Kontakt z infolinią ZUS zostawił po sobie bardzo pozytywne wrażenie. Konsultantka miła i uprzejma, słychać było, że ma pojęcie o czym mówi w temacie zasiłków chorobowych. Dogłębnie wytłumaczyła mi wszystko i wskazała drogę postępowania . Jestem miło zaskoczony.
Bardzo nie miła obsługa, czułem się jakby moja obecność i sprawa, którą przyszedłem załatwić była problemem. Sam oddział kameralny, ale czysty i zadbany. Na plus darmowe miejsca parkingowe dla klientów na terenie centrum handlowego. Mimo wszystko mam negatywne odczucia po wizycie w tym oddziale.
W dniu 12/01/22 r. udałem się do salonu ORANGE w CH Stary Browar w Poznaniu. Bardzo miła i kompetentna obsługa, szybko znaleźli rozwiązanie mojego problemu. Krótki czas oczekiwania na obsługę. Salon czysty i zadbany. Polecam
W dniu 10/01/22 o godzinie 11:50 odwiedziłem salon Reserved zlokalizowany w galerii handlowej Avenida w Poznaniu. Miła obsługa, średnia dostępność towaru, jak dla mnie wysokie ceny w porównaniu z konkurencją. Salon w miarę zadbany.
W dniu 10/01/22 o godzinie 11:30 odwiedziłem oddział mBank zlokalizowany w galerii handlowej Avenida w Poznaniu. Miła i kompetentna obsługa. Brak oczekiwania w kolejce . Oddział czysty i zadbany. Polecam
W dniu 10/01/22 o godzinie 11:00 odwiedziłem salon Carry zlokalizowany w galerii handlowej Avenida w Poznaniu. Miła obsługa, duża dostępność towaru, przyzwoite ceny. Salon czysty i zadbany. Polecam
Bardzo miła obsługa. Sklep zadbany i czysty. Duża dostępność towaru. Warzywa i owoce świeże :) Jestem zadowolony z zakupów w tym miejscu, szybko i w miłej atmosferze :)
Udałem się do sklepu w celu sprawdzenia czy na stanie znajduje się suszarka, którą poszukiwałem dla żony. Po wejściu do sklepu od razu pojawił się doradca, który wskazał mi miejsce gdzie się ona znajduje. Doradca przedstawił mi alternatywny model jednak bez nachalnej sprzedaży. Jestem zadowolony, kupiłem sprzęt, którego poszukiwałem w dobrej cenie. Obsługa miła i kompetentna. Szybka realizacja. Salon trochę za mały, ale za to czysty i zadbany. Polecam.
Udałem się do sklepu w celu sprawdzenia czy na stanie znajduje się suszarka, którą poszukiwałem dla żony. Po wejściu do sklepu od razu pojawił się doradca, który wskazał mi miejsce gdzie się ona znajduje. Najgorszy moment nastąpił wtedy kiedy doradca nachalnie próbował dosprzedać mi dodatkową gwarancję, którą nie byłem zainteresowany. Mimo moich odmownych odpowiedzi, próbował dalej sprzedać produkt, który w moim odczuciu był dla niego najlepiej opłacalny, niestety wgl nie dostosowany do moich potrzeb. Salon w mierę zadbany, czysty i poukładany. Średnia dostępność towaru. Obsługa przy kasie miła i uprzejma. Radzę zmienić sposób oferowania dodatkowych produktów klientom, bo zamiast zachęcać powoduje to odwrotny skutek i negatywny odbiór firmy.
Miła i kompetentna obsługa, doradca z uśmiechem wskazał mi miejsce w którym znajduje się poszukiwana przeze mnie kurtka. Salon czysty i zadbany, duża dostępność odzieży na każdym dziale. Przyjemne ustawienie wieszaków i stołów, umożliwiające swobodne poruszanie się nawet przy większej ilości klientów w sklepie. Polecam
Miła obsługa. Długi czas oczekiwania na odbiór zamówienia w restauracji. Niestety moje zamówienie zostało wydane z nieodpowiednimi produktami, lecz po ustnym zgłoszeniu problemu otrzymałem właściwy produkt. Produktu z menu w przyzwoitej cenie, ale można zjeść też taniej w innych restauracjach.
Kontaktowałem się z infolinią w sprawie uzyskania informacji o statusie zamykanej karty kredytowej. Obsługa szczerze mówiąc posiadająca małą wiedzę, a co gorsza przekazujaca niewłaściwe informacje. Rozumiem, że ktoś jest na etapie wdrożenia, ale uważam, że w takiej sytuacji powinienem zostać przekierowany do konsultanta, który jest w stanie mi pomóc. Na plus czas oczekiwania na połączenie, bardzo sprawnie. Ogólnie jestem zawiedziony.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.