Opinie użytkownika (23)

Zawsze jestem bardzo...
Zawsze jestem bardzo zadowolona.

Pamela_3

16.01.2025

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czasami problem z...
Czasami problem z pomocą od obsługi

Pamela_3

16.01.2025

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok, obsługa...
Wszystko ok, obsługa pomocna

Pamela_3

16.01.2025

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze dobry kontakt...
Zawsze dobry kontakt i pomoc w umówieniu wizyty. Aplikacja i obsługa na aplikacji wzorowa

Pamela_3

16.01.2025

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wszystko OK.
Zawsze wszystko OK.

Pamela_3

16.01.2025

Diagnostyka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zawsze bardzo...
Jestem zawsze bardzo zadowolona

Pamela_3

16.01.2025

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bez rewelacji ale...
Bez rewelacji ale też bez większych zastrzeżeń.

Pamela_3

16.01.2025

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Składanie reklamacji na...
Składanie reklamacji na zakupiony w sklepie towar to istny koszmar. Od lipca do listopada sprawa się toczy, obsługa klienta obiecuje kontakt i nigdy nie dotrzymuje słowa. Istny dramat

Pamela_3

16.01.2025

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa zawsze pomocna,...
Obsługa zawsze pomocna, potrafią wskazać towar

Pamela_3

16.01.2025

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wszystko bez...
Zawsze wszystko bez zarzutów

Pamela_3

16.01.2025

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko jest w...
Wszystko jest w porzadku

Pamela_3

16.01.2025
Nie zgadzam się (0)
Wszystko było w...
Wszystko było w idealnym porządku

Pamela_3

16.01.2025

Disney+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie decyzje, jednak...
Szybkie decyzje, jednak dość nachalne telefony z ofertami

Pamela_3

16.01.2025

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przez częsta rotację...
Przez częsta rotację pracowników w oddziałach panuje chaos informacyjny. Obsługa jest powolna, a doradcy potrafią wprowadzić w błąd. Plus za stosunkowo tanie konta

Pamela_3

16.01.2025

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mBank ma świetna...
mBank ma świetna aplikacje i przejrzyste funkcjonalności. Jednak telefon na infolinię i skomplikowany sposób weryfikacji jest problematyczny, a często konieczny przez odległości do placówki banku.

Pamela_3

16.01.2025

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doceniam szybkość decyzji...
Doceniam szybkość decyzji przy kredytach ratalnych i wygose aplikacji. Niestety na ogromny minus jest jakość obsługi w placówkach partnerskich banku oraz to że kredyty ratalne mają dodatkowe koszty

Pamela_3

16.01.2025

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu wózki stały w równych rzędach, widać było, że dba się o porządek. Ochrona jednak opierała się o nie i rozmawiała między soba co było bardzo nieprofesjonalne. Przy samym wejściu znajduje się dział warzyw i owoców, bardzo zadbany i w pełni zapełniony. Jednak pracownik który dokładał towar, używał słów wulgarnych w stosunku do innego pracownika nie zważając na klientów. Mięso było bardzo ładnie wyłożone i panie zachowywały się miło i uprzejmie. Reszta sklepu podobnie wyglądała, wszystko w jak największym porządku. Brakowało tylko pojedynczych sztuk produktów. Była otwarta tylko jedna kasa więc trzeba było poczekać w kolejce około 6 min ale obsługa szła sprawnie.

Pamela_3

17.02.2010

Piotr i Paweł

Placówka

Zielona Góra, Pod Topolami 4

Nie zgadzam się (20)
Bardzo przejrzyście zaprojektowany...
Bardzo przejrzyście zaprojektowany sklep. Bardzo łatwo można dostrzec każdy dział i odnaleźć to czego się potrzebuje. Jednak parę rzeczy muszę zarzucić personelowi jak i porządkowi na terenie salonu. W dziale książek niektóre leżały jedna na drugiej, były nieuporządkowane i czasami nie poukładane alfabetycznie. Jest to po części wina klientów jednak nikt z personelu nie poprawił tego przez dłuższy czas. Na dziale w którym kupić można płyty CD panował nieporządek, płyty były co prawda poukładane tematycznie ale nie obowiązywał żaden inny schemat. Wszystkie albumy leżały kompletnie niealfabetycznie, jakby wrzucone od tak sobie. Jednak chwilę przed moim wyjściem jeden z pracowników zaczął je porządkować. Gdy zapytałam osobę spotkaną na dziale 'książki' o dostępność pewnego tytułu dostałam szybką i fachowa odpowiedz. Na jednej zmianie znajduje się zdecydowanie za mało pracowników. Podczas 15 min pobytu zauważyłam tylko 3, w czym jedna osoba stała na kasie.

Pamela_3

16.02.2010

empik

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westerplatte 19

Nie zgadzam się (23)
W sklepie nie...
W sklepie nie było żadnych klientów przed moim wejściem i jest to jedyne usprawiedliwienie dla sprzedawczyni która czytała książkę. jednak nawet gdy do sklepu już weszłam nie przestała, spojrzała tylko na mnie i czytała dalej. Nie okazała, żadnego większego zainteresowania tym że do sklepu wszedł klient. Dopiero gdy inny pracownik wszedł do sklepu, z tego co wywnioskowałam z rozmowy między pracownikami wrócił właśnie z krótkiej przerwy, zostałam obsłużona. Jednak nie zrobiła tego sprzedawczyni, tylko sprzedawca który właśnie wrócił. Jeszcze jednym zastrzeżeniem jest zbyt mocny makijaż tej pani. Pomijając fakt nie zwrócenia uwagi przez jednego z pracowników, sklep jest bardzo dobrze utrzymany. Panował tam porządek, wszystkie ubrania były ładnie poukładane. Ceny były widoczne, jak również rozłożenie towaru bardzo logiczne.

Pamela_3

16.02.2010

Reebok

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (15)
Obsługa na kasie...
Obsługa na kasie szła bardzo szybko i sprawnie, pani J. która zajmowała się obsługa klientów robiła to bardzo uprzejmie. Jednak nie było całości menu wyłożonego na frontową ladę. Obsługa kuchni bardzo wolno je wydawała i niektórzy klienci musieli poczekać około 5 min. Porcja była średniej wielkości, miało się wrażenie, że frytek jest trochę za mało. Mimo wszystko były one bardzo świeże i ciepłe. Rybka dobrze wysmażona i z chrypiącą delikatną panierką. Pani J. nie stwarzała problemów gdy poprosiłam o dodatkową cytrynę. Wszystko było posprzątane, jedynie parę paragonów leżało koło kasy. Przydałoby się więcej osób pracujących na zmianie żeby usprawnić wydawanie posiłków.

Pamela_3

16.02.2010

North Fish

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi