Opinia użytkownika: Małgorzata_1600
Dotycząca firmy: Opel
Treść opinii: Salon samochodowy oraz obsługa salonu jest przyjazna NOWEMU i potencjalnemu klientowi- nabywcy. Niemniej jednak uważam , że jakość i zainteresowanie klientem wzrasta proporcjonalnie do ceny pojazdu, którym jest zainteresowany. Po zakupie pojazdu, byłam poproszona o wypełnienie ankiety z sugestią aby zaznaczyć , że spełnione zostały wszystkie warunki i oczekiwania koncernu co do jakości obsługi. Niestety ku mojemu zaskoczeniu , okazało się , że zagwarantowana była jazda próbna, czego nigdy mi nie zaproponowano- co więcej , salon nie posiada samochodów do odbywania jazd próbnych pojazdów , które sprzedaje! Jedynie kilka najpopularniejszych modeli. Niestety bajka kończy się z chwilą zakupu auta.... Serwis pozostawia wiele do życzenia, klient w serwisie - zwłaszcza ten gwarancyjny- to intruz. Ponadto zdążają się felerne egzemplarze, które wymagają wymiany prawie nowych podzespołów- na gwarancji, czyli na koszt firmy.