Opinie użytkownika (28)

Świetnie.
Świetnie.

ANNA_2570

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ANNA_2570

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

ANNA_2570

12.12.2016

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Świetnie.
Świetnie.

ANNA_2570

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

ANNA_2570

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ANNA_2570

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

ANNA_2570

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

ANNA_2570

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

ANNA_2570

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

ANNA_2570

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ANNA_2570

09.12.2016

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ANNA_2570

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

ANNA_2570

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wracaliśmy ok. 23...
Wracaliśmy ok. 23 w piątek 1 maja z odwiedzin u rodziny, zatrzymaliśmy się na stacji żeby dotankować LPG. Pani która przyszła nas obsłużyć ( zatankować) była bardzo nieuprzejma i opryskliwa. Była zdziwiona że zamiast sami sobie zatankować jak większość klientów w nocy to my przestrzegamy przepisów i wołamy obsługę. Nigdy więcej nie skorzystam z tej stacji!!! Pani powinna zostać skierowana na szkolenie z podstaw obsługi klienta i savoir-vivre.

ANNA_2570

08.05.2015

Shell

Placówka

Polkowice, Gdańska 23

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. dramat! nie...
Rewelacyjnie. dramat! nie można się doczekać sprzedawcy. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na plus: oferta i cena.

ANNA_2570

26.07.2013

OBI

Placówka

Lubin, Prof. J. Zwierzyckiego 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. przenika i...
Rewelacyjnie. przenika i fachowa obsługa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_2570

04.07.2013

Miejska Biblioteka Publiczna Lubin

Placówka

Lubin, Odrodzenia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Fachowy personel,...
Rewelacyjnie. Fachowy personel, bardzo miła obsługa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_2570

04.07.2013

Lasdent

Placówka

Lubin, Odrodzenia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. tragiczna obsługa,...
Rewelacyjnie. tragiczna obsługa, panie ruszają się jak przysłowiowe muchy w smole i zawsze mają z czymś problem. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_2570

04.07.2013

Poczta Polska

Placówka

Lubin, Józefa Piłsudskiego 26

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. super miła...
Rewelacyjnie. super miła obsługa. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

ANNA_2570

04.07.2013

POLOmarket

Placówka

Lubin, SZPAKOWA 2A

Nie zgadzam się (0)
12 lutego udałam...
12 lutego udałam sie do Castoramy aby kupić płytę meblową przyciętą na odpowiedni wymiar. Na stolarni była kolejka więc sprzedawca zapytał czy moglibyśmy przyjść później po odbiór, on przyjmie od nas zlecenie i gotowe przycięte kawałki będą czekały na odbiór. Zgodziliśmy się na takie rozwiązanie. Z różnych względów nie mogliśmy się zjawić później po odbiór tych płyt i zjawiliśmy się dopiero 14 lutego przeświadczeni, że płyty będą czekały. Na stolarni znowu była kolejka ale po chwili oczekiwania sprzedawca zapytał nas w czym może pomóc. Gdy wyjaśniliśmy sytuację , rozejrzał się po stolarni i odpowiedział że on tu nic takiego nie widzi, on nic nie wie na ten temat i że zaraz przyjdzie drugi stolarz to może on coś będzie wiedział. Czekaliśmy ok 30 minut. Pomimo długiej kolejki klientów co chwilę podchodzili sprzedawcy i zajmowali piłę tnąc płyty na własne potrzeby! Przecież mogli to zrobić kiedy nie będzie kolejki! Po 30 minutach oczekiwania zapytałam sprzedawcę kiedy przyjdzie ten drugi stolarz. Odpowiedział że już idzie go zawołać. Po chwili wrócił i stwierdził że nie zdążyli jeszcze przyciąć tej płyty i zaraz podejdzie kolega i to zrobi. Nie zdążyli przyciąć 4 małych kawałków płyty od soboty do poniedziałku???? W rezultacie żeby odebrać płytę, która miała być gotowa już w sobotę ok.18:00, stracilismy w poniedziałek godzinę czasu!!!! Skandal! Nie dość że sprzedawcy nie przekazują sobie informacji, nie wywiązują się ze swoich obowiązków to jeszcze opóźniają obsługę klientów bo w czasie kiedy powinny być przycinane płyty dla klientów oni przycinają swoje na potrzeby marketu!!! Zawsze myślałam że klient jest najważniejszy, ale najwidoczniej dla Castoramy ważniejsze jest zrobienie sobie ładnej ekspozycji.....

ANNA_2570

15.02.2011

Castorama

Placówka

Lubin, Al. Komisji Edukacji Narodowej 1

Nie zgadzam się (11)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi