Centrum Medyczne PZU Zdrowie Polmedic

(2.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Zdecydowanie odradzam. Mam...
Zdecydowanie odradzam. Mam pakiet medyczny w PZU zdrowie i jakość świadczonych usług pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze umówienie wizyty... jeżeli umawia Ciebie wirtualny asystent, nie zawsze jest w stanie zrozumieć do jakiego lekarza chcesz się umówić więc wtedy przekierowuje Ciebie na infolinię, gdzie czekasz nawet 15 minut aż ktoś odbierze telefon! Z rozmowy zazwyczaj i tak nic nie wynika, bo infolinia tylko przyjmuje zgłoszenie i dostajesz odpowiedź w ciągu 2-3 dni o placówce i lekarzu, do którego chcą Ciebie umówić. Terminy zazwyczaj odległe (raz musiałem czekać na ortopedę 2 miesiące). Co do lekarzy to mam wrażenie, że podpisują umowy tylko z tymi lekarzami, którzy totalnie nie mają klientów i są po prostu tani, ponieważ wizyty są zazwyczaj mało konkretne i człowiek wychodzi z nich bez rozwiązania swojego problemu.

DawidFikier_mcdA

21.10.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miłe i...
Bardzo miłe i profesjonalne podejście do pacjenta.

Piotr_1927

03.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dostałem od lekarza...
Dostałem od lekarza PZU zdrowie skierowanie na badania. Zadzwoniłem do laboratorium żeby upewnić się czy mają umowę z PZU Zdrowie i czy potrzebne mi będzie coś jeszcze oprócz skierowania. Mają i wystarczy skierowanie. Przyszedłem do labu następnego dnia rano i okazało się że potrzebny jest jakiś kod. Odszedłem z kwitkiem. Dzwonię na infolinię PZU Zdrowie. Jedyna opcja żeby pogadać z człowiekiem to linia techniczna. Relacjonuję sprawę. Konsultant mówi mi że po otrzymaniu skierowania powinienem był zadzwonić na infolinię żeby umówić się na wizytę w labie. Zapytałem skąd miałem to wiedzieć. Odpowiedziano mi że jest to zapisane w polisie, którą czytałem przed podpisaniem 6 lat temu i powinienem był ją wykuć na pamięć. Na stronie PZU Zdrowie nie ma żadnego linku ani adresu e-mail pod który można składać reklamacje, 10 minut zajęło mi wydobycie takiego adresu od konsultanta. Dla zainteresowanych: reklamacje@pzuzdrowie.pl

Niezweryfikowany Klient_7cif

16.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wolna obsługa
Bardzo wolna obsługa

Paweł_1897

24.04.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ze względu na...
Ze względu na obecną sytuację placówki medyczne świadczą coraz więcej usług przez telefon oraz online. Od wielu lat korzystam z usług Polmedic w Radomiu i zawsze jestem zadowolony ze sprawności obsługi konsultantów oraz pracowników administracyjnych. Ostatniego ranka skontaktowałem się z Polmedic przez call center w celu wystawienia recepty. Mimo, że byłem 57 w kolejce oczekujących (grzecznie czekałem na swoją kolej), telefon został odebrany po około 20 minutach. To niewiele, jak na taką ilość osób przede mną. Konsultantka medyczna była bardzo uprzejma, zleciła wystawienie recepty i poinformowała mnie, że kod do jej realizacji dostanę popołudniu. Dostałem go jednak po około 2 godzinach, co również świadczy o sprawnej obsłudze, szczególnie w czasie tak wzmożonej pracy placówek medycznych. Polecam korzystanie z usług telefonicznych w Centrum Medycznym Polmedic.

Remigiusz_2

20.04.2020

Placówka

Radom, ul. Graniczna 24

Nie zgadzam się (0)

Centrum Medyczne PZU Zdrowie Polmedic

Dane firmy

Radom

Radom, ul. ul. Graniczna 24

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Centrum Medyczne PZU Zdrowie Polmedic?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zdecydowanie odradzam. Mam...
Zdecydowanie odradzam. Mam pakiet medyczny w PZU zdrowie i jakość świadczonych usług pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze umówienie wizyty... jeżeli umawia Ciebie wirtualny asystent, nie zawsze jest w stanie zrozumieć do jakiego lekarza chcesz się umówić więc wtedy przekierowuje Ciebie na infolinię, gdzie czekasz nawet 15 minut aż ktoś odbierze telefon! Z rozmowy zazwyczaj i tak nic nie wynika, bo infolinia tylko przyjmuje zgłoszenie i dostajesz odpowiedź w ciągu 2-3 dni o placówce i lekarzu, do którego chcą Ciebie umówić. Terminy zazwyczaj odległe (raz musiałem czekać na ortopedę 2 miesiące). Co do lekarzy to mam wrażenie, że podpisują umowy tylko z tymi lekarzami, którzy totalnie nie mają klientów i są po prostu tani, ponieważ wizyty są zazwyczaj mało konkretne i człowiek wychodzi z nich bez rozwiązania swojego problemu.