Podczas wizyty w Hotelu Sheraton recepcjonista przez 30 min. nie zwracał uwagi na klientów. Był zajęty rozmową z innym pracownikiem. W związku z tym przy recepcji była spora kolejka. Gdy w końcu zakończył rozmowę ,okazało się ,że słabo zna obsługę systemu hotelowego. Nie potrafił udzielić mi informacji na temat wolnych pokoi oraz ich ceny.
Dnia 11.04.2012r. wybrałam się do hotelu Novotel Marine. Chciałam zaczerpnąć informacji na temat wolnych pokoi w dniach 01.05.2012r. do 06.05.2012r. Zachowanie personelu było bardzo profesjonalne. Grzecznie mnie powitano, spytano, w czym można pomóc.Recepcjonista wykazał się sporą wiedzą na temat posiadanych pokoi, działania systemu. Ubrany był czysto i schludnie.
Wizytę w hotelu Mercure Hevelius uważam za udaną. Obsługa była bardzo miła. Recepcjonistka posiadała informacje na temat wolnych pokoi, dotyczące ceny oraz liczy osób mogących pomieścić się.Personel okazał się znajomością systemu rezerwacyjnego. Ubrany był czysto i schludnie. W widocznym miejscu umieszczony miał identyfikator z imieniem i nazwiskiem.
Wizytę w sklepie Apart uważam za udaną. Sprzedawca życzliwie mnie przywitał. Wykazał się fachową wiedzą na temat oferowanych produktów. Pokazał mi wszystkie srebrnych kolczyków, jakimi byłam zainteresowana. Ostatecznie zdecydowałam się na zakup.Obsługa kasowa również przebiegła sprawnie. Pracownik wykazał się dobrą znajomością systemu fiskalnego.
Z obsługi w sieci hotelu Qubus nie jestem zadowolona. Czekałam przy recepcji 15 minut, gdyż pracownik rozmawiał przez telefon 15 minut. prowadził prywatną rozmowę. Gdy skończył rozmawiać, miał problemy z udzieleniem odpowiedzi na temat cen pokoi oraz ilości wolnych miejsc. Również nie wiedział, ile osób pomieści dany pokój.
Z obsługi w biurze podróży jestem zadowolona. Chciałam zaczerpnąć informacji dotyczących wycieczek do Chorwacji. Pracownik przedstawił mi szczegółowo wszystkie oferty dotyczące tego kraju. Wykazał się fachową wiedzą . Po skończonej prezentacji wybrałam wariant interesujący mnie najbardziej. Obsługa była bardzo miła, ubrana schludnie. W widocznym miejscu umieszczony był identyfikator z imieniem i nazwiskiem. Otoczenie biura było czyste.
W dniu 02.04.2012r. wybrałam się do ING Banku Śląskiego. Musiałam czekać ok .15 minut, gdyż pracownik rozmawiał przez telefon. Była to rozmowa prywatna. Gdy zakończył rozmowę, okazało się, że doradca nie ma pojęcia na temat oferowanych przez bank produktów.Zawołał do pomocy swojego przełożonego, na którego czekaliśmy ok. 30 min. Obsługa wykazała się brakiem profesjonalizmu.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. Zwróciła Pani uwagę na czas obsługi i wiedzę doradcy. Dlatego przekażemy osobie zarządzającej tym oddziałem Pani spostrzeżenia. Pozwoli to na wprowadzenie działań które przyczynią się do budowania z naszymi klientami długotrwałych relacji. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapraszamy ponownie.
Wizytę w supermarkecie...
Wizytę w supermarkecie uważam za udaną. Na terenie sklepu kręcili się pracownicy, więc mogłam skorzystać w pomocy w znalezieniu szukanych przeze mnie produktów. Naokoło było czysto. Na podłodze brak brudnych śladów. Nie ma porozrzucanych kartonów. Obsługa kasowa również przebiegła sprawnie. Sprzedawca prawidłowo wydał resztę oraz wykazał się znajomością systemu fiskalnego.
Wizytę w perfumerii Sephora uważam za udaną. Obsługa była miła. Sprzedawca, gdy tylko mnie zobaczył, podszedł i zapytał, w czym może pomóc. Pokazywał mi wiele gatunków perfumów.Zadawał pytania odnośnie marki i zapachów, jakie preferuję. Ostatecznie pomógł wybrać mi kosmetyk odpowiadający moim potrzebom. Zdecydowałam się na zakup.
Wybrałam się na zakupy do sklepu odzieżowego House. Pracownik potrafił mi doradzić ,która para spodni jest dla mnie najbardziej odpowiednia. Personel ubrany był czysto i schludnie. Obsługa kasowa również przebiegła sprawnie, zaproponowano mi także zakup dodatkowego produktu, który posiadał promocyjną cenę. Sklep był utrzymany w czystości.
W dniu 03.04.2012r. wybrałam się na zakupy do hipermarketu Kaufland. Gdy tylko zauważono ,że nie mogę znaleźć interesujących mnie produktów, natychmiast podszedł pracownik w celu zaoferowana mi pomocy. Wykazał się on sporą wiedzą dotyczącą produktów znajdujących się w sklepie. Personel ubrany był czysto oraz schludnie.
Dnia 02.04.2012r. wybrałam się do pizzerii Pizza Hut. Musiałam czekać 15 minut zanim podszedł do mnie kelner. Nie miał pojęcia na temat oferty znajdującej się w menu, w związku z czym nie potrafił mi doradzić, którą pizzę najlepiej zamówić. Na wybrane przez mnie danie czekałam ok. 30 minut. Personel ubrany był czysto i schludnie.
Wybrałam się na zakupy do sklepu obuwniczego CCC . Z obsługi byłam zadowolona. Sprzedawca, gdy tylko zauważył moje niezdecydowanie podszedł w celu zaoferowania mi pomocy. Odpowiedział na wszelkie nurtujące mnie pytania dotyczące par butów, którymi byłam zainteresowana. Szybko wyszukał obuwie w moim rozmiarze. Wykazał się sporą wiedzą na temat posiadanych produktów. Obsługa kasowa również przebiegła sprawnie. Zaproponowano mi także środek do pielęgnacji obuwia. Personel ubrany był czysto i schludnie.
Wczoraj pojechałam zatankować samochód na stację benzynową Shell.Pracownik natychmiast zaoferował mi pomoc w uzupełnieniu braku paliwa oraz doradził mi ,które paliwo jest najbardziej odpowiednie do mojego samochodu. Obsługa przy kasie również przebiegła sprawnie, szybko wystawiono mi fakturę. Sprzedawca ubrany był schludnie. Poinformował mnie o produktach posiadających promocyjne ceny.
Wczoraj wybrałam się na zakupy do hipermarketu Carrefour. Przez 15 min. spacerowałam po hipermarkecie w celu znalezienia sprzedawcy, od którego oczekiwałam pomocy w znalezieniu wycieraczek samochodowych. Gdy w końcu ktoś się pojawił, okazało się ,że osoba jest zatrudniona w firmie od kilku dni i nie ma pojęcia, w którym miejscu ułożone są poszczególne towary. Pracownica ubrana była zbyt wyzywająco. Miała na sobie bardzo krótką spódniczkę oraz bluzkę ze zbyt dużym dekoltem.
Od momentu wejścia do restauracji aż do wyjścia (byłam tam 30 minut) starałam się uzyskać pomoc od 3 sprzedawców, ale wszyscy ignorowali mnie, mówiąc -proszę poczekać, obsługuję teraz innego klienta. Kiedy już udało mi się zaczepić kogoś, okazało się, że pani nie wiedziała ,jakie zestawy oferuje restauracja. W końcu sama znalazłam menu oraz cennik potraw. Straciłam przez to sporo czasu. Jeśli chodzi zaś o ubiór personelu, był on schludny oraz czysty. W samym lokalu również było czysto mimo sporego ruchu. Może w przyszłości również się tam wybiorę ,jednak o pomoc poproszę innego pracownika.
Wczoraj udałam się do kawiarni "U Sowy". Z obsługi byłam bardzo zadowolona. Kelner pojawił się, gdy tylko usiadłam do stolika, był bardzo uprzejmy. Otrzymałam menu, które zawierało bardzo duży wybór napoi oraz deserów. Gdy wybrałam sobie kawę , praktycznie po 2 minutach otrzymałam zamówienie. Obsługa ubrana była ubrana schludnie i czysto. Lokal również był czysty oraz ładnie urządzony. Z pewnością niebawem ponownie wybiorę się tam na kawę, która była bardzo smaczna.
"Od momentu wejścia do sklepu aż do wyjścia (byłam tam 30 minut) starałam się uzyskać pomoc od 5 sprzedawców, ale wszyscy ignorowali mnie, prowadząc prywatne rozmowy. Kiedy już udało mi się zaczepić kogoś, okazało się, że pracownik znalazł się w dziale obuwniczym przypadkowo, był z innego działu i nie potrafił udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące interesującej mnie pary butów, chociaż pytałam o oczywiste rzeczy,tj. czy posiadają w sprzedaży w/w buty w moim rozmiarze. Obiecał sprowadzić kogoś z tego działu, ale zniknął i nikt inny nie pojawił się, chociaż czekałam w tym miejscu 20 minut".
Dzisiejszą wizytę w Biedronce zaliczyć mogę do udanych. Czekanie do kasy nie trwało zbyt długo, ok. 3 - 4 minut, więc nie najgorzej. Obsługa bardzo miła,zostałam poinformowana o produktach,które posiadają promocyjne ceny. Sprzedawca uprzejmie się ze mną przywitał . Na zakończenie życzył mi miłego dnia oraz zaprosił do ponownych zakupów.Jedynym minusem były brudne podłogi oraz porozwalane na ziemi kartony. Ubranie kasjerki było również brudne, przez co mogła zniechęcić klientów do robienia zakupów.
Pracownik wypełnił swój obowiązek prawidłowo.Bardzo dokładnie przedstawił mi restauracyjne menu. Szczegółowo opisał każdy zestaw. Wykazał się sporą uprzejmością oraz cierpliwością, gdy długo zastanawiałam się nad wyborem posiłku. Wygląd sprzedawcy był czysty oraz schludny. Posiadał identyfikator z jego imieniem i nazwiskiem. Obsługa była także szybka sprawna, dzięki czemu nie musiałam długo czekać na posiłek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.