Sheraton

(3.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 18)

Słabo. Wykupując nocleg...
Słabo. Wykupując nocleg w hotelu który posiada 5 gwiazdek oczekiwałam standardu odpowiadającego tym 5 gwiazdkom. Niestety zawiodłam się i to bardzo. W łazience zlew był praktycznie całkowicie zapchany przez co używanie go było uciążliwe. Prysznic był kategorii podrzędnego hoteliku. Zasłonka, która była zbyt krótka i woda przy korzystaniu z prysznica leciała na całą łazienkę. Nie tego oczekiwałam w hotelu o takim standardzie. Na plus: personel.

Aneta_671

12.03.2018

Placówka

Poznań, Bukowska

Nie zgadzam się (0)
Oceniam jakość usług...
Oceniam jakość usług hotelu z perspektywy uczestnika organizowanej w nim konferencji. Brak wolnych miejsc parkingowych, sąsiedni parking też nie posiadal wolnych miejsc - infrastruktura niedopasowana do potrzeb. Sala konferencyjna ciemna i duszna, temperatura nie dostosowana do skupienia w niej 40 osób + prelegenci. Jedzenie bardzo średnie: rozgotowane warzywa, rozpadały się podczas nakładania. Brak osoby koordynującej działanai personelu/obsługi konferencji. Poziom usług nie przystaje do marki Sheraton

Krystyna_193

25.10.2013

Placówka

Poznań, Bukowska

Nie zgadzam się (0)
Konkretna strona internetowa,...
Konkretna strona internetowa, ktora zawiera wszelkie niezbędne informacje potrzbene dla potencjalnego klienta. Dobrze działający system rezerwacji on-line obejmujący wszystkie lokalizacje. Językowo dostosowana dla Klientów z wielu krajów.

Krystyna_193

24.10.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

kasia080685

20.03.2013

Placówka

Sopot, Powstańców Warszawy 10

Nie zgadzam się (0)
Za każdym razem...
Za każdym razem jest idealnie, jeszcze nigdy nie spotkała mnie w nim niemiła niespodzianka. Hotel jest bardzo ładny, elegancki, sporym plusem jest szybki, darmowy internet w pokoju oraz niemalże wszystkie kanały na satelicie.Wygospodarowany na ostatnim piętrze mały basen, ale z przeciwpradem, też zachwycał...

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2012

Placówka

Poznań, Bukowska

Nie zgadzam się (0)
Pięciogwiazdkowy hotel Sheraton...
Pięciogwiazdkowy hotel Sheraton Warsaw mogę śmiało polecieć. choć kosztuje krocie, i niestety nie każdego na niego stać, warto wydać wydać na niego pieniądze i spędzić tu romantyczny weekend z narzeczonym/narzeczona. Pokoje są nowoczesne i klimatyzowane . Z plusów mogę jeszcze dodać fakt,że możemy tu zabrać be obaw swojego pupila - zwierzęta są tu akceptowane na życzenie.

zarejestrowany-uzytkownik

14.06.2012

Placówka

Warszawa, Bolesława Prusa 2

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w Hotelu Sheraton recepcjonista przez 30 min. nie zwracał uwagi na klientów. Był zajęty rozmową z innym pracownikiem. W związku z tym przy recepcji była spora kolejka. Gdy w końcu zakończył rozmowę ,okazało się ,że słabo zna obsługę systemu hotelowego. Nie potrafił udzielić mi informacji na temat wolnych pokoi oraz ich ceny.

Agnieszka_2850

26.04.2012

Placówka

Sopot, Powstańców Warszawy 10

Nie zgadzam się (0)
Hotel.Doś nie typowy...
Hotel.Doś nie typowy jak dla tego typu obiektów miałam kontakt i przyjemność by odwiedzić Sheraton w Warszawie.Sute biesiadowanie z rana i spacer po południu.Matka natura upomina się o swoje.I cóż nie ma rady trzeba jej się już albo szybciej podporządkować.Idąc przed siebie w kierunku podzamcza mijamy właśnie owy hotel.Postanawiamy wejść i zapytać o możliwość skorzystania z toalety.Zaraz za wejściem pracownik serwisu porządkowego zamiata rozsypany popcorn.To jego postanawiam się zapytać możliwość skorzystania z toalety.Nie ma najmniejszego problemu.Wskazuje drzwi zaraz za szybem widy.Za nimi schodami w dół mamy królewski przybytek.Choć słabo oznaczony to trafiamy.Na drzwiach przyczepione metalowe symbole wskazujące na toaletę damską.I jak na hotel wysokiej klasy przystało i to miejsce zostało urządzone bardzo elegancko i z przepychem.Składa się na nie duży hol, sala z umywalkami i kabinami wc.Liściaste kaktusy , lustra, wygodny fotel w pierwszej części.Składany blat do przewijania niemowląt.Mocne ale nie oślepiające sztuczne oświetlenie.Czysto.A my gotowe na ciąg dalszy spaceru.Pochwała dla postawy pracowników hotelu że nie wzbraniają dostępu do swej sanitarnej części osobą zewnątrz, rozumiejąc że czasami jak mus to mus.Nie pobierają przy tym żadnej opłaty .

zarejestrowany-uzytkownik

10.04.2012

Placówka

Warszawa, Bolesława Prusa 2

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z pobytu w tym hotelu. Byłam tam tylko jeden dzień ponieważ nocowaliśmy tam po imprezie mimo że jestem z Gdańska i do domu nie miałam daleko. Obsługa na najwyższym poziomie, Pani w recepcji udzielała wszelkich informacji. Pokój do zabaw z dzieckiem. Obsługa hotelu bardzo szybko zorganizowała opiekunkę do dziecka. Dania w restauracji przepyszne, warte swojej wysokiej ceny w 100 %. Pokoje czyste, łazienka bardzo duża, była w niej wanna jak i prysznic. Łóżko bardzo duże i wygodne, pojemna szafa. Rewelacyjne miejsce i ludzie.

Agnieszka_2739

10.12.2011

Placówka

Sopot, Powstańców Warszawy 10

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjne położenie, bardzo...
Rewelacyjne położenie, bardzo ciekawa architektura. W cenie Pokoju Club dostęp do Club Lounge z przekąskami i napojami. Zachwyciło mnie śniadanie podczas którego można się napić szampana :-). Obsługa bardzo grzeczna, niezbyt natarczywa ale nastawiona na umilenie pobytu. W trakcie naszej nieobecności jakieś 3 godz po zameldowaniu pokój został ponownie posprzątany. Jedyny minus: meldując się zapytałam o najbliższą stację benzynową aby umyć samochód. Wytłumaczono mi drogę, ale nikt nie zaproponował usługi umycia samochodu na miejscu. Jak się okazało taka usługa była mocno reklamowana na hotelowym parkingu. Cóż, nie skorzystałam.

Julka_5

12.09.2011

Placówka

Kraków, Powiśle 7

Nie zgadzam się (1)
Miałam okazję być...
Miałam okazję być uczestnikiem konferencji zorganizowanej w hotelu Sheraton. Dobra lokalizacja w centrum miasta, zdecydowanie gorzej z mozliwością zaparkowania. Eleganckie wejscie, po lewej stronie recepcja. Recepcjonista uprzejmy i miły, ale wydaje mi się, że używanie zdrobnień (np. pięterko) jest trochę nie na miejscu w tej klasy hotelu. Przed recepcją stał stolik z napojami w dzbankach, elegancko przystrojonymi świeżymi owocami. Konferencja doskonale zorganizowana, wygodne krzesła, dobre nagłośnienie, odpowiednia temperatura. Podczas przerw niezly katering - napoje i doskonałe małe przekąski, elegancko podane. Kelnerzy eleganccy, kulturalni. Kolacja w formie bufetu, jedzenie ciepłe, bardzo smaczne. Generalnie obsługa bez zarzutu.

Karolina_962

07.09.2011

Placówka

Poznań, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
W ubiegły weekend...
W ubiegły weekend miałem możliwość wcielenia się w skórę obrzydliwie bogatego snoba i skorzystania z noclegu w Hotelu Sheraton. Obiekt ten mieści się w Warszawie nieopodal Placu Trzech Krzyży. Po wejściu znajdujemy się w rozległym holu, naprzeciwko jest recepcja. Osoby w recepcji są bardzo miłe, uprzejme, uśmiechnięte jak przystało na standardy w hotelu kilkugwiazdkowym. Niestety przy meldunku otrzymałem do wypełnienia formularz w języku angielskim. Wiem co to „Name”, „City” i tym podobne, ale w Polsce chciałbym otrzymać karteczkę w języku ojczystym, zważywszy że do pani mówiłem po polsku. Nieopodal recepcji znajduje się kilka wind prowadzących na piętra. Są one duże, przestronne, ale miałem wrażenie że trzeba długo czekać na przyjazd. Być może było to związane z jakimś dużym spotkaniem, bo w hallu panował dosyć duży tłok. Na piętrze odnalazłem swój pokój. Była to mała, skromna dwójeczka, ale i tak sprawiała wrażenie przepychu. Wnętrze było piękne, zaprojektowane ze smakiem, oczywiście bez grama kurzu. Szkoda tylko, że nie było oświetlenia górnego, cały pokój był nieco mroczny. W łazience było także czyściutko, pięknie. Ale czego innego się nie spodziewałem, kilka gwiazdek zobowiązuje. Wieczorem udałem się na kolację i niestety się rozczarowałem. Obsługa oczywiście na najwyższym poziomie, kelnerzy sprawnie krążyli po sali. Ale kuchnia... Spodziewałem się himalajów kulinarnych, pornografii jedzeniowej, a tu posiłek był zaledwie przyzwoity. Oczywiście podane ładnie, wręcz z artyzmem, ale smak naprawdę nie powalał i nie był adekwatny do horrendalnych cen. Podsumowując taki hotel to nie moja bajka, jednym tchem mogę wyliczyć z tuzin miejsc z lepsza kuchnią za normalną cenę. Nocleg, jak nocleg, jak ktoś lubi luksus, lub jest snobem to proszę bardzo. Raz w życiu można, więcej jak kto chce. U mnie maleńki (prawie niewidoczny) plusik za całokształt.

zarejestrowany-uzytkownik

02.02.2011

Placówka

Warszawa, Bolesława Prusa 2

Nie zgadzam się (1)
Byłam dzisiaj na...
Byłam dzisiaj na konferencji organizowanej w Hotelu Sheraton w Sopocie. Hotel ten mieści się przy plaży w centrum Sopotu, blisko molo i świeżo przebudowanego deptaka. Konferencja nie odbywała się w budynku głównym z hotelem, a w bocznym z salami konferencyjnymi. Utrzymano go w nowoczesnej stylistyce, dużo szkła, paneli. Był bardzo czysty. Obsługa w szatni miła. Sama sala konferencyjna dość duża miała dobrą klimatyzację. Ekran do wyświetlania prezentacji był spory i dobrze widoczny, chociaż ustawiony lekko z boku. Trzeba przyznać, że hotel ma dobre zaplecze konferencyjne. Niestety jedzenie mnie nie zachwyciło. Na koniec konferencji podano lunch w formie bufetu. Jako gorące dania mieliśmy 4 rodzaje makaronów do wyboru- z tuńczykiem, na ostro, z białym sosem i z mięsem mielonym. Niezbyt duża różnorodność, chociaż wszystkie były smaczne. Zimny bufet składał się z wyboru wędlin, sosów, dwóch sałatek i warzyw. Sałatki były mało zachęcające. Najgorzej jednak wyglądał słodki bufet - ciasta w porządku, ale sałatka owocowa za długo leżała na wierzchu. Melony i arbuzy, które sę na nią składały, były już mocno pomarszczone i nieładne. Kelnerzy sprawnie sprzątali ze stolików (nawiasem mówiąc stojących, nie mieliśmy, gdzie siedzieć). Na sali pojawili się kucharze. Wyglądało profesjonalnie, zaplecze hotel ma świetne, ale jedzenie nieszczególne. Zdecydowania nie należy ono do tej samej klasy, co cały hotel.

demo

28.11.2010

Placówka

Sopot, Powstańców Warszawy 10

Nie zgadzam się (0)
W marcu przy...
W marcu przy okazji wyjazdu służbowego miałam przyjemność nocować w hotelu Sheraton w Warszawie. Przyjemność jest tu jak najbardziej odpowiednim, słowem, bo pobyt w tym miejscu wspominam rewelacyjne. Bardzo ładne, eleganckie pomieszczenia, poczynając od recepcji, poprzez restaurację, a na pokoju kończąc. Duży pokój, świetnie wyposażony. Pełen luksus - bardzo wygodny materac, pościel z egipskiej bawełny, piękna, spora łazienka, telewizor lcd, dobrze zaopatrzony barek. Jedzenie w hotelowej restauracji wspaniałe. Na śniadanie ogromny wybór pieczywa, wędlin, serów, sałatek, jajka, świeże owoce, ciastka, co się tylko zapragnie. Obsługa w pełni profesjonalna - miła, taktowna, na każde zawołanie. Pokój codziennie dokładnie sprzątany, świeże, pachnące ręczniki. Cena wysoka, ale to przecież Sheraton - za luksus trzeba płacić.

Karolina_962

25.11.2010

Placówka

Warszawa, Bolesława Prusa 2

Nie zgadzam się (0)
Miejsce eleganckie i...
Miejsce eleganckie i prestiżowe. Obsługa bardzo profesjonalna, sympatyczna i dyskretna. Wystrój bardzo elegancki,pokoje komfortowe, a jedzenie smaczne. Położenie hotelu tuż przy Wawelu. Jedyny minus- półnadzy, pijani anglojęzyczni goście hotelowi, których głośne zachowanie obudziło mnie o 3 w nocy.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2010

Placówka

Kraków, Powiśle 7

Nie zgadzam się (2)
Byłam w hotelu...
Byłam w hotelu Sheraton w Sopocie, przechodząc do restauracji hotelowej, przechodzilam przez bar, 2 kelnerki oparte na blacie baru miały taki wyraz twarzy, jakby ktos robil im łaskę, że mogą tam pracować. Jak się okazało, po wejściu do restauracji, za mną weszły 2 kelnerki(te, które były przy barze), ich obsługa była na poziomie 0. Myślałam, że w hotelu o tak wysokim standardzie, pracuje odpowiednio dobrany personel, jednak myliłam się.

zakupoholiczka

03.04.2009

Placówka

Sopot, Powstańców Warszawy 10

Nie zgadzam się (17)
Mimo kilku osób...
Mimo kilku osób oczekujących przy recepcji była tylko jedna osoba obsługująca. W tak renomowanej sieci nie powinno to mieć miejsca. Jest to dowód słabej organizacji kierownictwa tego hotelu, albo zbyt dużej oszczędności w zatrudnianiu pracowników.

Adam_9

23.08.2008

Placówka

Kraków, Powiśle 7

Nie zgadzam się (20)

Sheraton

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sheraton?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo. Wykupując nocleg...
Słabo. Wykupując nocleg w hotelu który posiada 5 gwiazdek oczekiwałam standardu odpowiadającego tym 5 gwiazdkom. Niestety zawiodłam się i to bardzo. W łazience zlew był praktycznie całkowicie zapchany przez co używanie go było uciążliwe. Prysznic był kategorii podrzędnego hoteliku. Zasłonka, która była zbyt krótka i woda przy korzystaniu z prysznica leciała na całą łazienkę. Nie tego oczekiwałam w hotelu o takim standardzie. Na plus: personel.