Super. Na konsultację telefoniczną czekałem 4 minuty. Pracownik przywitał się, przedstawił się. Zadałem pytanie odnośnie użytkowania karty debetowej (zmiany limitów miesięcznych). Pracownik bardzo szybko wskazał mi miejsce na stronie internetowej, gdzie mogę sam zmienić to ustawienie. Rozmowa trwała kilka minut. Pracownik dopytał, czy to wszystko, podziękował za rozmowę i życzył miłego dnia. Podsumowując pracownik bardzo szybko udzielił mi potrzebnych informacji. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze. Konsultant w pełni spełnił moje oczekiwania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry. Dziękuję Panu za komentarz - czytanie takich opinii to czysta przyjemność. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z kontaktu z nami. Dbamy aby wszystkie rozmowy przebiegały w miłej atmosferze. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Kontakt z...
Rewelacyjnie. Kontakt z obsługą nastąpił poprzez mCzat. Na rozmowę czekałem 3 minuty. Pracownik przywitał się, grzecznie zapytał, w jakiej sprawie dzwonię. Po zadaniu pytania pracownik w kilku zdaniach udzielił mi należytej, wyczerpującej i zwięzłej zarazem odpowiedzi. Wskazano mi źródła do dodatkowych informacji. Podsumowując moja sprawa została wyjaśniona szybko i skutecznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Dokładamy wszelkich starań aby obsługa na czacie była sprawna i pozwała dostarczyć wszystkich niezbędnych informacji. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z pracownikami mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Parking przed sklepem był czysty. Koszyki pod wiatą ułożone równo, wolne od śmieci, w niektórych były ulotki z ofertą ASI (nie sprawdzałem aktualności). Po wejściu do sklepu, przed kasami, nie było ulotek z promocjami delikatesów. Idąc dalej, do bramki - koszyki (żółte) i wózki zakupowe ułożone równo, wolne od śmieci. Stoisko z warzywami i owocami przygotowane estetycznie, woreczki foliowe łatwo dostępne, ceny na swoich miejscach, produkty wyglądające zdrowo, świeżo. Wybrałem i zapakowałem trochę cebuli. Minąłem stoiska z cocacolą i pepsi (promocje cenowe). na stoisku z mięsem porządek, czysto, brak owadów, mięso w chłodniach ułożone estetycznie, mięso wyglądało zdrowo i świeżo. Jedna z pracownik miała foliową rękawiczkę na dłoni obsługując klienta, druga takiej rękawiczki nie miała (brała towar z chłodni gołą ręką). Nic nie kupiłem z tego stoiska. Poszedłem na dział z przyprawami, sosami, zupami błyskawicznymi. Przechodzącego pracownika zapytałem o to, gdzie są w sklepie płatki kukurydziane - powiedział mi, że w następnej alejce po czym odszedł. Poszedłem tam, chwilę szukałem, nie kupiłem płatków. Dokonałem innych zakupów spacerując po całym sklepie. Podłoga była czysta, towar równo poukładany, ceny w należytych miejscach. Przy podejściu do kasy otwartych było 4 kasy, byłem w najkrótszej kolejce (2 osoby przede mną). Czekałem 3 minuty. Kasjer nie odzywając się i nie nawiązując kontaktu wzrokowego zaczął skanować moje towary. Po chwili zapytał, czy potrzebuję reklamówek. Poprosiłem o dwie. Po zakończeniu skanowania zostałem poinformowany o kwocie. dałem niewyliczoną kwotę, później dołożyłem nieco drobnych, aby otrzymać równą kwotę. Taką otrzymałem, kasjer powiedział kwotę reszty. Zacząłem pakować towary, kasjer zaczął obsługę następnego klienta (bez pożegnania, zaproszenia itp.). W boksie kasy i sąsiednich było czysto, nie było ulotek z promocjami delikatesów. Na kasie, przy której byłem obsługiwany, leżał klej w małej tubie, prawdopodobnie pozostawiony przez innego klienta. Wyszedłem ze sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.