Opinie użytkownika (73)

Rewelacyjnie. Obsługa w...
Rewelacyjnie. Obsługa w sklepach Piotr i Paweł jest miło nastawiona do klientów. W razie pytań udzielają rzetelnych informacji.

Marta_2485

27.12.2017

Piotr i Paweł

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Marta_2485

27.12.2017

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Marta_2485

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Marta_2485

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy w...
Świetnie. Pracownicy w sklepach stacjonarnych są pomocni. Pomagają odnaleźć szukane przez klientów przedmioty. Starają się doradzić i sprostać oczekiwaniom klientów.

Marta_2485

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsługi...
Świetnie. Jakość obsługi jest bardzo dobra. Pracownicy zawsze odpowiadają na zapytania klientów i pomagają odnaleźć szukany produkt

Marta_2485

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy posiadają...
Rewelacyjnie. Pracownicy posiadają odpowiednią wiedzę. Potrafią dobrać leki, mają wiedzę na temat składu, działań i dawkowania leków.

Marta_2485

22.12.2017

ZiKO Apteka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Marta_2485

22.12.2017

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bez żadnych...
Rewelacyjnie. Bez żadnych przeciwwskazań polecam tą firmę ze względu zarówno na jakość obsługi, kompetencje pracowników a także sprzęt.

Marta_2485

22.12.2017

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa nie...
OK. Obsługa nie zawsze jest skłonna do pomocy.

Marta_2485

22.12.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Marta_2485

22.12.2017

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jakość obsługi...
Świetnie. Jakość obsługi jest na wysokim poziomie. Pracownicy nawiązują kontakt wzrokowy z klientami podczas składania zamówień, a także starają się aby każdy miał swoją indywidualną kawę poprzez pytanie o imię w celu umieszczenia na kubku.

Marta_2485

22.12.2017

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem bardzo...
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w sklepach smyk. Pracownicy pomagają w odszukaniu danych przedmiotów, zawsze są mili i służą dobrą radą. Są zaangażowani podczas nawiązywania kontaktów z klientami. Udzielają informacji o promocjach i

Marta_2485

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marta_2485

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Nie...
Tak sobie. Nie zawsze pracownice są przyjaźnie nastawione do klientów i nie zawsze chętnie odpowiadają na pytania.

Marta_2485

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. O Firmie...
OK. O Firmie Cyfrowy Polsat, można by wiele napisać. Niestety niekoniecznie w dobry sposób. Bardzo duże zamieszanie wprowadzili pracownicy podczas zamawiania dekodera. Czas oczekiwania się wydłużył. W późniejszym czasie występowały problemy z dekoderem ale to już nie wina jakości obsługi tylko wadliwego sprzętu

Marta_2485

22.12.2017
Nie zgadzam się (0)
OK. Niestety nie...
OK. Niestety nie w każdej placówce salonu Play byłam traktowana jak potencjalny klient. W niektórych zdarzyło się nawet, że nikt z osób pracujących nie zainteresował się moją osobą i po prostu wyszłam ze sklepu. W innych miejscach osoby pracujące w salonach Play umawiały się ze mną na kontakt telefoniczny, w celu potwierdzenia złożonego zamówienia, ale niestety nie odbierały telefonu w wyznaczonym terminie, mimo moich wielokrotnych telefonów.

Marta_2485

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marta_2485

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. W Banku...
Świetnie. W Banku PKO, zawsze jestem obsługiwana z zainteresowaniem. Panie, które tam pracują udzielają wszystkich niezbędnych dla mnie informacji i zawsze starają się udzielić mi jak najlepszych rad, abym była zadowolona. Poza tym obsługa jest zawsze uśmiechnięta i miło przyjmuje wszystkich klientów.

Marta_2485

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa w...
Świetnie. Obsługa w sklepach PEPCO jest dobra. Pracownice są zainteresowane, próbują nawiązać kontakt z klientami i pomóc przy ewentualnych pytaniach

Marta_2485

22.12.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi