Opinie użytkownika (17)

Dobry kontakt z...
Dobry kontakt z bankiem, przejrzysta aplikacja, obsługa nie nęka telefonami

Alina_151

30.09.2019
Nie zgadzam się (0)
Miła, kompetentna obsługa,...
Miła, kompetentna obsługa, bez konieczności wizyty stacjonatnej

Alina_151

29.09.2019

Plush

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pomocny personel
Pomocny personel

Alina_151

28.09.2019

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa call...
Miła obsługa call center

Alina_151

28.09.2019

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wygodna, godna zaufania
Wygodna, godna zaufania

Alina_151

28.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona, nie...
Jestem zadowolona, nie mam potrzeby osobistych kontaktów z bankiem.

Alina_151

22.09.2019

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry kontakt
Dobry kontakt

Alina_151

21.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niespojnosc systemu do...
Niespojnosc systemu do zmiany daty dostawy z informacjami kuriera.

Alina_151

20.09.2019

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zbyt częste telefony...
Zbyt częste telefony z banku, co powoduje irytację.

Alina_151

18.09.2019

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa
Miła obsługa

Alina_151

18.09.2019

bonito.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Długie, frustrujące kolejki
Długie, frustrujące kolejki

Alina_151

16.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła, uprzejma, szybka...
Miła, uprzejma, szybka i bezproblemowa obsługa w filii banku w Kielcach, z innymi nie miałam kontaktu.

Alina_151

15.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nieuprzejma obsługa, widoczne...
Nieuprzejma obsługa, widoczne zniecierpliwienie i niechęć do klienta w momencie rezygnacji z usług firmy

Alina_151

14.09.2019

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurierzy nie dostarczają...
Kurierzy nie dostarczają przesyłek do biurowca, brak kontaktu, kolejki i powolna praca w urzędach pocztowych.

Alina_151

13.09.2019

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprawnie, szybko, w...
Sprawnie, szybko, w przypadku problemu sprawna pomoc na call center

Alina_151

12.09.2019

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sklepie często...
W sklepie często jest brudna podłoga. Kolejnym minusem jest konieczność czekania w długich kolejkach - być może zbyt mało osób pracuje na kasach (jedna - dwie, z czego często któraś zajęta jest dokładaniem towaru). Podobnie na stoisku mięsnym - nie jest ono dobrze pilnowane i nie raz trzeba długo czekać, bo przy ladzie nie ma obsługi. Część pracownic jest miła, uśmiechnięta i pomocna, niestety większość zachowuje się tak tylko, gdy obsługuje kogoś znajomego.Sklep jest dobrze zaopatrzony.

Alina_151

07.05.2016

Lewiatan

Placówka

Kraków, Piotra Stachiewicza 3

Nie zgadzam się (0)
Open Medical zapewnia...
Open Medical zapewnia wysoka jakość usług w zakresie fizjoterapii. Obsługa w rejestracji jest miła i kompetentna, pomaga dobrać dogodne terminy, choć minusem jest długi czas oczekiwania na wizytę (jeśli chodzi o godziny popołudniowe mogą to być nawet 3-4 tygodnie, stąd nie zaznaczyłam pełnych 5 gwiazdek). W placówce jest czysto, jest regularnie sprzątana. Wystrój jest przyjemny, schludny, sprzęt nowy. Oddzielne, zamykane sale i wygodne przebieralnie zapewniają komfort i prywatność, oraz możliwość swobodnej rozmowy z rehabilitantami. Fizjoterapeuci są dobrze wyszkoleni, ciągle zwiększają swoje umiejętności - o czym świadczy lista ukończonych przez nich szkoleń.

Alina_151

07.05.2016

Open Medical

Placówka

Kraków, Gęsia 22

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi