BYTOM

(3.70)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (364 z 639)

Bardzo miły Pan...
Bardzo miły Pan konsultant, który pomógł rozwiać wszystkie wątpliwości dotyczące zwrotu garnituru. Na pewno kupię tam jeszcze nie raz :)

DK_Ditto

15.08.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Złożyłem zamówienie na...
Złożyłem zamówienie na cztery produkty, dwa z nich to koszule. Różne modele, ale krój i rozmiar ten sam. Zamówienie dotarło szybko, jednak o ile jedna z koszul pasowała idealnie, tak druga była znacząco mniejsza (nie mogłem nawet dopiąć guzików). Napisałem w tej sprawie do obsługi sklepu online, otrzymałem odpowiedź, że "nie realizujemy wymian". Problem w tym, że to nie tyle wymiana, co reklamacja. Na taką uwagę odpowiedzieli, że mogę zwrócić produkt i kupić ponownie. Taka opcja jednak jest średnio satysfakcjonująca, ponieważ kupując więcej produktów na raz otrzymałem rabat. Zwracając jeden, zgodnie z regulaminem, musiałbym dopłacić różnicę po uwzględnieniu zmiany wartości zamówienia. Nadto, nadal nie miałbym pewności, czy nowa koszula będzie miała prawidłowe wymiary. Stąd moje pytanie, czy obsługa mogłaby to zweryfikować, np. sprawdzić wymiary przed wysyłką. Odpowiedź - takiej opcji nie ma, a jeśli nie chcę utracić cen promocyjnych to najlepiej, gdybym zwrócił wszystkie produkty i złożył nowe zamówienie na całość. Pomijam już absurd takiego rozwiązania i straty jakie generuje dla samego sprzedawcy. Pod względem jakości obsługi klienta jest to po prostu żenujące. Dotąd uznawałem markę Bytom za symbol nie tylko najwyższej jakości, ale też standardu obsługi. Teraz widzę, że przez lata bardzo się to zmieniło i dzisiaj Bytom reprezentuje poziom taniej sieciówki.

wellman

03.08.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakoś obsugi....
Wysoka jakoś obsugi. Zuważenie klienta od razu na wejścu do sklepu. Dobrze dobra koszula jeśli chodzi o rozmiar oraz fason.

Klient_AkKqE

16.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jakośc obsługi na...
Jakośc obsługi na wysokim poziomie. Zauważenie klienta od wejsćia do sklepu. Szykie znalezienie jego potrzeb. Szybkie dobranie odpowiedniegorozmiaru oraz fasonu koszuli.

Klient_AkKqE

16.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wspaniała i profesjonalna...
Wspaniała i profesjonalna obsługa! Mój partner potrzebował kupić garnitur na ślub a dzięki pani która go obsługiwała kupił piękny, dopasowany garnitur nie przekraczający założonego budżetu. Dodatkowo zostały mu polecone dodatki idealnie pasujące do garnituru i jak się okazało były one w promocji, także nie nadszarpnęły naszego budżetu! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wizyty!

Tojamoreil

23.08.2023

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w centrum handlowym Kaskada w Szczecinie. Wizyta odbyła się w piątek 24.03.2023 około godziny 18.00. Sklep prezentuje się poprawnie. Produkty są wyeksponowane w sposób schludny. Ubrania na wieszakach były równomiernie ułożone. Na półkach równo poskładane spodnie i poukładane koszule. Przymierzalnia i jej okolice czyste bez kurzu. Po wejściu do sklepu zostaliśmy zauważeni przez 2 pracownice. Panie nie wychodząc zza lady kasowej przywitały się. W sklepie oprócz nas nie było innych klientów. Po rozejrzeniu się mąż wybrał do mierzenia płaszcz oraz dwie pary spodni. W przymierzalni okazało się, że rozmiar płaszcza jest z duży więc poszłam na salę sprzedaży po mniejszy rozmiar. Wracałam 2 razy odkładając i biorąc kolejne ubrania. Panie z obsługi ignorowały moje podmienianie ubrań na wieszakach. Po wybraniu ubrań podeszliśmy jeszcze do koszul. Ponieważ nie mogliśmy znaleźć rozmiaru poprosiliśmy o pomoc. Jedna z Pań (szczupła, czarne długie włosy, wiek ok 25 lat) powiedziała, że rozmiaru na męża nie ma i ciężko będzie coś znaleźć. Podeszliśmy do lady kasowej. Pani skasowała ubrania, zapytała czy zapakować je w reklamówkę i pożegnała się. W mojej ocenie obsługa znacznie poniżej oczekiwań. Panie obecne w pracy pelnily funkcję kasjerek nie doradczyni klienta.

Klient_PzryQ

27.03.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobra jakość materiałów...
Dobra jakość materiałów i wykonanie na wysokim poziomie. Garnitury eleganckie i klasyczne.

Klient_UwP0

04.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani była niegrzeczna...
Pani była niegrzeczna względem mnie o nie posiadanie maski. I tyle było z MIŁEJ obsługi klienta bo po tonie jaki miała nie chciało mi się już nawet wracać tam. Nie pozdrawiam

Steve92

31.01.2022

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Dosyć dziwny styl...
Dosyć dziwny styl ubrań codziennych, da się kupić casualowe koszulki w fajnej cenie i z dobrego materiału.

Niezweryfikowany Klient_rJmZ

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super
Super

Niezweryfikowany Klient_wJrX

30.12.2021

Placówka

Sosnowiec, Fasion House Outlet Center, ul. Orląt Lwowskich 138

Nie zgadzam się (0)
Zawsze będąc w...
Zawsze będąc w tym sklepie jestem bardzo zadowolony z obsługi. Panie tam pracujące bardzo pomocne w dobraniu prawidłowego rozmiaru Od samego momentu wejścia do sklepu witają słowami dzień dobry z uśmiechem na twarzy informując o aktualnych promocjach. Sklep jak i jakość rzeczy w Nim sprzedawanych śmiało polecam każdemu kto lubi zostać bardzo dobrze obsłużony kupując przy tym wysokiej jakości ubrania

Jarosław_356

21.11.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Sklep odmówił realizacji...
Sklep odmówił realizacji zamówienia mimo potwierdzenia dokonania transakcji, ma w poważaniu zasady Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi. Zaproponowałem rozsądne rozwiązania, przewidziane w prawie, Poniżej krytyki jest to, ze w razie problemów nikt się ze mną nie skontaktował czekali chyba ze problem sam się rozwiąże

Niezweryfikowany Klient_hS89

11.05.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
NIE POLECAM, NALEŻY...
NIE POLECAM, NALEŻY UWAŻAĆ NA ZAKUPY W TYM SKLEPIE !!! Po złożeniu i opłaceniu zamówienia towar nie został wysłany, czekałam kilka dni i w końcu napisałam zapytanie co się dzieje z moim zamówieniem … dostałam odpowiedź z automatyczną anulacją zamówienia i krótkim wyjaśnieniem iż zamówiony produkt był ostatnim na stanie i jak się okazało – uszkodzonym. Obsługa sklepu wspaniałomyślnie nie chciała mi wysłać wadliwego produktu ale zapomniała, aby poinformować mnie o tym fakcie po złożeniu zamówienia POMIMO, ŻE na stronie czytamy : – „Dla wszystkich form dostawy towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.” – no nie do końca ! ORAZ: – „W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę sklepu najszybciej jak to możliwe.” – no nie prawda ! Kliencie sam musisz się upomnieć … I cóż – na koniec żadnej rekompensaty … brak poczucia jakiejkolwiek odpowiedzialności . Zaproponowano mi ogólnodostępny rabat 20% … ta odpowiedź na tyle mnie rozbawiła i zażenowała jednocześnie, że na tym zakończyłam. Nie polecam, zdecydowanie przestrzegam !!!!!

Niezweryfikowany Klient_uZwf

03.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna obsługa.
Bardzo profesjonalna obsługa.

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra jakość produktu,...
Dobra jakość produktu, atrakcyjne promocje. Sprzedawcy mają zbyt sztywne i formalne podejście do obsługi klienta. Taki styl odstrasza do nawiązania kontaktu.

zalogowany_użytkownik

11.12.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uważajcie.
Uważajcie.

Niezweryfikowany Klient_HIqk

03.09.2020

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nieprofesjonalna i...
Obsługa nieprofesjonalna i nieuprzejmą, obsługuje z wielką łaską a poza tym pozwala sobie na komentarze do klienta, które nie powinny mieć miejsca. Np. komentarz skierowany do dorosłego mężczyzny przy dobieraniu koszuli kiedy okazała się za duża że to nie jest problem rozmiaru tylko tego że ma on niemęską sylwetkę, a to nie jest sklep dla nastolatków tylko mężczyzn!! (Gdzie w innych sklepach nie było problemu z rozmiarem). Nigdy jeszcze nie spotkałam się z tak okropna obsługa i nie wiem jakim cudem te panie jeszcze tam pracują.

Niezweryfikowany Klient_CHtP

11.07.2020

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj około godziny...
Dzisiaj około godziny 19 miała miejsce moja wizyta w Bytom w zielonych arkadach pierwsza i na pewno ostatnia. Przyszłam do sklepu po zakup dwóch krawatów i trzech koszulek polo jednak arogancja traktowanie z góry przerosły najśmielsze oczekiwania ponieważ zajrzałam wraz z bratem do szuflady do której dopuszczeni byli inni klienci jednak ja gdyż nie dostałam pozwolenia. Pani przez 5 minut tłumaczyła mi że źle się zachowałam zwracała się do mnie jak do dziecka mimo że nim nie jestem. Nikomu nie polecę a panią ekspedientke pozdrawiam i proponuję przemyśleć zmianę pracy na taką bez kontaktu z ludźmi

Niezweryfikowany Klient_caOE

18.06.2020

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Od momentu opłaconego...
Od momentu opłaconego zamówienia na początku marca 2020 do tej pory firma nie odezwała się w sprawie dostawy zamówionych ubrań.

Niezweryfikowany Klient_qVHf

05.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Gdy wchodzi się...
Gdy wchodzi się do tego sklepu od razu w oczy rzuca się idelany porządek i starannie ułożone ubrania ! Piękne ciekawe ubrania, uszyte z bardzo dobrej jakości materiałów i w świetnych krojach ! Nowoczesne połączenie, często odważne. Widać, że marka trzyma się ksayki ale nie boi się podążać na trendami ! Bardzo dobrze skrojone garnitury, wzorzyste koszule i duzy wybór much !

Niezweryfikowany Klient_pRaW

27.04.2020

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)

BYTOM

BYTOM to polska marka, której historia miała początek w 1945 roku. Firma łączy w sobie tradycje ze współczesną wizją krawiectwa i mody męskiej. Marka posiada na swoim koncie legendarne kolekcje, stworzone ze szlachetnych włoskich tkanin, uszyte w polskich szwalniach. Firma w swoich kolekcjach mocno nawiązuje do szeroko pojętej sztuki i kultury. W tym celu podejmuje współprace z polskimi artystami, aktorami, fotografami i muzykami. Flagowym produktem firmy jest garnitur, jako pierwszy produkt marki i wymaga on największego kunsztu krawieckiego spośród wszystkich elementów męskiej garderoby.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BYTOM?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo miły Pan...
Bardzo miły Pan konsultant, który pomógł rozwiać wszystkie wątpliwości dotyczące zwrotu garnituru. Na pewno kupię tam jeszcze nie raz :)