W listopadzie zakupiłam 4 wymienne wkłady do filtra wodnego. Niestety pomimo , że wskazał je Pan z obsługi jako właściwe do przedstawionego modelu, okazało się że są złej średnicy. Ponieważ nie była to priorytetowa sprawa, dopiero w grudniu udałam się do stanowiska zwrotów i zapytałam w jaki sposób mogę wymienić je na właŚciwe. Pragnę dodać, że nie miałam przy sobie faktury zakupu, ponieważ wysłałam ją już do księgowości. Bardzo miła Pani po podaniu danych , odnalazła w komputerze ową fakturę i powiedziała, że na tej podstawie jest w stanie przyjąć zwrot wkładów. Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy udałam się do alejki z filtrami. Pan ktory obsługiwał mnie znalazł odpowiednie wkłady, jednocześnie sprawdzając w fabrycznym filtrze , kolejność i rodzaj jaki ma być użyty. Ponadto skontaktował się telefonicznie z producentem i zapytał jaki rodzaj wkładów sugeruje i w jakiej kolejności miałyby być włożone ( 4 wkłady różnego rodzaju). Po zakończonej rozmowie spytał, czy może mam jakieś pytania do producenta i oddał mi słuchawkę w celu konsultacji. Reasumując- bardzo miła i życzliwa obsługa względem klienta, jednocześnie kompetentna w swoim zakresie. Obie osoby poświęciły mi bardzo dużo czasu.
Podczas ostatniej mojej wizyty w tzw " Drive through" podjechałam na alejkę punktu zamówienia. Przede mną stało kilka pojazdów- jeden oczekując na złożenie zamówienia przy mikrofonie. Z obserwacji zorientowałam się , że nikt nie zgłasza się z głośnika, więc pojazd ustawił się w dalszej kolejce. Gdy sama podjechałam do punktu zamówienia, również z głośnika rozlegała się jedynie cisza. Trwało to ok. 2-3 minut. Wywnioskowałam, że urządzenie jest nieczynne i również dołączyłam do pojazdów ustawionych w kolejce do płatności i po odbiór jedzenia. Pojazd przede mną przy okienku płatności składał zamówienie i realizował zapłatę. Gdy podjechałam, Pani chciała mi wręczyć nie moje zamówienie. Poinformowałam, że nie złożyłam jeszcze żadnego, bo nikt nie interesował się mną przy punkcie składania zamówień ( jak wspomniałam- podobnie było z moim poprzednikiem w kolejce). Aczkolwiek z ciężkim westchnięciem, Pani przyjęła zamówienie, nie tłumacząc zaistniałej sytuacji, uiściłam opłatę i Pani poinformowała mnie żebym z boku poczekała na swoje zamówienie. Po ok 5 minutach otrzymałam torebkę z moim zamówieniem. Cała obserwacja i finalizacja transakcji trwała ok. 15 minut, co jak na bar fast food- stanowczo za długo, jednak wynikło to z niewłaściwej obsługi stanowiska przyjmowania dyspozycji.
Od kilku miesięcy jestem klientem BM Kobylin Sp. z O.O. w Opolu przy ulicy Budowlanych, gdzie zakupuję ekogroszek- węgiel określonej gramatury do pieca z automatycznym podajnikiem. W dniu 10 grudnia , nastąpiła awaria spowodowana zablokowaniem " ślimaka" w silniku , co doprowadziło do pęknięcia klina i zatrzymania pracy pieca. Awaria wykryła kilka brył wielkości pięści wewnątrz pojemnika podawczego. Będąc w punkcie sprzedaży, poinformowałam obsługę i zaistniałej sytuacji i przyniosłam kilka brył na potwierdzenie. Po kontakcie telefonicznym który uczyniła miła Pani z obsługi, poinformowana, że na potwierdzenie zajścia mam przedstawić rachunek od sewisanta, który dokonywał naprawy. Gdy przyniosłam go w dniu 13.12.2011, usłyszałam treść rozmowy telefonicznej, którą prowadziła Pani z obsługi z osobą decyzyjną w tej sprawie. Ów Pan mówił , że tak na prawdę to nie wie czy te" grudy pochodziły faktycznie z worka zakupionego w ich zakładzie". Pani z obsługi tłumaczyła, że przecież co tydzień zakupuję tam worki, na co również biorę faktury Vat. Po zakończonej rozmowie, dodała również informację od Pana z którym rozmawiała, że nawet takie grudy powinny " się poddać i skruszyć" pomimo, że są duże. Poinformowałam, że niezależnie od tego co ten Pan uważa, na workach jest informacja dotycząca gramatury bryłek i określa je do 2,5 cm. Zatem towar sprzedawany nie jest zgodny z opisem, natomiast bryłki się nie skruszyły i taki jest stan faktyczny. Poprosiłam Panią aby przekazała decydentowi, że oczekuję rozwiązania reklamacyjnego na etapie klient- sprzedawca w postaci rekompensaty poniesionego kosztu naprawy ( 206 zł) nawet w postaci towarowej- ekogroszku, jednakże zgodnego ze swoimi właściwościami i jakością. W przeciwnym razie reklamację złożę na piśmie i poinformuję Inspekcję Handlową. Moja propozycja została częściowo rozważona, w dniu 16.12.2011 otrzymałam towar na niespełna połowę wartości kosztu naprawy tj. 89,40 zł
drogeria zawsze kusi swoimi promocjami, skorzystałam z oferty 3 artykułów w cenie dwóch dla mężczyzn. Takie podejście zarówno przysparza klientów- zwłaszcza w okresie " prezentowym" jak i sprawia , że chętnie wracają. Kupiłam 3 sztuki perfum ( Calvin Klein 30 ml, 2 x Karl Lagerfeld 30 ml) za łączną kwotę 120 zł- to na prawdę dobra okazja. Niestety nie skorzystałam z okazji zakupu damskich perfum Davidoff 100 ml, które były za jedyne 54 zł...Promocje są tygodniowe i jak w końcu się namyśliłam były w swojej standardowej cenie 200 zł :(
Całe szczęście , że jest tam miła i przyjazna klientowi obsługa. Pani poinformowała mnie, że promocje mają tendencję powtarzalności i być może po tygodniu znów się powtórzy. I to był fakt, właśnie skorzystałam z ponowionej promocji, a przecież nie wiedziałabym o takich działaniach, gdyby nie obsługa.
Salon samochodowy oraz obsługa salonu jest przyjazna NOWEMU i potencjalnemu klientowi- nabywcy. Niemniej jednak uważam , że jakość i zainteresowanie klientem wzrasta proporcjonalnie do ceny pojazdu, którym jest zainteresowany. Po zakupie pojazdu, byłam poproszona o wypełnienie ankiety z sugestią aby zaznaczyć , że spełnione zostały wszystkie warunki i oczekiwania koncernu co do jakości obsługi. Niestety ku mojemu zaskoczeniu , okazało się , że zagwarantowana była jazda próbna, czego nigdy mi nie zaproponowano- co więcej , salon nie posiada samochodów do odbywania jazd próbnych pojazdów , które sprzedaje! Jedynie kilka najpopularniejszych modeli. Niestety bajka kończy się z chwilą zakupu auta.... Serwis pozostawia wiele do życzenia, klient w serwisie - zwłaszcza ten gwarancyjny- to intruz. Ponadto zdążają się felerne egzemplarze, które wymagają wymiany prawie nowych podzespołów- na gwarancji, czyli na koszt firmy.
Bardzo miła i sprawna obsługa, nawet w godzinach największego ruchu. Dobra intuicja przy proponowaniu i komponowaniu sprzedawanego towaru. Przystępność ceny, które zadowolą zarówno tych z mniejszym "portfelem" jak i tych bardziej zamożnych. Bardzo zachęcającym jest fakt możliwości bezpłatnego uzupełniania kubków z napojami, co stanowi dodatkową korzyść dla klienta.
Bardzo miła obsługa, która stawia się w pracy odpowiednio wcześniej aby z chwilą otwarcia placówki być gotowym do pracy. Klientów zawsze wita gotowy do użytku automat ze świeżą kawą oraz komputer do samodzielnej obsługi konta internetowego. Obsługujący są zadziwiająco cierpliwi i zawsze mili. Chętnie proponują nowe rozwiązania, tańsze dla klienta bądź bardziej rentowne od dotychczasowo korzystanych. Zawsze miło spędzony czas oczekiwania przy kawie i miła oraz kompetentna obsługa, bardzo sprawna.
W Banku znaczna ilość pracowników zajęta przygotowywaniem swoich stanowisk, które powinny być od godziny 8:00 gotowe do świadczenia usług. Brak czyjejkolwiek reakcji na wciąż rosnącą kolejkę, jakby każdy z pracowników uważał, że wszyscy czekają ale nie na jego gotowość. Totalna ignorancja. Stanowisko dla klienta z dostępem do internetu do samodzielnej obsługi konta permanantnie nie przygotowane do usługi. Niezależnie od pory dnia, trzeba prosić o uruchomienie sprzętu. Spadająca jakość obsługi klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.