Opinie użytkownika (144)

Bardzo dobrze. Zastrzeżenia...
Bardzo dobrze. Zastrzeżenia wyłącznie do ceny deserów. Mogłyby być nieco niższe. W propozycjach mogłyby pojawić się również małe porcje np. czekolady. Wolałabym spróbować 2-3 różnych małych wersji, niż jedną dużą. Z kolei jeden duży deser jest na tyle słodki, że na nic więcej nie ma się już ochoty.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_4200

07.05.2018

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zastrzeżenia...
Bardzo dobrze. Zastrzeżenia wyłącznie do ceny gałki lodów w stosunku do wielkości gałki (są bardzo małe).Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_4200

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. W...
Tak sobie. W zasadzie brak obsługi na sklepie, plusem jest duży wybór towarów dobrej jakości. Szybka obsługa przy kasach.

Anna_4200

27.12.2017

TK Maxx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Odbierając...
Tak sobie. Odbierając paczki w ruchu spotykam się ze sprzedawcami w słusznym wieku, którzy nie widzą kodu na smartfonie, twierdząc,że mają słaby wzrok i każą sobie odczytywać (zdarzyło mi się pewnego razu nie wziąć okularów w takiej sytuacji, ale sprzedawca chyba powinien je w miejscu pracy mieć, skoro pracuje z kasą i pieniędzmi).

Anna_4200

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Panie w...
OK. Panie w działach nabiał/mięso potrafią rzeczowo udzielać informacji, obsługa pomaga teżodnaleźć poszukiwany produkt. Niestety, ceny dość wysokie.

Anna_4200

27.12.2017

Piotr i Paweł

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo długie...
OK. Bardzo długie kolejki do kas, promocje często symboliczne. W dużych sklepach jeden tylko czytnik kodów.

Anna_4200

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zdarza...
Bardzo dobrze. Zdarza się, że na sali sprzedaży nie ma nikogo. Kasjerki nie dzwonią po koleżanki nawet, gdy przy kasie stoi kilkanaście osób.

Anna_4200

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa ok,...
OK. Obsługa ok, niestety pracownicy wywierają na klienta nacisk, by kupili droższe paliwo. Zdarza się, że nieodpowiednio reagują na odmowę: niemal każą klientowi się tłumaczyć z tego.

Anna_4200

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Zatrudnia się...
Źle. Zatrudnia się młode dziewczyny, którym chyba każą się ostro malować i mizdrzyć do klientów, zwłaszcza płci męskiej.

Anna_4200

22.12.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy z...
Świetnie. Pracownicy z inicjatywą, pomocni przy wyborze artykułów. Jedyny szkopuł: namawianie klienta na ubezpieczenia różnej maści. Jest oczywiste, że im więcej sprzedadzą takich usług, tym lepiej, jednak zdarza się, że mimo sprzeciwu klienta wychodzi on ze sklepu z ubezpieczeniem artykułu, nie do końca zdając sobie z tego sprawę.

Anna_4200

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Panie...
Bardzo dobrze. Panie zawsze są na sklepie, pomagają wyszukać towar, są uprzejme.

Anna_4200

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Obsługa...
Bardzo źle. Obsługa przypomina czasy PRL-u. Panie skwaszone, jakby robiły łaskę (nadmiaru klientów nie mają), do tego ceny z kosmosu.

Anna_4200

22.12.2017

PSS Społem

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Spory wybór...
Dobrze. Spory wybór farb i innych produktów, ceny promocyjne zachęcają do zakupów. Mało jednak personelu, obsługi często trzeba szukać.

Anna_4200

22.12.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa kompetentna,...
OK. Obsługa kompetentna, ale tylko w prostych sytuacjach. Sprawy bardziej skomplikowane są poza zasięgiem pracowników placówek i infolinii. Pracownicy nie potrafią rozwiązać bardziej wymagających spraw i niestety nie potrafią wskazać kompetentnej osoby.

Anna_4200

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa miła,...
Dobrze. Obsługa miła, uczynna. Jedyny minus za wysokie ceny.

Anna_4200

22.12.2017

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W sklepie...
OK. W sklepie znaleźć można mydło i powidło, jakość towarów nie powala, jednak ceny są przystępne.

Anna_4200

22.12.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Duży wybór...
Świetnie. Duży wybór produktów, m. in. żyrandoli, farb, baterii. Obsługa kompetentna i pomocna.

Anna_4200

21.12.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Sprzedawcy są...
OK. Sprzedawcy są mocno szkoleni z technik sprzedaży, zdarza sięjednak, że po sprzedaży paneli okazuje się, że nie ma tylu listew, ile potrzeba lub łączników, mimo wcześniejszych zapewnień, że wszystkie produkty są od ręki. Niedrogi dowóz do domu na terenie miasta i wnoszenie.

Anna_4200

21.12.2017

KOMFORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. świeże warzywa...
Dobrze. świeże warzywa i owoce, promocje często atrakcyjniejsze niż w innych marketach. Obsługa pomocna.

Anna_4200

21.12.2017

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Ceny nie...
OK. Ceny nie są niskie, promocje często są promocjamiz nazwy (pewien rodzaj pościeli był w promocji po 35 zł, ten sam wzór od roku jest w tej samej cenie bez promocji).

Anna_4200

21.12.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi