Opinie użytkownika (29)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Paulina_1187

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paulina_1187

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paulina_1187

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Paulina_1187

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paulina_1187

21.12.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Paulina_1187

21.12.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

25.07.2017

Promod

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Paulina_1187

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Paulina_1187

30.08.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na plus:...
Źle. Na plus: Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Paulina_1187

30.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
30.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi