Nie mam uwag, choć nieco zbyt długo oczekuję na rozliczenie minionego sezonu. Nie podoba mi się to, że kiedy spóźnię się z ZALICZKAMI naliczają mi odsetki. Ale kiedy mam nadpłatę od razu zaliczają ją na poczet wpłat dla siebie. Niedawno znajoma dostała rozliczenie i... nie płaci do lutego przyszłego roku... Niestety, brali zbyt duże ZALICZKI. Nie powinni zarządzać moimi pieniędzmi mI
Szczególnie lubię promocje. Ale często denerwuje mnie trudny dostęp do półek. W moim mieście w tym roku rozbudowane sklep, a już między półkami pojawia się towar.
Często zanika mi internet, uważam, że router nie działa prawidłowo. Jednak po telefonie sprawdzono i uznano, że będzie dobrze. Nie jest i pewnie muszę znów interweniować. Denerwuje mnie też kilkukrotnie przypominanie o płatności, te emailem, esemesy itp.
Kiedy zlikwidowałam konto zmarłej osoby, którego byłam współwłaściciela zniknęła moja aplikacja. A przecież założyłam ją na swoje konto, tamto zostało dodane. Potem nawet pracownicy banku bali się w placówce wejść w SMS z uruchomieniem aplikacji. Do dziś działa więc tylko częściowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.