziła mnie do półki i wskazała produkt.
Po wizycie w sklepie Real jestem jak zwykle nie miło zaskoczony. Wybrałem się tam po jakieś piwko i chipsy, ale jak zwykle ceny przy produktach się nie zgadzały oraz nie było w pobliżu żadnego pracownika, aby się zapytać lub poprosić o pomoc. Taka sytuacja bardzo często się powtarza. Mam nadzieję, że nie będę musiał tam wracać w celu zakupów.
Jestem bardzo zadowolony z obsługi z tym sklepie, ponieważ nie wiedziałem na co się zdecydować w kwestii pasztetów, ponieważ bardzo lubię ten produkt. Pani pracująca w tym sklepie, bardzo umiejętnie i rzetelnie wykazała różnicę pomiędzy dwoma rodzajami pasztetu, którymi byłem zainteresowany. To bardzo dobrze, że pracownik jest takim profesjonalistą i odpowiada na każde pytanie klienta.
Gdy pojawiła się pustka u mnie w lodówce wybrałem się do Netto na zakupy. Poszło mi dość szybko, kupiłem prawie wszystko z listy zakupów. Gdy chciałem kupić 1 kg sera białego w takim kubełku, okazało się że jest on ważny tylko jeszcze przez dwa dni i z tego powodu jest przeceniony. Szkoda bo bardzo go potrzebowałem, a nie kupie przecież sera białego, żeby szybko go zjeść w dwa dni. Cześć potrzebowałem do ciasta, a część do kanapek. Zawiodłem się na tym sklepie. Widocznie zawiódł też system dostaw.
Wybrałem się tego dnia aby coś zjeść w CH. Uwagę moją przykuła promocja w North Fish. Do zestawu z rybą można wziąć tyle dodatków ile się zmieśći na talerzu. Dodatkowo pracownik zapytany jaką rybę poleca, odpowiedział bez wahania i polecił pstrąga. Bardzo miła i fachowa obsługa. Polecam ten lokal i sam chętnie do niego wrócę.
W sumie rzadko wpadam do tej sieci stacji benzynowych. Bardzo się spieszyłem, a było mi po drodze więc zajechałem. Bardzo spodobało mi się to, że w odróżnieniu od innych stacji, na zewnątrz wyszedł Pan z obsługi stacji, który obsługuje dystrybutory. Był on bardzo uprzejmy i każdemu starał się pomóc i odpowiedzieć na pytania i ewentualne wątpliwości. Zauważyłem jak nawiązał kontakt z pewną kobieta , którą obsługiwał. Odnosił się do niej w sposób uprzejmy i pomógł w wyborze paliwa. Wygląd stacji i kolorystyka jest bardzo ciekawa, a produkty ułożone na zewnątrz zachęcają do zakupu w promocyjnych cenach.
Tradycyjnie jak człowiekowi zabraknie benzyny trzeba się pofatygować na stację benzynową, chyba że ma się silnik na wodę. Niestety stacja jest troszkę mała. Owszem, jakość obsługi na stacji jest bardzo wysoka. Kasjerzy są zawsze uśmiechnięci i chętnie doradzają, ale inaczej rozwiązałbym sposób wjazdu i wyjazdu ze stacji. Gdy pojawi się tam kilka aut robi się tłoczno i czasem naprawdę trudno wyjechać. Ogólnie tankowanie na tej stacji zawsze mi się podoba. Obsługa jest miła, toalety czyste, zawsze uzupełnione dystrybutory z ręcznikami papierowymi, rękawiczkami i wodą do umycia sobie szyb.
Jak zawsze w okresie wiosny musze stosować leki na alergię. Udałem się w tym celu do apteki. Już po wejściu do apteki farmaceutka przywitała mnie i zapytała w czym może pomóc. Odparłem iż poszukuję leku na alergię. Zobaczyłem jakiś lek w gazetce reklamowej tejże apteki i zapytałem o skład i stosowanie oraz czy skutki ubocznie nie uniemożliwiają prowadzenia pojazdów. Farmaceutka świetnie się spisała, ponieważ bardzo dobrze znała składniki tego leku i mi go odradziła. W zamian za to poleciła inny, który nie powoduje uczucia senności i należy go stosować na wieczór. Duża pochwała za ogromną wiedzę pracownika tej apteki, która jest ważna, bo błąd farmaceuty może czasem oznaczać śmierć dla pacjenta. Zauważyłem także materiały promocyjne położone koło wejścia do apteki, które na pewno przyciągną klientów.
Może komuś się wydawać, że taki mały punkt w Galaxy nie wiele potrafi, ale są tam bardzo ciekawe produkty do pielęgnacji i malowania paznokci z serii Golden Rose, oraz w przystępnych cenach. Wybraliśmy się tam z żonką, ponieważ poszukiwała bazy i lakieru do paznokci. Pani która pracuje na stosiku bardzo szybko i sprawnie nas obsłużyła. Żona w sumie nie wiedziała co wybrać i w tym momencie popisała się pracownica. Po wypytaniu mojej zony o kilka ważnych szczegółów od razu wiedziała co polecić. Z wystawy po lewej stronie wyjęła taką małą buteleczką z tzw. bazą która chroni przed działaniem związków z lakieru i wzmacnia strukturę paznokcia. Szacunek dla tej Pani, ponieważ widać że nie pracuje od dzisiaj w tym punkcie i ma wiedzę z zakresu kosmetologii.
Postanowiłem kupić dla żonki jakieś perfumy. W tym celu udałem się do perfumerii Douglas. Po chwili kręcenia się między regałami zauważyła mnie jedna z pracownic. Bardzo ładnie się przywitała i zarefowała swoją pomoc. Naprawdę podobała mi się obsługa, ponieważ po zadaniami pytania w celu poznania tego jakie zapachy żona może lubić, konsultantka od razu udała się do konkretnego regału i na papierkach zapachowych dała mi do powąchania trzy rodzaje perfum. Jedne od razu przypadły mi do gustu. Jakość obsługi była tutaj na wysokim poziomie, ponieważ pracownica nie musiała się długo zastanawiać, po prostu była fachowcem w tej dziedzinie. Wymieniła tez zalety perfum, że można je stosować na co dzień oraz działają odświeżająco. Jestem bardzo zadowolony z tej wizyty.
Bardzo wysoka ocena dla tej sieci sklepów. Wszedłem tam tylko na chwilę w poszukiwaniu perfum i od razu zauważyłem widoczne i bardzo ładnie, kolorowo wyeksponowane etykiety cenowe zachęcające do zakupu towarów w promocji. Mojej uwagi nie uszły także kosze z artykułami na wyprzedaży, które cieszyły się dość dużym zainteresowaniem. Sam też do nich zajrzałem. Produkty były oznaczone obecną cena, które zachęcały do zakupu. Chyba wszystkie kasy były czynne, ponieważ kasjerzy bardzo sprawnie radzili sobie z powstającą kolejką. Duże gratulacje dla kierownictwa, które dba i pilnuje wysokiej jakości obsługi.
Do tej drogerii wybrałem się w celu zakupu kilku kosmetyków. Od razu po wejściu do sklepu zauważyłem pracujących ludzi, każdy miał jakieś zajęcie. Po wyborze kosmetyków udałem się do kasy. Zauważyłem tam lekki nieporządek. Na 3 kasy czynna była tylko jedną. Na ladzie w nieczynnej kasie stał jakiś karton co wyglądało trochę nieestetycznie. Obsługa zapewniona przez kasjera była jednak miłą. Pracownik zapytał mnie czy życzę sobie siatkę aby spakować produkty oraz zachęcił mnie do zakupu produktów w promocji które stały w strefie przykasowej. Ogólna ocena sklepu dobra.
Bardzo zaskoczył mnie sposób obsługi w tym banku. Wybrałem się także i tutaj w celu dobrania odpowiedniego konta dla moich potrzeb. Gdy wszedłem do placówki pracownik przy stanowisku po prawej stronie od wejścia dopiero po chwili mnie zauważył. Jest to ważne miejsce aby zauważyć klienta i podtrzymać zainteresowanie dlatego ważna jest szybka reakcja konsultanta. Gdy już podszedłem do wysokiej lady poinformowałem, że poszukuję oferty konta osobistego. Konsultant przedstawił tylko dwie opcje. Zadał tylko jedno pytanie o miesięczne wpływy. W ogóle nie próbował przeanalizować potrzeb klienta. Zniechęcony wyszedłem z placówki i już nie planuję do niej wrócić.
W celu zmiany konta bankowego na lepsze udałem się na miasto w poszukiwaniu jakiejś ciekawej oferty odpowiadającej moim wymaganiom. Dotarłem do tzw. naziemnego punktu Mbank. Pracownik tego punktu wykazał się dużą wiedzą o produktach bankowych i poinformował mnie o najlepszej opcji czyli całkowicie darmowe konto z dostępem przez internet. Jestem bardzo zadowolony z tej wizyty. Dużą pochwała dla pracownika za dużą wiedzę i miłą obsługę klientów.
Witam. Na wstępie dziękujemy za wyrażenie pozytywnej opinii na temat naszej placówki naziemnej oraz na temat pracy naszego doradcy. Pragnę podkreślić, że na bieżąco prowadzimy szkolenie pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz podwyższenia poziomu obsługi. Zapewniam również, że dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów. Tym bardziej cieszy nas fakt, że zostało to docenione i opisane. Przypominam, iż pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Magdalena Czerwonka mBank
Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tym banku jest naprawdę na wysokim poziomie. Od razu po wejściu do oddziału banku podeszła do mnie Pani która przy wejściu czuwa nad tym aby klient został skierowany do właściwego stanowiska. Po zajęciu miejsca przy stanowisku obsługi klientów pracownik zapytał się o kilka ważnych szczegółów w celu poznania profilu klienta. Pracownik wykazał duże zaangażowanie oraz dokładność w zdobywaniu informacji a wszystko rozrysował na kartce. Bardzo podobało mi się to, że pracownik upewnił się czy wszystko dobrze rozumem. Po wizycie w tym banku zadzwoniono do mnie z centrum obsługi aby poznać decyzję wyboru banku i konta. Bardzo miłe starania o pozyskanie klienta i podtrzymanie z nim pozytywnych relacji.
Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat jakości obsługi w oddziale naszego Banku w Szczecinie przy Placu Rodła 8. Jest nam niezmiernie miło, że nasze zaangażowanie w troskę o jak najlepszy serwis, zostało przez Pana docenione. Pana zdanie i ocena są dla nas szczególnie ważne. Pozdrawiamy serdecznie, Biuro ds. Współpracy z Klientem
Do tego Banku...
Do tego Banku wszedłem, ponieważ przyciągnęła mnie kolorowa i ciekawa oferta konta osobistego. Gdy wszedłem do placówki nie było kolejki i odrazu zostałem zaproszony do stanowiska obsługi. Pracownik był bardzo uprzejmy, przedstawił się i zapytał o moje potrzeby i cel wizyty. Bardzo spodobała mi się sytuacja która miała miejsce na końcu wizyty. Po uzyskaniu informacji i otrzymaniu ulotek, pracownik wręczył mi wizytówkę powiedział że jest do dyspozycji w razie pytań. Nawiązał dzięki temu nić porozumienia z klientem i jest dużą szansa że tam wrócę.
Bardzo podoba mi się sposób obsługi w tym banku. Jest jasny i prosty. Uważam tak dlatego ponieważ gdy wybrałem się do tej placówki w celu poznania oferty konta osobistego zostałem bardzo miło powitany oraz wypytany o moje preferencje w celu dobrania najlepszej oferty. Żeby wszystko dobrze zrozumieć informacje zostały mi przekazane i wyświetlone na taki dotykowym ekranie. Otrzymałem też ulotkę o produktach tego banku. Widać że pracownicy są świetnymi fachowcami i chętnie pomagają potencjalnym klientom.
Gdy potrzebuje kupić jakieś drobne rzeczy albo produkty pierwszej potrzeby czyli np piwo i chipsy wiem gdzie się udać. Z pomocą przychodzi mi sklep Real. Coraz więcej sklepów także i ten posiada kasy w których samemu się skanuje produkty co przyśpieszą zakupy. Podoba mi się też linia produktów Real, ponieważ jest tam pobawmy i nie drogi asortyment. Minusem jest to, że jak ostatnio tam byłem znowu nie mogłem znaleźć nikogo z obsługi a potrzebowałem informacji. To pewnie wina braków kadrowych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.