MEGA sklep oraz MEGA obsługa – ludzie, którzy naprawdę znają się na rzeczy. Wybrałem się po nowe butki do biegania, gdyż dotychczasowa para „budżetówek" straciła swoją amortyzację. Ogólnie w sklepie spędziłem około 40 minut. Od razu po wejściu Pan Sprzedawca zapytał się czego szukam, jaka nawierzchnia, ile km itp. Po krótkim wywiadzie otrzymałem sześć par butów do przymiarki i testu – rożny zakres cenowy. Przy okazji otrzymałem kilka cennych rad i uwag związanych z prawidłowym dobrem obuwia. Wizyta na ogromny plus, butki kupione i już sprawdzone – MEGA. Warto było odwiedzić sklep stacjonarny i porozmawiać z Fachowcem !!!! POLECAM !!! ^_^
Czas oczekiwania na połączenie jest tragicznie długi. I nie jest to związane z porą, czy też dniem tygodnia. Czy dzwonisz w poniedziałek, wtorek lub piątek - nieważne, poczekasz sobie długo. Ja próbowałem 4 razy po 33 minuty. Za czwartym razem się udało, a i tak odpowiedź konsultanta była kiepska - mało pomocna. Może firma zarabia na tej infolinii i oto chodzi. Ogólnie tragedia.
Fakt faktem, że apteka jest tania. Jednak jakość obsługi oraz jej czas jest tragiczny. Cztery osoby w kolejce i ja - czas obsługi 26 minut. Dodatkowo pracownicę apteki wchodzą między sobą w niepotrzebne dywagacje - wszystko to słyszą klienci. Dodatkowo moim zdaniem mało kompetentna obsługa - próbowano mi wcisnąć droższy lek, mimo iż doskonale wiedziałem o tańszym zamienniku, który defkato zakupiłem. Ogólnie trzeba być czujnym.
Byliśmy przejazdem z przyjaciółmi. Czyste centrum handlowe o prostym kształcie co jest dużym plusem. Przystępne ceny w poszczególnych sieciówkach. Trochę mało punktów gastronomicznych. Ogólnie warte odwiedzenia. Trochę mały parking.
Po zakupach zgłodniałem i postanowiłem coś zjeść. Miałem ochotę na coś w miarę możliwości zdrowego, więc wybrałem rybkę. Za 25 złotych najadałem się do syta. Wybrałem opcję rybki plus dodatki. Szybko, tanio i smacznie. Polecam.
W ostatni weekend wybraliśmy się ze znajomymi do Poznania. Postanowiliśmy zatrzymać się w hotelu Ibis - Poznań Stare Miasto. Ogólne wrażenia z pobytu jak najbardziej na duży plus.
Ceny bardzo przystępne, lokalizacja dobra, a co najważniejsze obsługa miła i pomocna. Jeżeli chodzi o standard wyposażenia pokoi, również nie mam nic do zarzucenia. Czysto, schludnie, przestronnie i wygodnie. Łazienka duża, pokój również, łóżko bardzo wygodne. Jeżeli chodzi o obsługę sprzątającą to nie mogę się wypowiedzieć, gdyż zrezygnowałem z opcji sprzątania pokoju, na rzecz sadzenia nowych drzew - fajna opcja.
Pobyt wykupiony wraz z opcją śniadania w formie bufetu. Śniadania smaczne, niemonotonne. Codziennie można było znaleźć coś innego. Kawa również smaczna.
Ogólne wrażenia na plus. Stosunek ceny do lokalizacji oraz standardu hotelu również bardzo zadowalający. Prawdopodobnie kolejne wizyty w stolicy wielkopolski, również będą związane tym hotelem. POLECAM !!!
Jedna z gorszych sieci z jaką miałem styczność. Od 3 lat jestem ich klientem - posiadam ofertę dla firm, czyli abonament i telefon. Nie długo kończy się mi umowa, więc postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu poznania nowej oferty dla mojej osoby. Głównie chodziło mi o nowy smartfon, a pozostałe warunki takie jak wartość abonamentu ilość minut oraz GB internetu miała pozostać bez zmian.
Po wysłuchaniu "wspaniałej" oferty, stwierdziłem, iż zastanowię się jeszcze i poprosiłem, aby Pan konsultant oddzwonił za około trzy godziny. W tym czasie dokonałem rozeznania wśród ofert innych dostawców telefonii komórkowej. Okazało się, iż mają dla mnie o "niebo" lepszą ofertę.
Kiedy zadzwonił do mnie Pan konsultant powiedziałem mu, że prawdopodobnie będę przenosił swój numer do innej sieci. Pan konsultant powiedział dobrze, że to rozumie i podziękował za rozmowę.
Na drugi dzień dostałem telefon od innego Pana konsultanta z Play, który miał dla mnie jeszcze lepszą ofertę niż w dzień poprzedni.
Jaki z tego wniosek? Trzeba dokonać swoistego szantażu, aby dostać lepszą ofertę? Na początku wciskają ci "gó..o" i myślą, że dasz się nabrać, a potem jednak znajdują lepszą ofertę ?
Dla mnie to żenada. Nie polecam. Za samo traktowanie klienta tak, czy siak przeniosłem numer. Nie POLECAM !!!!!
To już trzecia para butów do biegania, którą zakupiłem w tym sklepie. Panie bardzo miłe i pomocne. Zawsze chętne udzielić rad w doborze rozmiaru oraz typu obuwia. Polecam.
Przedwczoraj wybrałem się do sklepu w celu zakupienie baterii do pilota samochodowego. Na wejściu przywitał mnie miły młody Pan, który zapytał się w czym może pomóc. Odpowiedziałem mi, iż szukam konkretnej baterii - podałem oznaczenie. Sprzedawca zaprowadził mnie do regału z produktem i pomógł przy wyborze.
Byłoby maksimum gwiazdek gdyby nie Pani przy kasie, która próbowała "wcisnąć" mi pendrive - niby w promocji. Jednak taki sam tym przenośnej baterii dostępny jest u konkurencji o całe 3 złote taniej.
Mimo to poleca.
Polecam stację Orlen w Grudziądzu, przy ulicy Chełmińskiej. Zawsze tankuje na tej stacji, gdyż nigdy nie miałem problemów z obsługą. Bardzo mili i pomocni pracownicy. Ceny paliwa też przystępne. Gorąco polecam. Dojeżdżam tam zawsze pomimo tego, iż bliżej mam kilka innych stacji paliw.
Dziś odwiedziłem sklep Polo Market, gdyż wracałem z pracy i potrzebowałem kupić dosłownie kilka produktów. Niestety w tym sklepie szybkie zakupy to coś co jest niemożliwe. Pani na stoisku z mięsem zawsze ma coś "mądrego" do powiedzenia. Otwarta tylko jedna kasa, oczywiście przy alkoholach bo to jest najważniejsze. Do tego jakość produktów pozostawia wiele do życzenia. Pomarańcze zgniłe, tak samo jak rzodkiewki. Druga sprawa - uważajcie na ceny podane na regałach, a ceny które faktycznie nabijane są przy kasie. Po raz kolejny miałem przypadek, że cena artykułu w kasie jest różna od ceny podanej na regale - oczywiście przy kasie nabijana jest wyższa cena. Do tego sprawdzajcie daty produktów. Kilkukrotnie "udało" mi się kupić serek wiejski po terminie. Podsumowując Polo Market Grudziąż - TRAGEDIA !!!!!!
Super. Miła i kompetentna obsługa. Rzeczowa i atrakcyjna oferta banku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Wiedza sprzedawcosprzedawców wątpliwa. W każdym z odwiedzonych sklepów panował bałagan. Ceny obuwia zbyt wygórowane w stosunku do ich wątpliwej i niskiej jakości. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Miła obsługa. Dobrej jakości paliwo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Tanie i rzetelne ubezpieczenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Miła podróż. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.