Obsługa klienta stacjonarna nie jest do końca kompetentna. Odniosłam wrażenie,że chętnie rozmawia przy sprzedawaniu różnego rodzaju polis, lecz gdy pojawia się problem ze strony np.użytkownika ubezpieczonego pojazdu, już nie są tak chętni do pomocy.
Powinno sie bardziej przeszkolić personel w zakresie kolorówek. Panie nie odróżniają odcieni chłodnych od ciepłych, a złe doradztwo klientce w danym temacieoraz brak elementarnej wiedzy skutkuje opłakanaym stanem makijazu.
oceniam negatywnie personel. Gdy poprosiłam o wskazanie kosmetyków z niższej półki cenowej, Pani powiedziała, abym poszła do Rossmana, bo tam są niskie ceny.
Zakupiłam sprzęt AGD pod zabudowę z dostawą pod wskazany adres. Czekałam cały dzień.Gdy zadzwoniłam na infolinię, okazało się,że towar nawet nie wyruszył z magazynu z powodu błędu w systemie. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji z ich strony, musiałam przełożyć montaż zabudowy kuchennej, co wiązało się z długim oczekiwaniem na wolny termin montażysty. Porażka totalna. Nie poecam tej firmy.
OK. Kawa średniej jakości, nie podoba mi się to,że kawiarnia znajduje się wśród półek sklepowych.Nie czuje się intymności kawiarni.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Moja ulubiona kawiarnia. Pyszne kawy oraz ciasta i kanapki na ciepło. Świetny sympatyczny personel.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Uwielbiam czekolady w Wedlu. Zarówno asortyment, jak i obsługa oraz jakość kawy, czekolady oraz deserów jest na najwyższym poziomie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Zbyt mały wybór ciastNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Dobrze. Ceny zbyt wysokie w stosunku do jakości kawyNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.