Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Miło nam będzie, jeżeli odwiedzi Pan naszą placówkę ponownie. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Jakub, dziękujemy za Twoją ocenę - cieszymy się i robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Bardzo dobrze. Niestety...
Bardzo dobrze. Niestety nie otrzymałem indywidualnej oferty mimo ponad 10lat współpracy i ponad 140tys zł. obrotów.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Dzień dobry. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w trosce o każdego klienta. Przykro mi, że zaproponowana oferta nie spełniła Pana oczekiwań. Stale rozwijamy ofertę produktową dopasowując ją do potrzeb klientów i trendów rynkowych. Dodam, że nasi konsultanci są dostępny przez całą dobę na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800). Z pozdrowieniami Anna Dawidowicz, mBank
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Jak większość banków w BPH jest przyjazna obsługa oraz "przyjazny" klimat. Niestety oferta jest dość uboga i brak rozwiązań indywidualnych.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
OK. Niestety o banku BGŻ BNP Paribas mam złe mniemanie ze względu na oschłą i bardzo protekcjonalną obsługę. Zostałem potraktowany przez pracownicę banku jako osoba zbędna, bez wiedzy i prawa do wyrażenia własnej opinii i potrzeb.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Miła i kompetentna obsługa, niestety ze względu na ubogą ofertę i wysokie oprocentowanie skorzystałem z usług innego banku.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Słabo. Oferta jest dostosowywana indywidulanie i można otrzymać naprawdę korzystne warunki. Jednakże znalezienie przyjaznego pracownika ze szczerą chęcią pomocy jest trudne i wymaga cierpliwości i dużo starań.Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Obsługa i konsultanci jak najbardziej pozytywnie. Jednakże biurokratyzacja biura. Przepisy wewnętrzne arkusze ścisłego zarachowania, brak możliwości wpłat według uznania bardzo negatywnie wyglądają.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.