Opinia użytkownika: Małgorzata_1600
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Podczas ostatniej mojej wizyty w tzw " Drive through" podjechałam na alejkę punktu zamówienia. Przede mną stało kilka pojazdów- jeden oczekując na złożenie zamówienia przy mikrofonie. Z obserwacji zorientowałam się , że nikt nie zgłasza się z głośnika, więc pojazd ustawił się w dalszej kolejce. Gdy sama podjechałam do punktu zamówienia, również z głośnika rozlegała się jedynie cisza. Trwało to ok. 2-3 minut. Wywnioskowałam, że urządzenie jest nieczynne i również dołączyłam do pojazdów ustawionych w kolejce do płatności i po odbiór jedzenia. Pojazd przede mną przy okienku płatności składał zamówienie i realizował zapłatę. Gdy podjechałam, Pani chciała mi wręczyć nie moje zamówienie. Poinformowałam, że nie złożyłam jeszcze żadnego, bo nikt nie interesował się mną przy punkcie składania zamówień ( jak wspomniałam- podobnie było z moim poprzednikiem w kolejce). Aczkolwiek z ciężkim westchnięciem, Pani przyjęła zamówienie, nie tłumacząc zaistniałej sytuacji, uiściłam opłatę i Pani poinformowała mnie żebym z boku poczekała na swoje zamówienie. Po ok 5 minutach otrzymałam torebkę z moim zamówieniem. Cała obserwacja i finalizacja transakcji trwała ok. 15 minut, co jak na bar fast food- stanowczo za długo, jednak wynikło to z niewłaściwej obsługi stanowiska przyjmowania dyspozycji.