Opinie użytkownika (44)

Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie internetowym na wysokim poziomie, a w sklepie stacjonarnym jest mały wybór rozmiarów, a pracownicy są zajęci rozmowami pomiędzy sobą.

Iwona_182

29.12.2020

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Generalnie polecam korzystanie...
Generalnie polecam korzystanie z Paczkomatów.

Iwona_182

29.12.2020

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy w sklepie...
Pracownicy w sklepie stacjonarnym posiadają niską wiedzę o asortymencie (Zgorzelec-dolnośląskie).

Iwona_182

29.12.2020

Martes Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy zarówno w...
Pracownicy zarówno w placówce stacjonarnej jak i na infolinii, wypowiadają się i zachowują bardzo profesjonalnie. Nie są natarczywi, nie ma się wrażenia, że się rozmawia z automatem, który mechanicznie coś odczytuje. Interesują się potrzebami klienta.

Iwona_182

29.12.2020

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoki poziom wiedzy...
Wysoki poziom wiedzy technicznej pracownika

Iwona_182

29.12.2020

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na rozmowy z infolinią, za które jeszcze trzeba zapłacić. Wykonywane są telefony z różnych "nieznanych"numerów i jeszcze żąda się, żeby podać swoje dane, a nie wiadomo na 100%, kto jest po drugiej. Sam fakt, że ktoś się przedstawia, jeszcze nic przecież nie oznacza. Bardzo irytujący jest też komunikat ze strony dzwoniącego pracownika sieci Play, że trzeba wysłuchać jakiejś oferty, bo się wyraziło na to zgodę. W porównaniu z T-mobile, obsługa w Play wygląda mniej profesjonalnie w mojej ocenie.

Iwona_182

29.12.2020

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dogodna lokalizacja, duży...
Dogodna lokalizacja, duży parking, spory asortyment, dość dobra jakość obsługi. Sporym atutem jest wprowadzenie kas samoobsługowych. Niski nacisk na ochronę przed COVID. Nawet niektórzy pracownicy nie zakrywają ust i nosa, brakuje płynu do dezynfekcji, rękawiczek.

Iwona_182

29.12.2020

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dokonałam kilkunastu zakupów....
Dokonałam kilkunastu zakupów. Strona sklepu bardzo prosta w obsłudze, zamówienie dociera bardzo szybko i jest pełna informacja, co się dzieje z przesyłką. Dla mnie to bardzo profesjonalne i spełnia moje oczekiwania.

Iwona_182

29.12.2020

empik.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
3 krotnie pomimo...
3 krotnie pomimo obecności w domu, kurier nie przyjechał, a w systemie wprowadził informację, że nie byłam obecna. Zgłoszenie tych incydentów w centrali, zaskutkowało przeprosinami, ale mnie jednak zniechęciło do korzystania z usług.

Iwona_182

29.12.2020

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bałagan w sklepie.
Bałagan w sklepie.

Iwona_182

29.12.2020

dino - supermarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długie kolejki...
Bardzo długie kolejki i długotrwająca obsługa, ale rekompensują to niskie ceny.

Iwona_182

29.12.2020

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długie kolejki.
Bardzo długie kolejki.

Iwona_182

29.12.2020

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niski poziom...
Bardzo niski poziom obsługi. Nie odpowiadają często nawet "dzień dobry". Niski poziom wiedzy technicznej, pomimo specjalizacji w działach. Często zajęci rozmową między sobą. Najlepiej samodzielnie się obsłużyć na stronie internetowej.

Iwona_182

29.12.2020

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z tym bankiem...
Z tym bankiem jestem związana od 20 lat i zawsze wszystko jest na bardzo wysokim poziomie. Placówka jest ładna, przestronna i przy wejściu wita pani, która kieruje do właściwego stanowiska. Doradcy są zazwyczaj dość dobrze przygotowania, a w razie problemy zaraz pojawia się kierownik, żeby wspólnie rozwiązać problemy. Gama produktów jest szeroka, nowoczesna i spełnia oczekiwania nawet wymagających. Wysoki poziom prezentuje też infolonia. Mam wrazenie, że interesują się i proponują to, co zaspokaja moje "potrzeby", a nie jedynie to, co aktualnie muszą promować. Dla mnie to ważne i dlatego korzystam głównie z produktów tego banku.

Iwona_182

30.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wprawdzie nie dokonałam...
Wprawdzie nie dokonałam zmiany rachunku bankowego i nie skorzystałam z proponowanych produktów bankowych, ponieważ bardzo jestem zadowolona ze swojego banku, ale gdyby chociaż trochę mój bank mi "podpadł", to na pewno wybrałabym tą ofertę, ponieważ doradca był bardzo dobrze zorientowany w ofercie, dobrze się zna na rynku usług bankowych i procesach ekonomicznych, jest dumny z produktów , które proponuje i stwarza to duże wrażenie szczerości i prawdziwości. Technicznie rozmowa też była w mojej ocenie dość profesjonalna (pracowałam wiele lat jako przedstawiciel handlowy banku, szkoliłam się w technikach i od razu w rozmowie je dostrzegam).

Iwona_182

28.09.2019

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odpowiada mi bardzo...
Odpowiada mi bardzo dogodna lokalizacja, zakres dostępnych produktów, stosunkowo niskie ceny a przede wszystkim możliwość zbierania punktów Payback. Pracownicy zazwyczaj są mili i nie wciskają żadnych produktów jak na Orlenie. Również duża sieć stacji jest bardzo korzystna.

Iwona_182

28.09.2019

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma w foemie...
Firma w foemie e-maila i sms informuje o przesyłce i czasie dostarczenia. To komfortowe rozwiązanie.

Iwona_182

27.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Produkty dość dobre,...
Produkty dość dobre, ale poziom obsługi słaby. Pracownicy ciągle tłumaczą się , że są nowi, a to słabe wytłumaczenie...

Iwona_182

24.09.2019

COMPENSA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, pracownicy...
Szybka obsługa, pracownicy pracownicy mówią o korzysciach, proponują zamówienie pozycji, których nie ma w placówce stacjonarnej.

Iwona_182

21.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja przygoda z...
Moja przygoda z DHL była kiepska. Potrzebowałam nadać przesyłkę, zamówiłam kuriera, który przez 4 robocze dni się nie pojawiał, a w systemie wpisywał, że to mnie nie było. Reklamowałam usługę, był kontakt z centrali i przeprosiny, ale i tak kurier się nie pojawił. Zirytowana sytuacją odnalazłam punkt, w którym można nadać paczkę i zawiozłam do punktu. Tam załatwiłam to w 15 sekund, ale niesmak pozostał.

Iwona_182

19.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi