TNT Express Poland

(3.42)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (107 z 147)

Najgorsza firma z...
Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia. Porażka

Niezweryfikowany Klient_7dbH

18.10.2019

Placówka

Zielona Góra, Gorzowska 10

Nie zgadzam się (0)
jestem zadowolona
jestem zadowolona

Karolina_2166

26.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła...
Obsługa bardzo miła i profesjonalna

Goliath82

20.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie było idealnie...
Nie było idealnie ale było akceptowalne.

Klient_rw6r

19.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś paczka dostarczona...
Kiedyś paczka dostarczona nie pod ten adres - uczciwy obywatel zadzwonił z informacją że ma u siebie paczkę zadresowaną nie na ten adres, porzuconą przed drzwiami. Ostatnio telefon o 8 rano że za 15 minut kurier będzie pod drzwiami mimo braku jakiejkolwiek informacji że paczka do mnie jedzie wcześniej.

Sebastian_378

13.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Kłamcy...
Nie polecam. Kłamcy i krętacze (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_Xgkl

21.08.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sprawa dotyczy znacznego...
Sprawa dotyczy znacznego opóźnienia w dostarczeniu przez TNT Express ważnych dla mnie dokumentów - przesyłka nr 601607031 nadana w dniu 21.12.2018 r. przez CMC Poland Sp. z o.o. w Zawierciu. W/w przesyłka była adresowana na miejsce mojego zamieszkania. W dniu 27.12.2018 r. sprawdziłam na stronie internetowej (śledzenie przesyłki) i z dużym zdumieniem przeczytałam, że w dniach 24 i 27 grudnia 2018 roku kurier TNT nie zastał klienta !!! Ani 24.12 ani 27.12.2018 r. (godz. 11:24) nie było kuriera pod tym adresem. Kilka osób było w tym czasie w domu, są na to świadkowie – żaden dzwonek do drzwi też nie dzwonił. Mówienie, że kurier nie zastał nikogo w domu jest w tym przypadku wierutnym kłamstwem. Inne firmy kurierskie z których usług korzystam (DPD, DHL, Poczta Polska czy GLS) dostarczają przesyłki na ten adres bez problemu, a jeżeli są trudności to kurier dzwoni i jest odpowiednio pokierowany. Niedopuszczalnym jest również sposób traktowania telefonującego klienta do BOK – nie można otrzymać kontaktu z kurierem ani informacji czy będzie w danym dniu dostawa czy nie. Nie doczekałam się również żadnej reakcji ze strony pracowników BOK TNT, pomimo obietnicy oddzwonienia i podania przeze mnie numeru telefonu do kontaktu. Na Państwa stronie mogłam przeczytać pusty frazes: Nie zastano klienta. Podejmowane są dalsze działania – proszę mi podać jakie TNT podjął działania w tej sprawie? W dniu 27.12.2018 r. – czterokrotnie (ok. 12:30 i 13:30 i 14:35 i 17:00) kontaktowałam się z TNT w tej sprawie. Obiecano mi, że będę mogła osobiście odebrać przesyłkę (ważne dokumenty) dnia następnego (28.12.2018 r.) w Katowicach, ul. Konduktorska 39 E. Nic podobnego!!! Gdy przyjechałam do Katowic okazało się, że przesyłkę znowu wydano kurierowi do ponownego dostarczenia i nie ma żadnej możliwości aby kurier wrócił do Katowic. Po interwencji w biurze na Konduktorskiej kurier łaskawie zadzwonił do mnie i wreszcie odebrałam przesyłkę w umówionym miejscu w połowie drogi z Katowic do Mikołowa. Kurier tłumaczył niedostarczenie przesyłki brakiem możliwości dojazdu pod wskazany adres - (droga nie jest wprawdzie utwardzona) ale mieszkańcy 5 domów i kurierzy innych firm nie widzą takiego problemu. Od drogi utwardzonej mieszkam w odległości 150 m. Dlaczego więc zaznaczono dwukrotnie, że kurier nie zastał nikogo pod tym adresem a nie brak możliwości dojazdu spowodował niedostarczenie przesyłki? Ponadto niezrozumiałe jest wydanie kurierowi po raz trzeci przesyłki wyraźnie oznaczonej jako „do osobistego odbioru” w dniu 28.12.2018 roku i to kurierowi który już dwukrotnie wcześniej nie podjął nawet próby jej dostarczenia. Nic nie jest w stanie zrekompensować mojego zdenerwowania, nie mówiąc o straconym czasie i kosztach dojazdów. Proszę o pilne wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

zarejestrowany-uzytkownik

03.01.2019

Placówka

Katowice, Konduktorska 39E

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Damian_706

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Dariusz_822

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Przemysław_783

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zalogowany_użytkownik

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Iwona_45

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Alina_7

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Michał_103

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Grzegorz_141

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Monika_360

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Motylek

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Jakinf

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Krzysztof_373

22.12.2017

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

TNT Express Poland

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż TNT Express Poland?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.