Świetnie. Pracownicy w sklepach stacjonarnych są pomocni. Pomagają odnaleźć szukane przez klientów przedmioty. Starają się doradzić i sprostać oczekiwaniom klientów.
Świetnie. Jakość obsługi jest na wysokim poziomie. Pracownicy nawiązują kontakt wzrokowy z klientami podczas składania zamówień, a także starają się aby każdy miał swoją indywidualną kawę poprzez pytanie o imię w celu umieszczenia na kubku.
Rewelacyjnie. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w sklepach smyk. Pracownicy pomagają w odszukaniu danych przedmiotów, zawsze są mili i służą dobrą radą. Są zaangażowani podczas nawiązywania kontaktów z klientami. Udzielają informacji o promocjach i
OK. O Firmie Cyfrowy Polsat, można by wiele napisać. Niestety niekoniecznie w dobry sposób. Bardzo duże zamieszanie wprowadzili pracownicy podczas zamawiania dekodera. Czas oczekiwania się wydłużył. W późniejszym czasie występowały problemy z dekoderem ale to już nie wina jakości obsługi tylko wadliwego sprzętu
OK. Niestety nie w każdej placówce salonu Play byłam traktowana jak potencjalny klient. W niektórych zdarzyło się nawet, że nikt z osób pracujących nie zainteresował się moją osobą i po prostu wyszłam ze sklepu. W innych miejscach osoby pracujące w salonach Play umawiały się ze mną na kontakt telefoniczny, w celu potwierdzenia złożonego zamówienia, ale niestety nie odbierały telefonu w wyznaczonym terminie, mimo moich wielokrotnych telefonów.
Świetnie. W Banku PKO, zawsze jestem obsługiwana z zainteresowaniem. Panie, które tam pracują udzielają wszystkich niezbędnych dla mnie informacji i zawsze starają się udzielić mi jak najlepszych rad, abym była zadowolona. Poza tym obsługa jest zawsze uśmiechnięta i miło przyjmuje wszystkich klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.