ZUS

(2.73)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (192 z 246)

Do wczoraj byłam...
Do wczoraj byłam zadowoloną klientką Siedleckiego ZUS (grzeczna i miła obsługa, szczególnie jednego z Panów). Niestety, Pani na stanowisku 10.byla zniecierpliwiona nie zrozumieniem przeze mnie jej pytania (miałam wcześniej zapytać ją o szczegół dot. renty wdowiej,ale nie zdążyłam i stąd wynikło to niezrozumienie). Mam 80 lat i mogę czegoś nie zrozumieć, a fachowy pracownik ma obowiązek spokojnie mi wytłumaczyć. Poczułam się upokorzona obcesowym potraktowaniem (udzieliłam odpowiedzi na 2, czy 3 pytania) i już nie poprosiłam o żadna informacje. Na szczęście chyba już coraz mniej jest takich urzędniczek.

Klient_61zD

08.01.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niewielkie kolejki, niewielką...
Niewielkie kolejki, niewielką opłata za uzyskanie zaświadczenia, czas oczekiwania to kilkanaście minut

Klient_mgGm6

25.07.2024

Placówka

Mława, Padlewskiego 29/31

Nie zgadzam się (0)
Placówka utrzymana w...
Placówka utrzymana w czystości. Ład i porządek na biurkach pracowników. Bardzo długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Kompetencje pracowników trudne do określenia. Pracownik obsługujący moją sprawę powoływał się często na przepisy, któe w łatwy sposób poprzez przeprowadzenie rozprawy sądowej można obalić. Sprawa nie została załatwiona. Pracownik nadużywał swojego stanowiska i przepisów, któr można interpretować inaczej. Zauważyłem, iż jeśli chodzi o świadczenia pieniężne jest ciężko. Z mojej strony negatywna opinia na temat oddziału.

RobertKubicki

29.09.2023

Placówka

Płock, Stanisława Jachowicza 1

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią...
Kontakt z infolinią ZUS zostawił po sobie bardzo pozytywne wrażenie. Konsultantka miła i uprzejma, słychać było, że ma pojęcie o czym mówi w temacie zasiłków chorobowych. Dogłębnie wytłumaczyła mi wszystko i wskazała drogę postępowania . Jestem miło zaskoczony.

Klient_GxNx

18.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Pan K

04.09.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna i...
Bardzo przyjemna i pomocna obsługa. Sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Pan K

04.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety mimo kliku...
Niestety mimo kliku prób nie udało się dodzwonić na infolinie informacyjną o ubezpieczeniach, a jedynie od automatycznej informacji szczątkowe wiadomości usłyszałem tylko minimalnie dotyczącej mojego zapytania.

Szymon_400

24.11.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kompetentnie.
Kompetentnie.

Niezweryfikowany Klient_iOnR

05.03.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zostałam obsłużona w...
Zostałam obsłużona w miarę miło i sprawnie .

Niezweryfikowany Klient_tnzt

04.11.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
3.07.2019 złożyłem w...
3.07.2019 złożyłem w Inspektoracie prośbę o rozliczenie mojego konta. Dziś jest koniec października. Do dziś brak reakcji, jakiejkolwiek informacji czy wyjaśnień. Przy każdej kolejnej wizycie w Inspektoracie dostaję nr telefonu do osoby prowadzącej, która odbiera telefony bardzo sporadycznie i informuje mnie, że sprawa jest skomplikowana a ona ma dużo pracy. I CO Z TEGO ŻE STARAJĄ SIĘ BYĆ MILI. NIE O TO W TYM CHYBA CHODZI !

Niezweryfikowany Klient_a81T

22.10.2019

Placówka

Warszawa, ul. Orzeszkowej 14

Nie zgadzam się (0)
PANI MIMO WIDOCZNEGO...
PANI MIMO WIDOCZNEGO ZMĘCZENIA PO CAŁYM DNIU PRACY BYŁA BARDZO MIŁA I CIERPLIWIE ODPOWIADAŁA NA ZADAWANE PYTANIA

Amela

19.04.2019

Placówka

Sieradz, Piłsudskiego

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam placówkę ZUSu...
Odwiedziłam placówkę ZUSu w Żarach w celu omówienia czy w moim przypadku jest zbieg tytułów ubezpieczeń. Zostałam bardzo mile przyjęta. Pracownica z energią i starannością wytłumaczyła mi jak działa nasze prawo i podała też inne przykłady. Powiedziała jakie dokumenty muszę złożyć i w jakim terminie. Czuję się dobrze poinformowana w mojej sprawie. Uważam że ZUS w Żarach wcale nie jest strasznym miejscem. Ponadto na sali był porządek, a w rogu sali był kącik dla dzieci.

Klient_x6UK

17.04.2019

Placówka

Żary, Lotników 1

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio zachwalałam ZUS...
Ostatnio zachwalałam ZUS bo obsłużono mnie bardzo profesjonalnie. W zeszły piątek chciałam zapisać się na szkolenie, które ma być organizowane w ramach tygodnia przedsiębiorczości. W tej sprawie musiałam przeprowadzić rozmowę i zgłosić chęć mojego uczestnictwa. Dzwoniłam do sekretariatu aż 3 razy i za każdym razem byłam odsyłana do innego pracownika. W efekcie końcowym nie zapisałam się na wybrane szkolenie. Jedna z pracownic pracująca w sekretariacie nawet nie wiedziała, że ZUS przeprowadza jakiekolwiek szkolenia i była zaskoczona moimi pytaniami. Niestety komunikacja między pracownikami i wymiana informacji nie jest tam w najlepszym stanie.

Joanna_1488

12.09.2017

Placówka

Przemyśl, Brodzińskiego 6

Nie zgadzam się (0)
Kolejki-potężne! Ostatnio czekałam...
Kolejki-potężne! Ostatnio czekałam na korytarzu ponad półtorej godziny, żeby załatwić drobną sprawę :/ Za to trafiłam na naprawdę przemiłą panią, która zrozumiała mój stres ze względu na to że pierwszy raz załatwiałam takie sprawy urzędowe,potem załatwiłam sprawę w dosłownie 4 minutki jak nie mniej! :D Mają świetny sklepik na korytarzu, tanio, można zawsze kawkę wypić i zjeść coś słodkiego żeby umilić sobie czekanie :D No i wygodne siedzenia na korytarzu :)

Sara_91

25.08.2017

Placówka

Rybnik, Jankowicka

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem do siedziby...
Zadzwoniłem do siedziby ZUS w Olsztynie, który przesłał pismo w sprawie emerytury dla mojej mamy - zmarłej 16 lat temu. Pani z działu świadczeń zbyła mnie i powiedziała " przerwę panu, przełączam na infolinię". Niestety nawet się nie udało. Połączenie urwane.

zarejestrowany-uzytkownik

11.08.2017

Placówka

Olsztyn, Konsulatu Polskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem na infolinię...
Zadzwoniłem na infolinię w sprawie pisma które przyszło do mojej nieżyjącej od 16 lat mamy. Pani z którą rozmawiałem była uprzejma i miła. Przeprosiła za zaistniałą sytuację.

zarejestrowany-uzytkownik

11.08.2017

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mila i profesjonalna...
Mila i profesjonalna obsługa. Pracownicy udzielają w sposób bardzo wiarygodny odpowiedzi na zadawane pytania. Zawsze personel uśmiechnięty i przyjazny.

Rafał_828

01.07.2017

Placówka

Brzeg, Starobrzeska 28 c

Nie zgadzam się (0)
Arogancki personel
Arogancki personel

Malgorzata_68

01.06.2017

Placówka

Pyrzyce, SZCZECINSKA 29

Nie zgadzam się (0)
BARDZO NIE MILA...
BARDZO NIE MILA OBSLUGA W STOSUNKU DO STARSZYCH OSOB

Malgorzata_68

30.05.2017

Placówka

Pyrzyce, SZCZECINSKA 29

Nie zgadzam się (0)
nie mila obsluga
nie mila obsluga

Malgorzata_68

13.05.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

ZUS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZUS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Do wczoraj byłam...
Do wczoraj byłam zadowoloną klientką Siedleckiego ZUS (grzeczna i miła obsługa, szczególnie jednego z Panów). Niestety, Pani na stanowisku 10.byla zniecierpliwiona nie zrozumieniem przeze mnie jej pytania (miałam wcześniej zapytać ją o szczegół dot. renty wdowiej,ale nie zdążyłam i stąd wynikło to niezrozumienie). Mam 80 lat i mogę czegoś nie zrozumieć, a fachowy pracownik ma obowiązek spokojnie mi wytłumaczyć. Poczułam się upokorzona obcesowym potraktowaniem (udzieliłam odpowiedzi na 2, czy 3 pytania) i już nie poprosiłam o żadna informacje. Na szczęście chyba już coraz mniej jest takich urzędniczek.