Opinie użytkownika (188)

smutne panie które...
smutne panie które udają, że nie widzą klienta...

KarolinaBe

12.02.2024

Sinsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zawsze miło i...
zawsze miło i przyjemnie

KarolinaBe

12.02.2024

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
obsługa na bardzo...
obsługa na bardzo wysokim poziomie, niezależnie od tego, w którym miejscu się znajdujemy

KarolinaBe

12.02.2024

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
pracownicy nigdy nie...
pracownicy nigdy nie majączasu i nie pomagają klientom, wręcz potrafią zachować sięniekulturalnie

KarolinaBe

12.02.2024

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
niestety jestem zmuszona...
niestety jestem zmuszona do korzystania z tej stacji, ale jakość obsługi jest mocno do poprawy

KarolinaBe

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mam swojego ulubionego...
mam swojego ulubionego kuriera - którego serdecznie pozdrawiam!

KarolinaBe

12.02.2024

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zawsze szybko i...
zawsze szybko i na czas

KarolinaBe

12.02.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
sympatycznie, kompetentnie, skutecznie
sympatycznie, kompetentnie, skutecznie

KarolinaBe

12.02.2024

UNIQA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
niestety juz nie...
niestety juz nie jestem zadowolona z usług i obsługi jaką oferuje PZU. Sposób w jaki została przeprowadzona kasacja mojej szkody i później rozwiązanie umowy sprawiły, że raczej nie będęchciała więcej korzystać z ich usług

KarolinaBe

12.02.2024

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy są tak...
Pracownicy są tak nachalni że w tym sklepie nie czuję się komfortowo - tak nie powinno być!

KarolinaBe

12.02.2024

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
jestem bardzo rozczarowana...
jestem bardzo rozczarowana po ostatniej wizycie związanej z reklamacją - od razu uprzedzam - reklamacja została uznana, ale pracownica z którą rozmawiałam na początku udzielała fałszywych, niezgodych z prawdą informacji. Dopiero kolejna pani pomogła i zajęła się moją sprawą.

KarolinaBe

12.02.2024

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wydaje się, że...
Wydaje się, że obsługa w takim miejscu powinna być wzorowa, jednak wiele farmaceutek zatrzymało się w dawnych czasach i wydaje im się, że arogancja nie jest czymś złym w stosunku do klienta.

KarolinaBe

12.02.2024

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Lubię jakość obsługi...
Lubię jakość obsługi w tym sklepie, Panie konsultantki zawsze pomogą i dobiorą odpowiednie kosmetyki.

KarolinaBe

12.02.2024

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szkoda, że pracownicy...
Szkoda, że pracownicy tak chętnie rozmawiają ciągle ze sobą, ale klientom pomóc nie chcą...

KarolinaBe

12.02.2024

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze miło i...
Zawsze miło i sympatycznie, zawsze uprzejmie i z uśmiechem.

KarolinaBe

12.02.2024

Dino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety coraz mniejsza...
Niestety coraz mniejsza ilość pracowników i spora ilość klientów sprawia, ze w tym sklepie nie robi sięprzyjemnie zakupów, zwłaszcza gdy potrzebna jest pomoc obsługi

KarolinaBe

12.02.2024

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kilka razy miałam...
Kilka razy miałam styczność z obsługą tego sklepu - za każdym razem otrzymywałam szybkie odpowiedzi i świetne rozwiązania mojego problemu. Dlatego od lat jestem wierną klientką Zooplusa.

KarolinaBe

12.02.2024

zooplus.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miałam okazjęrozmawiać z...
Miałam okazjęrozmawiać z pracownikiem, gdy nie mogłam sięzalogować na konto - Pani była niesamowicie sympatyczna i pomocna.

KarolinaBe

12.02.2024

Disney+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety pracownicy sąchętni...
Niestety pracownicy sąchętni do udzielenia kredytu czy sprzedaży innych produktów, ale jeśli chcesz spłacić kredyt to już nie widzą w jaki sposób szybko załatwić sprawę.

KarolinaBe

12.02.2024

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy, którzy nie...
Pracownicy, którzy nie są zadowoleni gdy przyjeżdża klient, właściciel, który myśli że pozjadał wszystkie rozumy, jednym słowem miejsce, w którym czuję się nie jak mile widziany gość, ale niechciany wróg. Czas na zmianę i nowe doznania!

KarolinaBe

28.12.2023

Moto-Expres

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi