Opinie użytkownika (40)

Bardzo dobrze. Z...
Bardzo dobrze. Z usług PKP Intercity skorzystałem pod koniec lutego br. Bilety zakupiłem na dworcu, który był kilka lat temu remontowany jednak na zewnątrz i wewnątrz budynku widać zużycie spowodowane warunkami atmosferycznymi i obecnością ludzi. Obsługa w kasie przebiegała prawidłowo. Kasjerka używała zwrotów grzecznościowych, ale sprawiała wrażenie oschłej i obojętnej. Sama podróż przebiegła bezproblemowo. Przedział był utrzymany w należytej czystości. Oświetlenie i ogrzewanie również było sprawne. W trasie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

27.03.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_358

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Paweł_358

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_358

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Wulgarna obsługa...
Fatalnie. Wulgarna obsługa klientów oraz bardzo długi czas oczekwiania na zamówienie.

Paweł_358

09.12.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paweł_358

09.12.2016

Bodzio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paweł_358

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Tankuję tylko...
Rewelacyjnie. Tankuję tylko na tych stacjach ponieważ jakość obsługi jest na wysokim poziomie: szybka i mila obsługa, ciekawy asortyment, akcje lojalnościowe dla klientów.

Paweł_358

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi w salonach stacjonarnych w moim mieście jest na bardzo średnim poziomie. Pracownicy sprawiają wrażenie obrażonych na klientów. Wiedza pracowników także jest na średnim poziomie.

Paweł_358

08.12.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment. Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paweł_358

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi