Oferta portalu jest bardzo atrakcyjna i jest dużo produktów, możliwych do dopasowania zarówno pod kątem jakości, jak i ceny. Przesyłki są zgodne z opisem, dość szybko nadawane, a obsługa portalu online jest skuteczna w przypadku zapytań, uwag i reklamacji (np. w przypadku niewłaściwie naliczonej kwoty prowizji od sprzedaży).
Przekierowania paczek nie działają tak jak trzeba, potrzebne są wielokrotne kontakty z firmą. Automatyczne przekierowanie paczki kurierskiej do paczkomaty (online) nie skutkują, paczka i tak ląduje w punkcie odbioru. Konsultanci infolinii mają kłopot z odnalezieniem właściwej przesyłki i zgłoszenia nie odnoszą właściwego skutku.
Oferta Taurona jest atrakcyjna, dopasowana do różnych oczekiwań potencjalnych klientów. Obsługa zgłoszeń i zapytań jest organizowana szybko, rzetelnie i adekwatnie do informacji wyjściowych.
Obsługa sklepu była pomocna, pracownicy chętnie pomagali w wyszukaniu odpowiedniego produktu i jego lokalizacji. Samoobsługa przy kasie szybka i sprawna, bez żadnych zakłóceń. Asortyment szeroki, w sklepie panował porządek, personel był dostępny i reagował na bieżąco na klientów pojawiających się przy kasie gotówkowej.
Szybka i bezproblemowa transakcja przy kasie samoobsługowej, personel był obecny i pomocny wobec innych klientów którzy mieli mały kłopot z wagą i kasą. Duży wybór towarów, szeroki asortyment i adekwatne do jakości ceny.
Opinia dot. salonu w KRK, przy ul. Piłsudskiego. Wizyta przedpołudniowa, otwarte trzy stanowiska, brak oczekujących. Konsultant przywitał mnie pierwszy i zaprosił do stanowiska. Zapytał o cel wizyty, zweryfikował tożsamość i wyjaśnił sprawę. Na koniec upewnił się czy wszystko jest jasne i czy nie mam więcej pytań. W czasie rozmowy był grzeczny, dopytywał w przypadku nieprecyzyjnych sformułowań, używał adekwatnych zwrotów grzecznościowych. Utrzymywał swobodny kontakt wzrokowy, parafrazował i był aktywny. Odniosłam wrażenie, że jest zaangażowany w rozwiązanie problemu i zadowolony ze swojej pracy. Przekazane informacje były rzeczowe i pomocne.
Program ochrony klienta działa nieźle. W razie zagubienia lub braku przesyłki pieniądze są wypłacane na konto bez większych
problemów i to nawet wtedy gdy sprzedający ociąga się z odpowiedzią lub zapomina o kliencie po wysyłce zamówienia. Jednak większość sprzedawców odpowiada na maile i daje do zrozumienia, źe zależy mu na dobrych opiniach. Czasami nawet wprost proszą o 5 gwiazdek.
Jak to na portalach sprzedażowych - można tu znaleźć zarówno słabej jakości podróbki, jak i całkiem porządne rzeczy. Nie polecam korzystać z wersji polskiej, bo jakość tłumaczenia maszynowego jest straszna.
Wyobrażam sobie, że do placówek w hipermarketach przychodzą czasami tacy ludzie, którzy nie do końca wiedzą czego chcą (bo czekają, szwendają się i wchodzą z ciekawości). Tu zostałam obsłużona szybko i konkretnie, adekwatnie do zgłoszonych potrzeb. Konsultant nie próbował mnie zainteresować ofertami których nie potrzebuję (np. rewelacyjne i wyjątkowe ubezpieczenie karty albo niesamowicie korzystne i niespotykane gdzie indziej OC), tylko grzecznie zapytał i poprzestał na mojej odmowie. Obsługa odbyła się z zachowaniem dyskrecji (dane można było notować na karteczkach, które na końcu były na oczach wsuwane do niszczarki, a nie lądowały zmięte w koszu). Sprawę załatwiłam szybko, sprawnie i rzeczowo.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.