Opinia użytkownika: Małgorzata_1600
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W listopadzie zakupiłam 4 wymienne wkłady do filtra wodnego. Niestety pomimo , że wskazał je Pan z obsługi jako właściwe do przedstawionego modelu, okazało się że są złej średnicy. Ponieważ nie była to priorytetowa sprawa, dopiero w grudniu udałam się do stanowiska zwrotów i zapytałam w jaki sposób mogę wymienić je na właŚciwe. Pragnę dodać, że nie miałam przy sobie faktury zakupu, ponieważ wysłałam ją już do księgowości. Bardzo miła Pani po podaniu danych , odnalazła w komputerze ową fakturę i powiedziała, że na tej podstawie jest w stanie przyjąć zwrot wkładów. Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy udałam się do alejki z filtrami. Pan ktory obsługiwał mnie znalazł odpowiednie wkłady, jednocześnie sprawdzając w fabrycznym filtrze , kolejność i rodzaj jaki ma być użyty. Ponadto skontaktował się telefonicznie z producentem i zapytał jaki rodzaj wkładów sugeruje i w jakiej kolejności miałyby być włożone ( 4 wkłady różnego rodzaju). Po zakończonej rozmowie spytał, czy może mam jakieś pytania do producenta i oddał mi słuchawkę w celu konsultacji. Reasumując- bardzo miła i życzliwa obsługa względem klienta, jednocześnie kompetentna w swoim zakresie. Obie osoby poświęciły mi bardzo dużo czasu.