Opinie użytkownika (56)

Placówka OK, ale...
Placówka OK, ale cieniem się rzuca to, że firma popiera działania Putina aktualnie głównie przeciwko Ukrainie, a w dalszej konsekwencji przeciwko Polsce. Firma powinna wycofać się z Rosji, aby nie finansować wojny.

Alicja_275

24.03.2022

Leroy Merlin

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (0)
Placówka OK, ale...
Placówka OK, ale cieniem się rzuca to, że firma popiera działania Putina aktualnie głównie przeciwko Ukrainie, a w dalszej konsekwencji przeciwko Polsce. Firma powinna wycofać się z Rosji, aby nie finansować wojny.

Alicja_275

24.03.2022

DECATHLON

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (0)
Placówka OK, ale...
Placówka OK, ale cieniem się rzuca to, że firma popiera działania Putina aktualnie głównie przeciwko Ukrainie, a w dalszej konsekwencji przeciwko Polsce. Firma powinna wycofać się z Rosji, aby nie finansować wojny.

Alicja_275

24.03.2022

Auchan

Placówka

Gdynia, Kazimierza Górskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Największym plusem jest...
Największym plusem jest to, że kiedyś był tam płatny parking i na szczęście odeszli od tego pomysłu. Tak, płatny dla klientów! Bilety trzeba było pobierać, żeby wjechać i rozliczać potem. Poza tym sklep jak każdy inny Lidl: czysto, towary OK, obsługa na poziomie. W porównaniu do innych podobnych sklepów chyba obsługa cechuje się trochę wyższą kulturą i ogładą.

Alicja_275

19.07.2019

LIDL

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 159

Nie zgadzam się (1)
Jak na sieciówkę,...
Jak na sieciówkę, oceniać można tylko czy odstaje od standardu, miejsca na innowacje tam nie ma. No i to jest dokładnie taki "idealny" Lidl, który jest dokładnie taki jak w teorii. Towar schludnie rozłożony, nie ma luk, wszystko czysto, przejścia drożne, kolejki po max 3-4 osoby.

Alicja_275

19.07.2019

LIDL

Placówka

Wejherowo, Ofiar Piaśnicy 1

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Nachalni konsultanci/handlowcy,...
Fatalnie. Nachalni konsultanci/handlowcy, którzy nie rozumieją co się do nich mówi, przykład: proponują mi nowy abonament w cenie x. Odpowiadam, że konkurencja daje mi to samo w cenie niższej. Konsultant: no ale przyzna pani rację, że nasza oferta jest korzystniejsza, prawda? Byłam ich klientką, więcej nie chcę, nie polecam.

Alicja_275

22.12.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jestem nową...
Rewelacyjnie. Jestem nową klientką UPC, więc nie potrafię powiedzieć czy ich polecę czy nie - zależy jaka będzie jakość świadczonych usług. Handlowcy mili, rozsądni i chodzący na rękę klientowi również w sytuacji, gdy coś nie było dogadane.

Alicja_275

22.12.2017

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Fatalna...
Bardzo dobrze. Fatalna jakość infolinii. Poza tym jakość obsługi kurierskiej - średnia (kurierzy nie dzwonią i trudno się do nich dodzwonić).

Alicja_275

22.12.2017

TNT Express Poland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa niczym...
Świetnie. Obsługa niczym nie odbiega specjalnie od innych firm, a nawet z moich obserwacji na przestrzeni roku - poprawiła się. Nie idzie to jednak w parze z jakością oferty. Dodatkowo jest to niemiecki kapitał, więc rekomendować nie będę.

Alicja_275

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Alicja_275

22.12.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Alicja_275

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pracownicy bardzo...
Fatalnie. Pracownicy bardzo słabo znają się na parametrach sprzedawanego towaru. Niektórzy posiadają podstawową wiedzę, ale to nie jest standard.

Alicja_275

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Alicja_275

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zarekomenduję PZU...
Rewelacyjnie. Zarekomenduję PZU do konkretnego sektora ubezpieczeń - nie jeśli chodzi o samochody, bo to u nich bardzo drogie, ale ofertę ubezpieczenia traktorów mają najbardziej korzystną na rynku. Do tego ich przedstawiciele są naprawdę frontem do klienta i dużo z siebie dają w kontakcie z potencjalnym klientem.

Alicja_275

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Fatalna jakość...
Fatalnie. Fatalna jakość obsługi kurierskiej. Kurierzy nie dzwonią przed doręczeniem, ani nie sposób się do nich dodzwonić.

Alicja_275

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zarekomenduję ich...
Świetnie. Zarekomenduję ich odnośnie telefonów na abonament, bo dają dobre warunki. Obsługa nie odbiega od standardu, choć zdarzyło mi się przy nowej umowie, dwukrotnie że inne były ustalenia a co innego mi naliczali. Na szczęście reklamacja rozwiązała problem. Ważna uwaga: w procedurze reklamacyjnej klient otrzymuje smsa "Twoja reklamacja została rozpatrzona" jednak w tym powiadomieniu nie ma ani słowa czy pozytywnie czy negatywnie. Ha ha ha ha ha! I tak trzeba iść do punktu. Po co powiadomienia, skoro nic z nich nie wynika? Śmieszne.

Alicja_275

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Alicja_275

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Zarekomenduję tę...
Świetnie. Zarekomenduję tę firmę odnośnie internetu na kartę - niczego więcej. Obsługa nie odbiega specjalnie od innych firm konkurencyjnych, choć zdarzają się kolejki.

Alicja_275

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pracownicy bardzo...
Fatalnie. Pracownicy bardzo słabo znają się na parametrach sprzedawanego towaru. Niektórzy posiadają podstawową wiedzę, ale to nie jest standard.

Alicja_275

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Alicja_275

21.12.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi