Ze względu na obecną sytuację placówki medyczne świadczą coraz więcej usług przez telefon oraz online. Od wielu lat korzystam z usług Polmedic w Radomiu i zawsze jestem zadowolony ze sprawności obsługi konsultantów oraz pracowników administracyjnych. Ostatniego ranka skontaktowałem się z Polmedic przez call center w celu wystawienia recepty. Mimo, że byłem 57 w kolejce oczekujących (grzecznie czekałem na swoją kolej), telefon został odebrany po około 20 minutach. To niewiele, jak na taką ilość osób przede mną. Konsultantka medyczna była bardzo uprzejma, zleciła wystawienie recepty i poinformowała mnie, że kod do jej realizacji dostanę popołudniu. Dostałem go jednak po około 2 godzinach, co również świadczy o sprawnej obsłudze, szczególnie w czasie tak wzmożonej pracy placówek medycznych. Polecam korzystanie z usług telefonicznych w Centrum Medycznym Polmedic.
Jako fan prawdziwej włoskiej pizzy mogę z pewnością polecić pizzerię Tre Colori w Radomiu. Włosi mówią, że dobrą pizzę można poznać po marghericie, bo jest z podstawowych składników i bardzo łatwo można ją popsuć przez stosowanie składników niskiej jakości. Tre Colori używa dobrej ilości składników. Pizza wygląda tak jak powinna - cienkie chrupiące ciasto z przypalonymi "bąbelkami" na brzegach, smaczny sos pomidorowy, widoczne kawałki mozzarelli i świeża bazylia. Dodatkowym plusem jest to, że pizza dostarczana jest z oliwą a nie, tak powszechnym w Polsce sosem czosnkowym.
Jedyny minus w dostawie to to, że pizza robi się trochę nasiąknięta sosem, ale to normalne, gdy nie jest serwowana bezpośrednio z pieca, dlatego oceniam usługę na 5 gwiazdek. Z pewnością będę częstym gościem restauracji i już planuję spróbowanie kolejnych dań.
Pierwszy raz skorzystałem z usług pizzerii New York Pizza Department i był to raz ostatni. Zamówiłem pizzę margheritę ale to co odebrałem znacznie odbiegało od prawdziwej pizzy. Ciasto (mimo, że cienkie - i to jest jedyna część wspólna z prawdziwą włoską pizzą) było niedopieczone. Ilość sera na pizzy była olbrzymia; ser na pewno nie był mozzarellą ale jakimś tłustym wyrobem seropodobnym. Z kawałków "pizzy" ciekł pomarańczowy tłuszcz. Sama dostawa mimo zapewnień, że zostanie zrealizowana między 45 a 60 minut trwała ponad półtorej godziny. Jedna gwiazdka tylko za to, że zamówienie w ogóle zostało zrealizowane. Osobom, które mają ochotę na pizzę zdecydowanie odradzam pizzerię NYPD.
W ubiegłym tygodniu dokonałem zamówienia w sklepie online a jako formę dostawy wybrałem UPS. Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiczenej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór. Bardzo cenię sobie usługi UPS, szczególnie, że z korzystając wielokrotnie z usług innych firm kurierskich, poziom kontaktu a czasami nawet kultury kurierów był wątpliwej jakości. Polecam UPS w Radomiu.
Sprzedawczyni nie wydawała się być zainteresowana oczekiwaniami klientów. Po kilku przymiarkach garniturów, na to, że marynarka lepiej leży z jednego kompletu a spodnie z drugiego powiedziała tylko, że mogę sobie przeszyć we własnym zakresie bo nie wie czy osoba z nimi współpracująca się tego podejmie, lub mogę zakupić dwa komplety a "złą" marynarkę i spodnie sprzedać w internecie...
Usterki techniczne usuwane są bardzo szybko. Jeśli konsultant nie jest w stanie pomóc w usunięciu usterki telefonicznie, przysyła technika. Czas oczekiwania na technika jest bardzo krótki, a technik posiada dużą wiedzę zarówno w zakresie obsługi urządzeń, jak i samej oferty.
Jakość obsługi na najwyższym poziomie, zarówno telefoniczna, jak i w placówce. Krótkie kolejki, uprzejma obsługa znająca produkty. Ponadto najlepsza aplikacja mobilna.
W niektórych aplikacjach brak jest możliwości filtrowania wyników, przez co wyświetla się 90% płatnych materiałów i należy sprawdzać każdy po kolei. Każda zawartość powinna być od razu z ekranu startowego oznaczona jako płatna lub bezpłatna. Z pewnością przyspieszyłoby to wybór materiału, a tak tylko zniechęca do dalszego korzystania.
Obsługa zarówno w sklepie jak i na rampie jest bardzo profesjonalna i uprzejma. Szeroki wybór asortymentu oraz konkurencyjne ceny i jakość oferowanego paliwa bardzo dobra.
Niestety usługa na bardzo niskim poziomie. Kurier przez telefon poinformował mnie od razu, że nie przyjedzie do mnie do domu, ale zostawi przesyłkę "w którejś Żabce". Kiedy oddzwoniłem dopytać w której Żabce mam odebrać paczkę, nie odbierał. Odpowiedział dopiero po jakimś czasie na mojego SMSa. Paczka była w złym stanie, zawartość zniszczona, opakowanie uszkodzone.
Portal jest czytelny i ułatwia rezerwację hoteli i apartamentów, jednak nie podobało mi się przekazanie wszystkich danych (łącznie z numerem karty). Dane te powinny zostawać do wglądu Bookingu, który powinien prowadzić ewentualne interwencje. Nie w każdym miejscu chciałbym zostawiać swoje dane kart.
Korzystam zarówno z ubezpieczenia OC, jak i zdrowotnego. Z obu jestem bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o PZU Zdrowie, kontakt z konsultantami jest bardzo łatwy, szybko i sprawnie umawiane są wizyty.
Pracownicy Empiku znają doskonale asortyment, potrafią trafnie doradzić. Sale sprzedaży w każdym odwiedzonym przeze mnie salonie są uporządkowane i przejrzyste.
Na żadnym rejsie nie było problemów. Załoga pokładowa bardzo uprzejma i profesjonalna. Pracownicy obsługi pasażerskiej na lotnisku Chopina również bardzo uczynni i uprzejmi.
Bardzo dobrym krokiem było wprowadzenie Smart Allegro, dla osób, które dużo zamawiają. Portal jest przejrzysty a wiadomości, które spływają na skrzynkę szczegółowo opisują stan zamówienia, przez co łatwo jest kontrolować stan rzeczy, zanim skontaktujemy się bezpośrednio ze sprzedawcą/kupującym.
Często korzystam z usług kurierskich, jednak obsługa DHL w Radomiu w ostatnim miesiącu bardzo negatywnie mnie zaskoczyła. Kurier skontaktował się ze mną telefonicznie, ale kiedy dowiedział się, że nie będzie mnie w domu do godz. 16:00 i poproszeniu go, by zostawił przesyłkę u wskazanych sąsiadów (drzwi obok), uznał, że zostawi w którejś Żabce lub InMedio (nie podając konkretnego punktu odbioru), po czym się rozłączył. Popołudniu, gdy chciałem się dowiedzieć gdzie jest moja przesyłka nie odbierał telefonu. Dopiero po wysłanej wiadomości SMS odpisał, że przesyłkę zostawi w InMedio KOLEJNEGO dnia. Paczkę odebrałem... opakowanie musiało być wielokrotnie rzucane lub przygniatane ciężkimi paczkami, bo cała zawartość była zniszczona. Niestety zawartość nie nadawała się do użytku, nie miałem również możliwości sprawdzenia zawartości przy kurierze, jak wymaga tego regulamin sklepu, dlatego też oprócz tego, że straciłem pieniądze, straciłem też zaufanie do usług DHL i będę korzystał z innych firm. Jakość usługi w wykonaniu tego konkretnego pracownika pozostawia wiele do życzenia i wpływa na opinię całej firmy. Dlaczego kurierzy z innych firm potrafią być uprzejmi, kilka razy zadzwonią, umówią się o dogodnej godzinie, lub pozostawią paczkę w uzgodnionym miejscu po konsultacji z klientem? Być może po prostu potrafią być bardziej zorganizowani...
Dwóch panów w sklepie z artykułami budowlanymi bardzo niemiło obsługują klientów. Po wybraniu przeze mnie towaru (obsługując robili wrażenie jakbym im przeszkadzał samą obecnością w sklepie) kiedy dałem kartę płatniczą jednemu z nich, zostałem poinformowany zdawkowym "od 30 zł". Kwota wynosiła 12,50. Na moje pytanie dlaczego, uzyskałem odpowiedź:- bo takie jest zalecenie.- czyje?- banku- banki nie nakładają limitów- tak kazał szef.- jeśli nie ma informacji o tym, ze jest limit, mają panowie obowiązek przyjąć płatność.- klienci pytają!- po co mam pytać, jeśli widzę naklejki, że płatności kartą są realizowane a do tego jest pay pass na niskie kwoty.- panie, to jedyny sklep gdzie sie płaci kartą w pionkach- chyba sobie pan ze mnie żartuje. Przez scianę nawet macie sklep z terminalami.- ale taki terminal to tylko u nas(Jakby w ogóle wysokość platności zależała od modelu)- poproszę w takim razie o jakiś adres albo telefon do sklepu- nie jestem upoważniony udzielać takich informacji.Oczywiście rozmowa była wiele dłuższa, panowie niegrzeczni, chcieli jak najszybciej wyprosić mnie ze sklepu. Co za różnica czy płacę gotówką czy kartą? To taki sam pieniadz. Nie ma prawa, dzięki któremu odmawia się przyjęcia płatności poniżej danej kwoty. A jeśli jest już jakiś dziwny limit, powinna być umieszczona o tym wyraźna informacja. Z pewnością nie wrócę do tego sklepu i będę go odradzał znajomym, szczególnie, że nie była to pierwsza sytuacja, gdzie obsługa tego sklepu jest niemiła, czy to dla mnie czy dla moich znajomych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.