Firma solidna i wiarygodna. Mam profil do rozliczeń rzeczywistych za energię i jestem zadowolony z rozwiązań usprawniających rozliczenia i wnioskowanie. usług.
W moim powiatowym mieście niestety nie ma oddziału banku. Nie mogę podjąć euro ze swojego konta walutowego. Najbliższy oddział z taką możliwością 30 km ode mnie.
W moim powiatowym mieście niestety nie ma oddziału banku. Nie mogę podjąć euro ze swojego konta walutowego. Najbliższy oddział z taką możliwością 30 km ode mnie.
W sklepie odwiedziłem Punkt Obsługi Klienta Nr 4 i rewir jemu przyległy. Interesował mnie zakup kanapy narożnej.Pracownicy nie wykazywali aktywności w kierunku zaproponowania pomocy obsługowej, mimo że przechodzili obok mnie i spoglądali w moim kierunku nie będąc niczym zajętymi..Po długim przyglądaniu się ekspozycji musiałem poprosić o pomoc.Rozpoznanie potrzeb przez pracownika było bardzo skromne.Zapytał tylko o rozmiar poszukiwanego mebla. Musiałem zatem sam określić kilka życzeń - oczekiwań co do wyglądu, funkcjonalności i materiału obiciowego kanapy.Dopiero wówczas pracownik wskazał na trzy egzemplarze narożników - najbardziej zbliżonych do moich potrzeb. Przedstawił materiał z jakiego były wykonane. Zapraszał do wypróbowania przez zajęcie miejsca, a przy tym sprawdzenia sprężystości i komfortu. Przedstawił cechy materiału obiciowego, ale zapytani nie potrafił udzielić informacji o sposobach jego konserwacji i utrzymania w czystości.Pokazał jednak funkcjonalność rozkładając meble do spania i przedstawienie pojemności skrzyń na bieliznę.W programie komputerowym pokazał możliwości różnych konfiguracji narożnika, np krótki bok po prawej lub lewej stronie, dobór różnych kształtów i kolorów nóżek, Dobór kolorów skrzyni, oraz wzorów i kolorów obicia.Niezależnie od pokazu przy komputerze obicie dobrałem z przedłożonych wzorników.Sprzedawca aktywnie uzasadniał zasadność ceny - mówiąc o unikatowości modelu i wysoką jakością surowca i materiałów wykończeniowych.Przedstawił przybliżony czas oczekiwania na mebel, gdyż nie można było kupić go od ręki w określonej przeze mnie konfiguracji.Określił koszt transportu i przedstawił dalszą procedurę - wskazując drogę do kasy w celu zapłaty zaliczki, oraz procedurę formalną przy odbiorze mebla.Na koniec przygotował zlecenie kasowe, podsumowując zamówienie i sprawdzając jego zgodność z moimi oczekiwaniami.Wiedza pracownika o produktach była bardzo dobra. Język rozmowy był bardzo kulturalny.Na koniec zostałem miło pożegnany - przy jednoczesnej propozycji odwiedzenia działu sklepu z dodatkami wyposażenia mieszkań.
W sklepie był tylko dział dziecięcy.Po wejściu do sklepu zostałem natychmiast powitany przez jednego z pracowników zwrotem "dzień dobry". Po chwili rozglądania się po ekspozycji jeden z pracowników podszedł z zapytaniem wyrażonym słowami "Pomóc w czymś?'.Sprzedawca w ramach rozpoznania potrzeb dowiedział się że szukam spodni dla chłopca normalnej figury i wzrostu około 130 cm. Pracownik miał wiedzę w zakresie rozmieszczenia produktów w ekspozycji i zaprowadził mnie do miejsc ich eksponowania. Proponował produkty z różnych materiałów i w różnych kolorach i cenach, ale nic nie mówił na temat ich właściwości.Zapytany o właściwości materiału i zalecany sposób ich utrzymania w czystości - odczytał stosowne informacje z metki. Robił to w sposób niepewny i wskazujący na brak wiedzy na ten temat.Ten sam pracownik wespół z innym obsługiwał mnie przy kasie.Zaproponowano mi zakup dodatkowych produktów w ramach dosprzedaży w strefie przykasowej. Polecano aktywnie zakup skarpetek.Sprzedawcy przy kasie nie komentowali zakupu produktu głównego z sali. Nie było z ich strony komentarzy zachwalających dobry wybór. Odnieśli się do zakupu obojętnie.Jednak obsługa była w sumie miła i kulturalna. Spodnie zapakowano mi starannie do reklamówki. Pobrano należność w sposób zgodny ze standardem wydając paragon do ręki.Na koniec miło pożegnano i zaproszono do ponownej wizyty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.