Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług w placówkach mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Zapraszam Panią także do rozmów z konsultantami mLinii pod numerem numerem 0 801- 300- 800 oraz Ekspertem Online. Na każde Pani pytanie chętnie odpowiemy. Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
Super. Bardzo miła...
Super. Bardzo miła obsługa, szybkie wydanie dania, dużo miejsc siedzących przeznaczonych do konsumpcji to zapewne atuty restauracji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Da Grasso oferuje bardzo dobre pizze. Mają szeroki wybór. Obsługa na dobrym poziomie. Ceny przystępne. Mają ciekawe promocje. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Dobra jakość obsługi. Pracownicy są przychylnie nastawieni do klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi na wysokim poziomie. Pracownicy są mili i uprzejmi. Zawsze pomagają zatankować auto. Placówki zadbane. Bogata oferta. Stacja godna polecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bardzo dobra obsługa. Pracownicy są mili i uprzejmi. Dobra jakość paliwa w przystępnych cenach. Stacje są zadbane oraz dobrze oznakowane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Jakość obsługi jest na dobrym poziomie. Jednak pracownicy powinni częściej angażować się w pracę na podjeździe. Bardzo często nie ma pracownika i nie pomagają tankować. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Jakość obsługi średnia. Trzeba samemu prosić o pomoc. Pracownicy zajęci porządkowaniem sklepu. Sami nie zwracają uwagi na klientki. Oferta bogata w przystępnych cenach. Sklep zadbany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Sklep bardzo przyjazny.Pracownicy bardzo mili i chętni do pomocy. Towar ładnie wyeksponowany. Ułożony kolorami i rozmiarami. Ceny są trochę za wysokie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa zorientowana na potrzeby klienta.Chętna do pomocy.W sklepie panuje porządek.Zakupy umila przyjemna muzyka. Duży wybór butów. Panie na sali sprzedaży i przy kasie działają szybko i sprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa na dobrym poziomie. Pracownicy chętnie pomagają i doradzają klientom. Wnętrze dobrze urządzone. Odpowiednie odległości między regałami. Można swobodnie się poruszać. Szeroki asortyment w przystępnych cenach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.