Opinie użytkownika (131)

Prima-wet to gabinet...
Prima-wet to gabinet weterynaryjny przy ul. Królowej Jadwigi w Gdańsku. Miałam przyjemność wziąć tam pieska na czyszczenie kamienia nazębnego. Lekarz zaopiekował się pieskiem, przed uśpieniem zrobił niezbędne badania krwi, a następnie zrobił idealnie zabieg i szybko pieska wybudził bez żadnych powikłań. Ceny mają również bardzo przystępne. POLECAM - serce i profejsonalizm

Monika_1493

08.07.2022

Prima-Wet

Placówka

Gdańsk, Królowej Jadwigi 137

Nie zgadzam się (0)
Mam przyjemność robić...
Mam przyjemność robić szybkie/awaryjne zakupy w sklepie Żabka na naszym osiedlu przy ul. Platynowej 10. Zmienił się tam personel bardzo na plus. Panie od wejścia sympatyczne, uśmiechnięte, mówią "dzień dobry". W przypadku, gdy czegoś szukam lub cena się nie zgadza, bez problemu wyjaśniają lub zwracają różnicę celem przeprosin. Zawsze odpowiedzą "do widzenia", nie są naburmuszone i z przyjemnością wchodzi się do sklepu. Produkty mają świeże i pilnują porządku na sali sprzedaży. POLECAM

Monika_1493

08.07.2022

Żabka

Placówka

Gdańsk, Platynowa 10

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam przyjemność...
Ostatnio miałam przyjemność zadzwonić na infolinię celem odblokowania karty, gdyż zapomniałam PINU. Bezproblemowo Pani poprowadziła mnie do odblokowania i nadania nowego PINU. Jednocześnie co mi się podobało spojrzała na moją historię kredytową pytając o ewentualną chęć konsolidacji i zapraszając do placówki celem poznania szczegółów oferty. Rozmowa przebiegła miło, przyjemnie i sprawnie. Polecam.

Monika_1493

08.07.2022
Nie zgadzam się (0)
Doradztwo na wysokim...
Doradztwo na wysokim poziomie - dobierają odpowiednio obuwie i zawsze informują o zniżkach przy wejściu do sklepu

Monika_1493

31.12.2021

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalne podejście dla...
Fatalne podejście dla długoletniego klienta. Nikt nie służy radą i pomocą. Nie przedstawia się ciekawych ofert dla stałych klientów.

Monika_1493

31.12.2021

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Panie często naburmuszone,...
Panie często naburmuszone, komentują przy kasach prywatne sprawy, innych pracowników lub jakość odzieży

Monika_1493

31.12.2021

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na wysokim...
Obsługa na wysokim poziomie poprzez czat, czy infolinię. Doradcy zawsze pomocni, wrzucają dodatkowe rabaty i dobierają produkt pod klienta

Monika_1493

31.12.2021

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalne podejście do...
Fatalne podejście do pacjentki w zaawansowanej ciąży z cukrzycą ciążową. Skierowania do szpitala wydawane przez dwóch lekarzy (3 skierowania) celem zakończenia o czasie ciąży z uwagi na podejrzenie zbyt dużego płodu do moich możliwości. Zostałam przyjęta 19.03.2019 a następnie wypuszczona po 3 dniach, gdyż wyszło im, że brak objawów porodu a dziecko według nich nie jest duże bo zaledwie 3,5kg przy moim wzroście 155cm i wadze 61kg. Następne skierowanie gdyż lekarze nie mogli pojąć jakim cudem mnie wypuścili i nie zakończyli ciąży - znów długie oczekiwanie na izbie by usłyszeć od lekarza, że on by mnie położył na rozwiązanie ciąży ale przełożona się nie zgodziła. Trzecia wizyta u lekarza z UCK prowadzącego moją ciążę, który był zdumiony i nie chciał komentować postępowania patologii ciąży bo według niego dziecko wyszło 4kg i szybko wydał skierowanie ponowne na zakończenie ciąży. Przyjęto mnie znów na patologię gdzie nie przestrzegano diety kobiety z cukrzycą ciążową bo ciągle Paniom brakowało dla mnie odpowiedniego jedzenia, a dwa trzymano mnie tak do 30.03 by podać oksytocynę, która nic nie dała. Gdy 31.03. zaczął się poród to nagle uznano że dziecko jest za duże a moja miednica za mała do rodzenia, po porodzie zielone wody więc podjęto decyzję o cesarskim cięciu - gdzie tu jest logika? przetrzymano mnie po to, by usłyszeć, że jednak dziecko faktycznie ma 4kg i że jednak ich pomiary wcześniejsze miednicy były błędne bo się okazało, że naturalnie nie dałabym rady. Jedyne kogo z czystym sercem mogę polecić jako lekarzy z oddaniem to Pan Dr Adamski z poradni patologii ciąży i Pan Dr Grzeczka, który asystował przy moim porodzie oraz jako jeden z nielicznych lekarzy służy radą i pomocą. Reszta lekarzy z patologii ciąży niestety mam wrażenie jakby wykonywała swój zawód za karę i chciała się szybko pozbyć pacjentów bo brak miejsc. Niestety trauma na całe życie po tym doświadczeniu z UCK. Poród w 41+1 tyg.

Monika_1493

30.12.2019

UNIWERSYTECKIE CENTRUM KLINICZNE W GDAŃSKU

Placówka

Gdańsk, Dębinki 7

Nie zgadzam się (0)
Szczerze napiszę o...
Szczerze napiszę o wrażeniach ze strzyżenia. Pierwszy raz pojawiłam się w listopadzie na zwykłym strzyżeniu bez modelowania. Fryzjerka się mną zajęła, czyli umyła włosy a następnie przeszła do pytania jakiej fryzury oczekuję. Podałam swoje wymagania, iż ma być to skrócenie po ciąży włosów o 5 cm, wycieniowanie, zaś najkrótsza warstwa miała iść od brody. Pani oczywiście sto pytań, czy nie chcę zmienić swojej fryzury, bo mam pociągłą twarz itp. ale ja zostałam przy swoim. Fryzjerka przeszła do strzyżenia a następnie suszenia włosów. Po wysuszeniu nie upewniła się, czy warstwy po obu stronach są równe i czy spajają się ze sobą bez oddzielenia się. Oczywiście za całość usługi zapłaciłam 110zł. Po przyjściu do domu i wyprostowaniu ich okazało się, że warstwy nie są równe, są grube na końcach i się oddzielają, a po trzecie najkrótsza warstwa nie poszła od linii brody, a można to ująć że od linii ust. Oczywiście złożyłam reklamację na usługę i wówczas Dyrektor Niemczyński w ramach reklamacji poprawił fryzurę bez umycia włosów na sucho. Oczywiście poprawił dobrze warstwy, zaś znów nie sprawdził tak jak i fryzjerka, czy włosy po obu stronach są równe. Każda strona ma inną długość. Zawiodłam się na stosunku ceny do jakości usług. Życzę Dyrektorowi Niemczyńskiemu i załodze dalszych postępów w rozwijaniu umiejętności fryzjerskich i obniżeniu wygórowanych cen.

Monika_1493

30.12.2019

Hair Gallery Niemczyńscy

Placówka

Gdańsk, ul. Grobla I 13

Nie zgadzam się (0)
obsługa z łapanki...
obsługa z łapanki - wygląd pozostawia wiele do życzenia, często to osoby z połamanym nosem i problemami alkoholowymi w przeszłości, lub młodzież ze zbyt dużym makijażem.

Monika_1493

24.10.2019

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa czysta, schludnie...
obsługa czysta, schludnie ubrana i miła

Monika_1493

23.10.2019

Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa sklepu mało...
obsługa sklepu mało przyjemna, potrafią sprzedać klientowi spleśniałe produkty, obsługa przy kasach mało sympatyczna

Monika_1493

23.10.2019

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa schludna i...
obsługa schludna i pomocna

Monika_1493

22.10.2019

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
sprawnie i szybko,...
sprawnie i szybko, choć zbyt dużo rozmów prywatnych prowadzą przy kasach przez swoje słuchawki

Monika_1493

21.10.2019

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa mało sympatyczna
obsługa mało sympatyczna

Monika_1493

20.10.2019

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ludzie przy kasach...
ludzie przy kasach i w sklepach mam wrażenie że rekrutowani z łapanki. mało sympatyczni, często zdarza się,że przychodzą w przesadzonym makijażu, tłustych włosach.

Monika_1493

20.10.2019

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa schludna i...
obsługa schludna i pomocna

Monika_1493

16.10.2019

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Monika_1493

04.10.2019

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
nigdy nic nie...
nigdy nic nie wiedzą

Monika_1493

30.09.2019

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mało zainteresowani klientem
mało zainteresowani klientem

Monika_1493

29.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi