TNT Express Poland

(3.42)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (113 z 154)

Najgorsza firma z...
Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia. Porażka

Niezweryfikowany Klient_7dbH

18.10.2019

Placówka

Zielona Góra, Gorzowska 10

Nie zgadzam się (0)
jestem zadowolona
jestem zadowolona

Karolina_2166

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i profesjonalna

Goliath82

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie było idealnie...
Nie było idealnie ale było akceptowalne.

Klient_rw6r

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś paczka dostarczona...
Kiedyś paczka dostarczona nie pod ten adres - uczciwy obywatel zadzwonił z informacją że ma u siebie paczkę zadresowaną nie na ten adres, porzuconą przed drzwiami. Ostatnio telefon o 8 rano że za 15 minut kurier będzie pod drzwiami mimo braku jakiejkolwiek informacji że paczka do mnie jedzie wcześniej.

Sebastian_378

13.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Kłamcy...
Nie polecam. Kłamcy i krętacze (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_Xgkl

21.08.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Utrudniony kontakt, nie...
Utrudniony kontakt, nie potrafią powiedzieć co się dzieje z paczką. są opieszali w załatwianiu formalności, nie odpisują na maile. Fedexem szło 5 dni, u nich w 3 tygodnie nie potrafi dotrzeć. UNIKAĆ!

Niezweryfikowany Klient_tFaH

13.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przez tą...
Obsługa przez tą firmę to naprawdę festiwal żenady. Zagraniczna paczka gdzie tnt jest uprawnione do odprawy i mają za nią zapłacone nie dopełnia formalności. Nie odpisuje na maile!

Niezweryfikowany Klient_QgKt

22.05.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprawa dotyczy znacznego...
Sprawa dotyczy znacznego opóźnienia w dostarczeniu przez TNT Express ważnych dla mnie dokumentów - przesyłka nr 601607031 nadana w dniu 21.12.2018 r. przez CMC Poland Sp. z o.o. w Zawierciu. W/w przesyłka była adresowana na miejsce mojego zamieszkania. W dniu 27.12.2018 r. sprawdziłam na stronie internetowej (śledzenie przesyłki) i z dużym zdumieniem przeczytałam, że w dniach 24 i 27 grudnia 2018 roku kurier TNT nie zastał klienta !!! Ani 24.12 ani 27.12.2018 r. (godz. 11:24) nie było kuriera pod tym adresem. Kilka osób było w tym czasie w domu, są na to świadkowie – żaden dzwonek do drzwi też nie dzwonił. Mówienie, że kurier nie zastał nikogo w domu jest w tym przypadku wierutnym kłamstwem. Inne firmy kurierskie z których usług korzystam (DPD, DHL, Poczta Polska czy GLS) dostarczają przesyłki na ten adres bez problemu, a jeżeli są trudności to kurier dzwoni i jest odpowiednio pokierowany. Niedopuszczalnym jest również sposób traktowania telefonującego klienta do BOK – nie można otrzymać kontaktu z kurierem ani informacji czy będzie w danym dniu dostawa czy nie. Nie doczekałam się również żadnej reakcji ze strony pracowników BOK TNT, pomimo obietnicy oddzwonienia i podania przeze mnie numeru telefonu do kontaktu. Na Państwa stronie mogłam przeczytać pusty frazes: Nie zastano klienta. Podejmowane są dalsze działania – proszę mi podać jakie TNT podjął działania w tej sprawie? W dniu 27.12.2018 r. – czterokrotnie (ok. 12:30 i 13:30 i 14:35 i 17:00) kontaktowałam się z TNT w tej sprawie. Obiecano mi, że będę mogła osobiście odebrać przesyłkę (ważne dokumenty) dnia następnego (28.12.2018 r.) w Katowicach, ul. Konduktorska 39 E. Nic podobnego!!! Gdy przyjechałam do Katowic okazało się, że przesyłkę znowu wydano kurierowi do ponownego dostarczenia i nie ma żadnej możliwości aby kurier wrócił do Katowic. Po interwencji w biurze na Konduktorskiej kurier łaskawie zadzwonił do mnie i wreszcie odebrałam przesyłkę w umówionym miejscu w połowie drogi z Katowic do Mikołowa. Kurier tłumaczył niedostarczenie przesyłki brakiem możliwości dojazdu pod wskazany adres - (droga nie jest wprawdzie utwardzona) ale mieszkańcy 5 domów i kurierzy innych firm nie widzą takiego problemu. Od drogi utwardzonej mieszkam w odległości 150 m. Dlaczego więc zaznaczono dwukrotnie, że kurier nie zastał nikogo pod tym adresem a nie brak możliwości dojazdu spowodował niedostarczenie przesyłki? Ponadto niezrozumiałe jest wydanie kurierowi po raz trzeci przesyłki wyraźnie oznaczonej jako „do osobistego odbioru” w dniu 28.12.2018 roku i to kurierowi który już dwukrotnie wcześniej nie podjął nawet próby jej dostarczenia. Nic nie jest w stanie zrekompensować mojego zdenerwowania, nie mówiąc o straconym czasie i kosztach dojazdów. Proszę o pilne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

Klient_D5rb

03.01.2019

Placówka

Katowice, Konduktorska 39E

Nie zgadzam się (0)
Brak kontaktu z...
Brak kontaktu z kurierami, nie uwzględnianie ustaleń telefonicznych z centrum obsługi klienta

Niezweryfikowany Klient_qElE

28.12.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie dano mi...
Nie dano mi szansy na odebranie przesyłki. Zamówienie z Cyfrowego Polsatu - za pierwszym razem kurier wpisał odmowę przyjęcia co było nieprawdą bo w ogóle do mnie nie przyjechał. Interwencja Cyfrowego Polsatu a później moja w TNT spowodowała jedynie wpisy kuriera o tym że w dwóch kolejnych dniach nie zastał mnie w domu (co było nieprawdą - trzy dni czekałam w domu na przesyłkę). Skarga do TNT nic nie dała - nawet nie odpowiedzieli. Ponieważ przesyłka wróciła do nadawcy ponowiłam zamówienie prosząc aby Cyfrowy Polsat skorzystał z innej firmy kurierskiej. Niestety wysłali przesyłkę znów przez TNT. Ze strony TNT - cisza, ale ponieważ z SMS-a od Cyfrowego Polsatu znałam numer nowej przesyłki po kilku dniach sprawdziłam co się dzieje i okazało się że ma status doręczonej - pokwitowano nieznanym mi nazwiskiem. Moja interwencja w TNT spowodowała, że w kolejnym dniu moja przesyłka znów została "doręczona" i pokwitowana innym nieznanym mi nazwiskiem. Ostatecznie zrezygnowałam z zamówienia w Cyfrowym Polsacie (pomimo, ze bardzo chciałam zakupić oferowany produkt) a interwencja Cyfrowego Polsatu spowodowała że przesyłka wróciła do nadawcy (jak to możliwe skoro była już doręczona i to dwa razy - różnym osobom ). Nigdy więcej!!!

Niezweryfikowany Klient_QAqK

24.11.2018

Placówka

Zielona Góra, Gorzowska 10

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Damian_706

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Dariusz_822

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Przemysław_783

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zalogowany_użytkownik

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Iwona_45

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Alina_7

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_103

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Grzegorz_141

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

TNT Express Poland

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TNT Express Poland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.