Opinie użytkownika (7)

Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu wózki stały w równych rzędach, widać było, że dba się o porządek. Ochrona jednak opierała się o nie i rozmawiała między soba co było bardzo nieprofesjonalne. Przy samym wejściu znajduje się dział warzyw i owoców, bardzo zadbany i w pełni zapełniony. Jednak pracownik który dokładał towar, używał słów wulgarnych w stosunku do innego pracownika nie zważając na klientów. Mięso było bardzo ładnie wyłożone i panie zachowywały się miło i uprzejmie. Reszta sklepu podobnie wyglądała, wszystko w jak największym porządku. Brakowało tylko pojedynczych sztuk produktów. Była otwarta tylko jedna kasa więc trzeba było poczekać w kolejce około 6 min ale obsługa szła sprawnie.

Pamela_3

17.02.2010

Piotr i Paweł

Placówka

Zielona Góra, Pod Topolami 4

Nie zgadzam się (20)
Bardzo przejrzyście zaprojektowany...
Bardzo przejrzyście zaprojektowany sklep. Bardzo łatwo można dostrzec każdy dział i odnaleźć to czego się potrzebuje. Jednak parę rzeczy muszę zarzucić personelowi jak i porządkowi na terenie salonu. W dziale książek niektóre leżały jedna na drugiej, były nieuporządkowane i czasami nie poukładane alfabetycznie. Jest to po części wina klientów jednak nikt z personelu nie poprawił tego przez dłuższy czas. Na dziale w którym kupić można płyty CD panował nieporządek, płyty były co prawda poukładane tematycznie ale nie obowiązywał żaden inny schemat. Wszystkie albumy leżały kompletnie niealfabetycznie, jakby wrzucone od tak sobie. Jednak chwilę przed moim wyjściem jeden z pracowników zaczął je porządkować. Gdy zapytałam osobę spotkaną na dziale 'książki' o dostępność pewnego tytułu dostałam szybką i fachowa odpowiedz. Na jednej zmianie znajduje się zdecydowanie za mało pracowników. Podczas 15 min pobytu zauważyłam tylko 3, w czym jedna osoba stała na kasie.

Pamela_3

16.02.2010

empik

Placówka

Zielona Góra, Bohaterów Westerplatte 19

Nie zgadzam się (23)
W sklepie nie...
W sklepie nie było żadnych klientów przed moim wejściem i jest to jedyne usprawiedliwienie dla sprzedawczyni która czytała książkę. jednak nawet gdy do sklepu już weszłam nie przestała, spojrzała tylko na mnie i czytała dalej. Nie okazała, żadnego większego zainteresowania tym że do sklepu wszedł klient. Dopiero gdy inny pracownik wszedł do sklepu, z tego co wywnioskowałam z rozmowy między pracownikami wrócił właśnie z krótkiej przerwy, zostałam obsłużona. Jednak nie zrobiła tego sprzedawczyni, tylko sprzedawca który właśnie wrócił. Jeszcze jednym zastrzeżeniem jest zbyt mocny makijaż tej pani. Pomijając fakt nie zwrócenia uwagi przez jednego z pracowników, sklep jest bardzo dobrze utrzymany. Panował tam porządek, wszystkie ubrania były ładnie poukładane. Ceny były widoczne, jak również rozłożenie towaru bardzo logiczne.

Pamela_3

16.02.2010

Reebok

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (15)
Obsługa na kasie...
Obsługa na kasie szła bardzo szybko i sprawnie, pani J. która zajmowała się obsługa klientów robiła to bardzo uprzejmie. Jednak nie było całości menu wyłożonego na frontową ladę. Obsługa kuchni bardzo wolno je wydawała i niektórzy klienci musieli poczekać około 5 min. Porcja była średniej wielkości, miało się wrażenie, że frytek jest trochę za mało. Mimo wszystko były one bardzo świeże i ciepłe. Rybka dobrze wysmażona i z chrypiącą delikatną panierką. Pani J. nie stwarzała problemów gdy poprosiłam o dodatkową cytrynę. Wszystko było posprzątane, jedynie parę paragonów leżało koło kasy. Przydałoby się więcej osób pracujących na zmianie żeby usprawnić wydawanie posiłków.

Pamela_3

16.02.2010

North Fish

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (22)
Sprzedawczyni zbyt zajęta...
Sprzedawczyni zbyt zajęta była rozmową z koleżanką by udzielić mi pomocy. W sklepie spędziłam 10 min i nie zostało mi okazane żadne zainteresowanie. Gdy zadałam pytanie o cienie do powiek, ekspedientka zamiast podejść i udzielić mi pomocy zza lady odpowiedziała gdzie się znajdują. Niektóre próbki kosmetyków były rozmazane na palecie, jednak na sklepie panował porządek.

Pamela_3

16.02.2010

INGLOT

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (20)
Personel nie podchodzi...
Personel nie podchodzi do klienta dopóki nie zostanie o to poproszony. Bardzo ciężko wśród tłumu klientów było zlokalizować jakiegokolwiek pracownika, nie są ubrani w żadne stroje służbowe i wydają się zwykłymi klientami. Gdy w końcu mi się to udało dwie ekspedientki stały między półkami i rozmawiały ze sobą, miałam wrażenie, że im przeszkadzam. Jednak gdy już o pomoc poprosiłam zostałam obsłużona bardzo szybko i sprawnie. Po obsłużeniu mnie pracownica wróciła jednak do rozmowy z koleżanką. Między niektórymi stojakami przejście było na tyle wąskie, że nie mieściły się w nim dwie osoby, szczególnie gdy jedna z nich miała torbę z zakupami. Powinno się to zmienić, znacznie utrudnia to zakupy w godzinach popołudniowych i przy większym ruchu. Parę bluzek zrzuconych było na podłogę i nie zostało to zauważone przez pracowników. Ceny były przystępne, tańsze oferty zostały odpowiednio wyróżnione i wyeksponowane, dzięki czemu o wiele bardziej widoczne.

Pamela_3

16.02.2010

New Yorker

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (18)
Personel zachowywał się...
Personel zachowywał się bardzo profesjonalnie, udzielono mi pomocy jakiej oczekiwałam w bardzo przyjemny sposób. Musiałam jednak sama poprosić ekspedientkę o pomoc. Ocena byłaby wyższa gdyby nie dwie rzeczy. Pierwszym potknięciem było nie zaoferowanie mi sprawdzenia czy but w danym obszarze jest dostępny w innym sklepie na terenie Zielonej Góry, dopóki sama się o to nie zapytałam. Drugim błędem aczkolwiek nie rażącym było, zwrócenie się dwa razy do mnie przez pracownicę per 'ty'. Z racji tego, że miałam wrażenie iż jestem od niej młodsza nie uraziło mnie to. Ceny były bardzo przystępne, jednak nie było pełnej rozmiarówki wszystkich rodzai obuwia. Sklep był ładnie utrzymany i sprzątnięty.

Pamela_3

16.02.2010

BOTI

Placówka

Zielona Góra, Energetyków 2

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi