Van Graaf

(2.60)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (124 z 176)

Kiepski asortyment, fatalna...
Kiepski asortyment, fatalna obsługa

madziulaa

04.10.2022

Placówka

Poznań, Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Kupilem okazyjnie dla...
Kupilem okazyjnie dla mnie, nie czytajac wczesniej opinii marynarke/zgodna z opisem,wymiarami itd./,pierwszy raz w firmie Van-graaf i mialem szczescie?Trafilem na odpowiedzialnych pracownikow? Odnioslem takie wrazenie po wielu negatywnych opiniach.Czas dostawy,info o zamowieniu wszystko ok. dlatego moja jak najbardziej zasluzona pozytywna ocena.Polecam moje "szczescie innym kupujacym,poszkodowanym z winy firmy zycze pozytywnych finalnych rozwiazan.

Niezweryfikowany Klient_XNTs

03.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam 12 grudnia....
Zamówiłam 12 grudnia. Dostawa miała być od 3 do 5 dni roboczych. Do dziś nie ma nawet informacji o wysyłce. Nie można się dodzwonić na telefon kontaktowy ze strony, nie odpisują na maile i nie odpowiadają na wiadomość z formularz kontaktowego. Porażka.

Niezweryfikowany Klient_cm2x

16.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam Chciałam podziękować wspaniałej...
Witam Chciałam podziękować wspaniałej konsultantka która naprawia błąd firmy przewozowej dpd. Dzięki pomocy Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) paczka z opóźnieniem, ale dotarła do miejsca docelowego.

Niezweryfikowany Klient_81yr

16.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
System zwrotu towaru...
System zwrotu towaru to porażka. Oddałem bluzę w sklepie bo chciałem przymierzyć mniejszy model. Później czekanie na maila, uzupełnienie danych i te terminy 14 dni na zwrot kasy. Nigdy online nic tam nie kupię, inne sklepy oferują znacznie lepszy poziom obsługi.

Niezweryfikowany Klient_wFrP

21.07.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam bluzę i...
Zamówiłam bluzę i koszulkę po upływie terminu wskazanego podczas zakupu otrzymałam jakąś „śmieszną” bluzkę !! W rozmowie z Panem na infolinii nie usłyszałam słowa przepraszam ale za to dowiedziałam się, ze nie otrzymam już zamówionych przeze mnie rzeczy, na pieniądze mam poczekać 14- dni a ma kuriera cały kolejny dzień roboczy bo go nie interesuje, ze mam swoje obowiązki i ze to nie z mojej winy muszę zwrócić paczkę. Nie spodziewałam się, ze w tych czasach można tak Potraktować klienta!!!! Bardzo bardzo NIE POLECAM !!!!

Niezweryfikowany Klient_G4Rk

25.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam kilka swetrów...
Zamówiłam kilka swetrów na początku marca 2021 r.. Pomimo opłacenia całości jeden nie został mi przesłany (ponoć miałam go dostać w późniejszym terminie). Na początku kwietnia 2021 r. zażądałam zwrotu kwoty za nie wykonanie umowy z tytułu tego jednego swetra. Żądanie ponawiałam kilkukrotnie ma maila - BRAK JAKIEKOLWIEK ODZEWU. Infolinia rozłącza sama połączenie z uwagi na długi czas oczekiwania. Wysłałam prośbę przez ich formularz, ale tutaj też żadnego śladu. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! Jest maj 2021 r. sweter już mi dawno niepotrzebny a pieniędzy też nie ma i chyba pozostaje mi tylko wniosek do sądu o bezpodstawne wzbogacenie albo niewykonanie umowy...Szkoda, bo zaczynało się miło w sklepie stacjonarnym

Niezweryfikowany Klient_FSIF

07.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ani pieniędzy ani...
Ani pieniędzy ani towaru! Brak odpowiedzi na maile, a telefonów nie odbierają. ODRADZAM!

Niezweryfikowany Klient_y95E

19.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czekam na zamówienie...
Czekam na zamówienie od dłuższego czasu w linku do śledzenia paczki nic się nie dzieje niby nr paczki jest ale nikt jej nie odebrał od nadawcy padaka zamawiam w innym sklepie e obuwie i tam działa to z marszu dostawa w ciągu 3 dni van graf to porażka nie polecam

Niezweryfikowany Klient_Cg4d

09.04.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super .Trafilam na...
Super .Trafilam na sklep internetowy i zamówiłem plaszcz w obnizonej cenie .Dostalam przesylke w 6 dniu .pieknie zapakowana.SKLEP INFORMUJE o mozliwych opoznieniach wiec ludzie powinniscie to zrozumiec.A jeszcze 2 razy dzwonilam na info i trafilam na super milych i profesjonalnych konsultantow.Ja jestem bardzo zadowolona i z jakosci ubrania oraz z obslugi.Oceniam skllep na 6 z +.Z cala pewnoscia bede polecac wszystkim .

Niezweryfikowany Klient_S3kb

08.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Zamówienie z odbiorem...
Zamówienie z odbiorem w Starym Browarze płatność PayPro niezrealizowane przez półtora miesiąca, zero odzewu,wyjaśnienia, przeprosin. Po monicie mailowym to samo, odpowiedź z automatu "noreply" W końcu zwrot pieniędzy na konto, nadal zero odzewu. O co chodzi??? Olewanie klienta na maxa!

Niezweryfikowany Klient_sXVX

07.04.2021

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
UWAGA !!! Ostrzegam...
UWAGA !!! Ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. Zakupiłem sweter przez ponad tydzień temu. Brak realizacji. ZERO kontaktu - zapytanie o zamówienie brak odzewu , mail brak odzewu , na infolinię nie można się dodzwonić . Jeśli nie chcecie zostać bez pieniędzy i towaru - nic nie kupujcie !!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_RNws

27.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam do wyboru...
Zamówiłam do wyboru kilka kolorów tego samego sweterka, po czym oddałam dwie paczki - tego samego dnia, jednemu kurierowi. Za jedną z nich dostałam zwrot na konto po 3 dniach, niestety o drugiej od dwóch tygodni nie ma żadnej informacji, zero odpowiedzi na kontakt mailowy i brak odpowiedzi na infolinii. Jest to skandal.

zarejestrowany-uzytkownik

22.03.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa to kpina....
Obsługa to kpina. Dostałam zły rozmiar zamówienia, wielokrotnie próbowałam się skontaktować z firma, nie odpisywali na maile, na infolinie nie dało się dodzwonić! Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_6nTK

11.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
12 dni od...
12 dni od zamówienia i zero zakupionego towaru

Niezweryfikowany Klient_FLyi

28.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Na wstępie powiem...
Na wstępie powiem żeby nie wierzyć opinią na opineo.pl. Jak dla mnie piszą tam sami "figuranci" podstawieni pewnie z biura obsługi klienta VAN GRAAFA. Nie będę się wdawać w szczegóły mojego zamówienia u nich, którego i tak nie dostałam. W skrócie zamówiłam towar. Podobno wysłali, podobno kurier był u mnie, podobno odmówiłam przyjęcia paczki. Paczka podobno wróciła do nich. Bardzo mi na niej zależało bo to miał być prezent urodzinowy dla kogoś z mojej rodziny. Nic nie wiedziałam - kiedy wysłali, kiedy miałam oczekiwać kuriera. Podobno paczka u mnie była i wróciła. Interweniowałam u konsultanta kuriera, który to rozwoził. Sami wyrazili zdziwienie praktyką tego sklepu, gdyż nie podali kurierowi ani mojego telefonu, ani maila. Kurier nie mógł w tym przypadku inaczej postąpić. Próbowałam więc dzwonić na infolinię VANGRAAF. Dzwoniłam od 10.00 do 17.00 - nic. Dla zasady uparłam się, że muszę się połączyć. Nie udało, się a wykonałam ponad 200 telefonów. Potem wysyłałam maile na wszystkie możliwe adresy i formularze kontaktowe. Ogółem maili było ponad 60. Żadnej odpowiedzi. Udało mi się porozumieć z paroma osobami, które zamówiły towar u nich i go reklamowały z różnych powodów. Zwrot środków tym osobą ze strony VANGRAAF zakrawa o kpinę. Jak dla mnie infolinia tej marki istnieje tylko w teorii a ci, którzy ją powinni obsługiwać siedzą na forach internetowych i stronach oceniających jakość usług i piszą opiewające, natchnione, ocierające się o orgazm opinie o wspaniałości ich usług. Przecież nie będą odpowiadać na niewygodne pytania zawiedzionych klientów, bo udzielenie logicznych odpowiedzi na to co prezentują, byłoby pewnie niemożliwe. Wygląda to tak jakby prowadzili jakiś przekręt na środkach finansowych i do bólu unikali bezpośredniej konfrontacji z klientami. Unikając skarg klientów i udając, że "wszyscy konsultanci są zajęci" dyktują jawnie swoje warunki postępowania z ludźmi. Tą marką powinny chyba zainteresować się jakieś służby. Ja tę markę będę omijać z daleka.

Niezweryfikowany Klient_GCC7

23.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zwróciłam 17...
Towar zwróciłam 17 stycznia. Do dzisiaj(21 lutego) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Infolinia nie działa(rozłączają rozmowę po ok 7 minutach). Brak odpowiedzi na maile. Stanowczo odradzam.

Niezweryfikowany Klient_EfBY

22.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Halinka Zamówiłam spodnie skórzane...
Halinka Zamówiłam spodnie skórzane 05 lutego 2021r. Czekałam na nie 2 tygodnie ale to było zaznaczone. Gdy minął termin zaczęłam sprawdzać status przesyłki. Okazało się, że paczka była już wysłana, kurier był u mnie a ja odmówiłam przyjęcia i jest już zwrócona do sklepu. Kontaktowałam się z konsultantem kuriera - dlaczego nie dostałam żadnego maila, smsa o wysyłce, dostawie i rzekomej mej odmowie przyjęcia. Konsultantka kuriera powiedziała, że nie otrzymali od VAN GRAAF żadnych moich danych kontaktowych i że taka jest w takim przypadku procedura kurierska. Sam konsultant kuriera stwierdził, że to dziwna praktyka ze strony nadawcy i z nim to wyjaśniać bo on tu nie może zrobić nic. Można to określić jako przesyłka widmo była, a jednak jej nie było. Bardzo mi na niej zależało bo to miał być prezent urodzinowy. Po wszelkich moich próbach dodzwonienia się (dzwoniłam cały dzień od 10.00 do 17.00), a raczej "głuchych telefonach" i wielokrotnych mailach, które pozostały bez odpowiedzi, muszę z żalem przyznać, że sklep internetowy VANGRAAF jest najgorszym w jakim miałam nieszczęście złożyć kiedykolwiek zamówienie. Raz na Allegro zamówiłam buty z wysyłką z Chin i z ową chińską firmą był lepszy kontakt i obsługa klienta niż z VAANGRAAF. Jakiekolwiek próby skontaktowania się z ich rzekomo istniejącym tzw. "biurem obsługi klienta", rozbiły się o niewzruszony opór muru milczenia. W mojej ocenie ten sklep zasługuje na ujemną notę punktową. Z drugiej strony jak ocenić coś co wydaje się nie istnieć. Tak więc przyłączam się do owych krytycznych opinii i z czystym sumieniem rekomenduję omijanie ich stron internetowych. Tak na marginesie nie wiem czy ta ich działalność jest do końca legalna. Najlepszym przykładem ich cynizmu postępowania z klientami jest mail jaki dostałam po założeniu konta w VANGRAAF. Cytuję: " Niniejszym potwierdzamy otrzymanie zamówienia z dnia 05.02.2021 w sklepie internetowym VAN GRAAF. Zauważyłam, że jest to Państwa pierwsze zamówienie u nas. Postaramy się o to, aby byli Państwo w pełni zadowoleni. Nazywam się Viana Nissle i z moim zespołem zajmuję się wszystkimi sprawami związanymi z Państwa zamówieniem. Jeżeli mają Państwo pytania, na końcu tej wiadomości znajdą Państwo moje dane kontaktowe". Tak jestem "baaaaardzo zadowolona " z ich usług, a ich dane kontaktowe są "baaaaardzo przydatne"

Niezweryfikowany Klient_GCC7

19.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skandal ! Żadnego...
Skandal ! Żadnego kontaktu. Infolinia czynna od godziny 10;00 i natychmiast włącza się automat informujący, że wszyscy pracownicy są zajęci, i tak do godziny 18:00. Dzwonię już 10 dni Na e-maila też nie odpowiadają 10 dzień. Zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym dokonałam w sklepie stacjonarnym, a zwrot pieniędzy tylko na konto lecz nie wiadomo kiedy, przy takiej obsłudze klienta.

Niezweryfikowany Klient_E4zU

18.02.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam ponad 2...
Zamówiłam ponad 2 tygodnie temu i nadal w toku. Brak odpowiedzi na maile . Nie można się dodzwonić. Albo wyłączony albo woła a po chwili sam się rozłącza z uwagi na liczbę oczekujących. Ostatnie moje zakupy w tym sklepie

Niezweryfikowany Klient_p2Mr

13.02.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Van Graaf

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Van Graaf?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!