Obsługa w sklepie internetowym na wysokim poziomie, a w sklepie stacjonarnym jest mały wybór rozmiarów, a pracownicy są zajęci rozmowami pomiędzy sobą.
Pracownicy zarówno w placówce stacjonarnej jak i na infolinii, wypowiadają się i zachowują bardzo profesjonalnie. Nie są natarczywi, nie ma się wrażenia, że się rozmawia z automatem, który mechanicznie coś odczytuje. Interesują się potrzebami klienta.
Długi czas oczekiwania na rozmowy z infolinią, za które jeszcze trzeba zapłacić. Wykonywane są telefony z różnych "nieznanych"numerów i jeszcze żąda się, żeby podać swoje dane, a nie wiadomo na 100%, kto jest po drugiej. Sam fakt, że ktoś się przedstawia, jeszcze nic przecież nie oznacza. Bardzo irytujący jest też komunikat ze strony dzwoniącego pracownika sieci Play, że trzeba wysłuchać jakiejś oferty, bo się wyraziło na to zgodę. W porównaniu z T-mobile, obsługa w Play wygląda mniej profesjonalnie w mojej ocenie.
Dogodna lokalizacja, duży parking, spory asortyment, dość dobra jakość obsługi. Sporym atutem jest wprowadzenie kas samoobsługowych. Niski nacisk na ochronę przed COVID. Nawet niektórzy pracownicy nie zakrywają ust i nosa, brakuje płynu do dezynfekcji, rękawiczek.
Dokonałam kilkunastu zakupów. Strona sklepu bardzo prosta w obsłudze, zamówienie dociera bardzo szybko i jest pełna informacja, co się dzieje z przesyłką. Dla mnie to bardzo profesjonalne i spełnia moje oczekiwania.
3 krotnie pomimo obecności w domu, kurier nie przyjechał, a w systemie wprowadził informację, że nie byłam obecna. Zgłoszenie tych incydentów w centrali, zaskutkowało przeprosinami, ale mnie jednak zniechęciło do korzystania z usług.
Bardzo niski poziom obsługi. Nie odpowiadają często nawet "dzień dobry". Niski poziom wiedzy technicznej, pomimo specjalizacji w działach. Często zajęci rozmową między sobą. Najlepiej samodzielnie się obsłużyć na stronie internetowej.
Z tym bankiem jestem związana od 20 lat i zawsze wszystko jest na bardzo wysokim poziomie. Placówka jest ładna, przestronna i przy wejściu wita pani, która kieruje do właściwego stanowiska. Doradcy są zazwyczaj dość dobrze przygotowania, a w razie problemy zaraz pojawia się kierownik, żeby wspólnie rozwiązać problemy. Gama produktów jest szeroka, nowoczesna i spełnia oczekiwania nawet wymagających. Wysoki poziom prezentuje też infolonia. Mam wrazenie, że interesują się i proponują to, co zaspokaja moje "potrzeby", a nie jedynie to, co aktualnie muszą promować. Dla mnie to ważne i dlatego korzystam głównie z produktów tego banku.
Wprawdzie nie dokonałam zmiany rachunku bankowego i nie skorzystałam z proponowanych produktów bankowych, ponieważ bardzo jestem zadowolona ze swojego banku, ale gdyby chociaż trochę mój bank mi "podpadł", to na pewno wybrałabym tą ofertę, ponieważ doradca był bardzo dobrze zorientowany w ofercie, dobrze się zna na rynku usług bankowych i procesach ekonomicznych, jest dumny z produktów , które proponuje i stwarza to duże wrażenie szczerości i prawdziwości. Technicznie rozmowa też była w mojej ocenie dość profesjonalna (pracowałam wiele lat jako przedstawiciel handlowy banku, szkoliłam się w technikach i od razu w rozmowie je dostrzegam).
Odpowiada mi bardzo dogodna lokalizacja, zakres dostępnych produktów, stosunkowo niskie ceny a przede wszystkim możliwość zbierania punktów Payback. Pracownicy zazwyczaj są mili i nie wciskają żadnych produktów jak na Orlenie. Również duża sieć stacji jest bardzo korzystna.
Moja przygoda z DHL była kiepska. Potrzebowałam nadać przesyłkę, zamówiłam kuriera, który przez 4 robocze dni się nie pojawiał, a w systemie wpisywał, że to mnie nie było. Reklamowałam usługę, był kontakt z centrali i przeprosiny, ale i tak kurier się nie pojawił. Zirytowana sytuacją odnalazłam punkt, w którym można nadać paczkę i zawiozłam do punktu. Tam załatwiłam to w 15 sekund, ale niesmak pozostał.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.