Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1942

Dotycząca firmy: Agata

Treść opinii: W sklepie odwiedziłem Punkt Obsługi Klienta Nr 4 i rewir jemu przyległy. Interesował mnie zakup kanapy narożnej.Pracownicy nie wykazywali aktywności w kierunku zaproponowania pomocy obsługowej, mimo że przechodzili obok mnie i spoglądali w moim kierunku nie będąc niczym zajętymi..Po długim przyglądaniu się ekspozycji musiałem poprosić o pomoc.Rozpoznanie potrzeb przez pracownika było bardzo skromne.Zapytał tylko o rozmiar poszukiwanego mebla. Musiałem zatem sam określić kilka życzeń - oczekiwań co do wyglądu, funkcjonalności i materiału obiciowego kanapy.Dopiero wówczas pracownik wskazał na trzy egzemplarze narożników - najbardziej zbliżonych do moich potrzeb. Przedstawił materiał z jakiego były wykonane. Zapraszał do wypróbowania przez zajęcie miejsca, a przy tym sprawdzenia sprężystości i komfortu. Przedstawił cechy materiału obiciowego, ale zapytani nie potrafił udzielić informacji o sposobach jego konserwacji i utrzymania w czystości.Pokazał jednak funkcjonalność rozkładając meble do spania i przedstawienie pojemności skrzyń na bieliznę.W programie komputerowym pokazał możliwości różnych konfiguracji narożnika, np krótki bok po prawej lub lewej stronie, dobór różnych kształtów i kolorów nóżek, Dobór kolorów skrzyni, oraz wzorów i kolorów obicia.Niezależnie od pokazu przy komputerze obicie dobrałem z przedłożonych wzorników.Sprzedawca aktywnie uzasadniał zasadność ceny - mówiąc o unikatowości modelu i wysoką jakością surowca i materiałów wykończeniowych.Przedstawił przybliżony czas oczekiwania na mebel, gdyż nie można było kupić go od ręki w określonej przeze mnie konfiguracji.Określił koszt transportu i przedstawił dalszą procedurę - wskazując drogę do kasy w celu zapłaty zaliczki, oraz procedurę formalną przy odbiorze mebla.Na koniec przygotował zlecenie kasowe, podsumowując zamówienie i sprawdzając jego zgodność z moimi oczekiwaniami.Wiedza pracownika o produktach była bardzo dobra. Język rozmowy był bardzo kulturalny.Na koniec zostałem miło pożegnany - przy jednoczesnej propozycji odwiedzenia działu sklepu z dodatkami wyposażenia mieszkań.