Nest Bank

(4.13)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (114 z 195)

Aplikacja intuicyjna, ładna....
Aplikacja intuicyjna, ładna. Obsługa klienta miła. Miałam problem z aktywacją karty. Jednak z pomocą obsługi udało mi się ten problem rozwiązać. Weryfikacja po założeniu konta przebiegła nawet szybko. Trochę długo musiałam czekać na kartę do konta.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zostałam poinformowana o...
Zostałam poinformowana o nagrywaniu rozmowy oraz w razie nie wyrażenia na to zgody, o konieczności rozłączenia się. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie było wydłużone. Niemalże po chwili, odebrała Pani konsultantka, miło witając, przedstawiając się z imienia i nazwiska, oraz z zapytaniem w czym może pomóc. Po opisie sytuacji i prośbie o anulowanie wniosku o otwarcie konta, Pani zadała niezbędne do weryfikacji pytania oraz miło poinformowała, że może to zająć chwilkę. Po minucie, podziękowała za cierpliwość oraz poinformowała, że zgodnie z prośbą, wniosek został anulowany. Zapytała, czy może w czymś jeszcze pomóc i w razie chęci dalszej współpracy poleciła kontakt z infolinią, bądź odwiedzenie placówki banku. Na sam koniec, Pani życzyła miłego dnia i rozłączyła się.

Klient_b3eNJ

23.01.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Infolinia od poniedziałku...
Infolinia od poniedziałku do piątku ?? Nie, dziękuję. Szukam dalej.

kurzajek

11.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się w...
Kontaktowałam się w sprawie moich produktów bankowych. Konkretnie i precyzyjnie zostałam poinstruowana co i jak powinnam zrobić aby wszystko było dobrze załatwione. jestem bardzo zadowolona i polecam.

Małgorzata_2051

28.04.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzwoniąc na infolinię...
Dzwoniąc na infolinię Nest banku ws niedziałającej aplikacji mobilnej zostałem bardzo szybko połączony z konsultantem - ten aspekt na duży plus. Pani była miła, pomocna i krok po kroku przeprowadziła mnie przez rejestrację, dodatkowo aktualizując dane, które były winowajcą mojego problemu. 4.5* ponieważ po rozwiązaniu problemu Pani była trochę nachalna proponując mi kredyt, który nie jest mi potrzebny.

Tomasz_1781

09.01.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
profesjonalna obsługa
profesjonalna obsługa

Anna_6019

30.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Monika_1493

28.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa call...
Miła obsługa call center

Alina_151

28.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z banku, choć czasem sa opóźnienia w ksiegowaniu lub widoczności środków na koncie. Jednak brak oplat za korzystanie uwazam za ogromny atut.

zarejestrowany-uzytkownik

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjemna i...
Bardzo przyjemna i rzetelna obsługa. Praktycznie wszystko można załatwić przez telefon, co w wielu sytuacjach jest bardzo wygodne. Oddział stacjonarny zorganizowany w sposób oryginalny. Obsługa przy stoliku, a nie biurku-stanowisku, sprawia, że klient ma bardziej bezpośredni kontakt z konsultantem.

Magdalena_2106

25.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przyjazdny Bank...
Bardzo przyjazdny Bank dla Rodziny. Bedąc założyć konto osobiste , które jest prowadzone bez żadnych opłat i warunków Doradcy prezentują w sposó fachowy też inne swoje produkty z których skorzystałam. Polecam teb Bank każdemu

zarejestrowany-uzytkownik

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Archaiczne rozwiązania IT
Archaiczne rozwiązania IT

zarejestrowany-uzytkownik

23.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wspaniale
Wspaniale

Paulina_1115

21.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moje nowe odkrycie.
Moje nowe odkrycie.

Dubrovnik

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Prawidłowa obsługa
Prawidłowa obsługa

Hieronim

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa banku odmówiła...
Obsługa banku odmówiła sprzedaży produktów powołując się na regulamin wewnętrzny, który mówi o takiej możliwość bez podania przyczyny.

Karolina_2204

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoka kultura i...
Wysoka kultura i chęć pomocy

Piotr_1169

18.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank przyjazny dla...
Bank przyjazny dla klienta średniej klasy.

Jolanta_631

16.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Maja bardzo dobrą...
Maja bardzo dobrą ofertę produktów bankowych.

Aneta_987

14.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średnio jestem zadowolona....
Średnio jestem zadowolona. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie dopiero za drugim razem

zalogowany_użytkownik

13.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Nest Bank

Historia Nest Banku rozpoczyna się w 1995 roku. Od 25 lat swojej działalności bank wychodzi naprzeciw potrzebom klientów i stara się je zaspokoić oferując bezpieczne, stabilne i przejrzyste produkty finansowe zarówno dla klientów indywidualnych jak i mikroprzedsiębiorstw. Tworząc swoje oferty Nest Bank bazuje na bezpośrednich rozmowach z klientami i wieloletnim doświadczeniu. Jako jeden z pierwszych w Polsce udostępnił płatności Google Pay, Apple Pay i Garmin Pay, dzięki czemu jest dostępny wszędzie tam, gdzie potrzebują go klienci.

Dane firmy

miasto

miasto,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nest Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Aplikacja intuicyjna, ładna....
Aplikacja intuicyjna, ładna. Obsługa klienta miła. Miałam problem z aktywacją karty. Jednak z pomocą obsługi udało mi się ten problem rozwiązać. Weryfikacja po założeniu konta przebiegła nawet szybko. Trochę długo musiałam czekać na kartę do konta.